To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Mechanika - Wtryski 2,0VCDi

herman00 - 2012-08-13, 14:53
Temat postu: Wtryski 2,0VCDi
Mam walnięte wtryski w swojej Captivie. Przebieg 104.000km. Już z pół roku słyszałem takie cichutkie, krótkie trrrrrrrrr podczas przyspieszania. Na przegladzie mówiłem mechanikowi, ale nie słyszał. Podczas urlopu zrobiłem traskę objazdową 7500km i to trrrrr zrobiło sie głośniejsze - myślałem, że to zawory, bo to dźwięk do złudzenia przypominający klekotanie zaworów znane kiedyś z Fiata 125p. Występuje u mnie tak 1700-1750rpm, krótko podczas przyspieszania. Poczytałem literaturę, zadzwoniłem do speców od wtrysków i mówią, że to problem z dawką początkową i trzeba wtryski przeglądać i najprawdopodobniej regenerować. Koszty na razie nie znane. Oprócz tego autko mi kopci i tyłek mam czarny, zadymiony. Jak zrobię napiszę o zmianach, czy sie poprawiło.
Komierowski - 2012-08-26, 21:20

Jezeli diesel kopci na czarno,to oznacza ze wtryski podaja za duzo paliwa.Trzeba je wymontowac i wstawic na stol probierczy.Spec bedzie mial dane na ile bar nalezy ustawic otwieranie wtrysku. 1o4 tys km to wtrysk jest dopiero dotary ale nie zuzyty chyba ze jezdziles na paliwie zanieczyszczonym przelewanym z kanistra lub innych palstikowek. Jak umiesz to je zdemontuj i udaj sie do speca ,moze lepiej znalesc przedtem dane techniczne wtrysku tak aby podpowiedziec magikowi.Niekiedy stoly probiercze sa wlasnej roboty i facet niema za wiele danych o roznych samochodac.Zasada jest taka sama i nalezy wiedziec ile.
Pzdr.Epica 215.
P.S niema znaczenia czyto nowy stol czy wlasnej roboty,cisnienie otwarcia bedzien takie same na obu.chba ze ten prywatny ma niedokladne manometry.Bylem kiedys u takiego magika i ustawil wtryski na 100%.Samochod odzyl i chodzil jak nowy.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group