Tuning - Nowe Lampy Przednie do Cruze
berpa - 2016-08-18, 12:24
Czy ktoś wie jak można nabyć/zdobyć same silniczki poziomujące do reflektorów Cruza? Jakiś kod czy producent?
Niby na Alledrogo ktoś sprzedaje:
http://allegro.pl/silnicz...5075879304.html
ale chyba nie wie co sprzedaje bo to siłownik do klimy...
C77 - 2016-08-24, 07:18 Temat postu: Silniczki poziomujące reflektory w Cruze Haha, to wygląda na silniczek klapek w mieszalniku powietrza
Faktycznie zupełnie nie wiedzą co sprzedają chociaż to przedstawiciel ASO
Witamy na aukcji firmy F.H.U Rokicki
Autoryzowanego dealera marki Opel i Chevrolet
Silniczek regulacji reflektora powinien wyglądać tak:
berpa - 2016-08-24, 12:33
C77 napisał/a: | Silniczek regulacji reflektora powinien wyglądać tak | Tyle, że to jest silniczek do Vectry. Do Cruza chyba nie ma oddzielnych silniczków w sprzedaży?
W internecie znalazłem Cruzowe używki i ¨trochę¨ się różniły od tego z Vectry:
berpa - 2016-08-25, 12:07
Po miesiącu ciężkich walk z celnikami dostałem na zachętę jedną lampę:
Wstępnie dochodzę do wniosku, że zagadnienie jednak przerasta moje umiejętności manualno-elektryczne. Zostawię zabawę elektrykom profesjonalnie zajmującym się przerabianiem świateł amerykańskich na europejskie ( amerykańska żarówka jednowłóknowa ). Kolejnym zaskoczeniem jest brak świateł postojowych ( realizowanych przez zmniejszenie napięcia na LEDach ). Przy tych problemach brak silniczków sterujących wysokością świateł i wersja do ruchu lewostronnego (?) to już pikuś.
Jak na razie impreza mnie kosztowała 5500zł, więc raczej nie polecam
C77 - 2016-08-26, 14:55
berpa, nie rób podsumowań tematu w czasie trwania operacji
To jak ocenianie wyglądu nowej łazienki po remoncie w czasie zbijania starych płytek ze ścian
Wszystko rodzi się w bólach i problemach, a szczególnie pierwsze dziecko
wiadome że trudności z przeszczepem są i nie jest to czysty P&P.
Robisz na Forum za prekursora w tym temacie więc satysfakcja po ich ustanowieniu będzie podwójna.
Także nie poddawaj się, nie trać ducha i nie przejmuj obecnymi trudnościami.
Myślę że w finale będzie Pan zadowolony
Szkoda że tak mocno zdarli na przesyłce i cle.
O tym że słabiej działające LED robią w tej lampie za postojówki (nie ma osobnej żarówki postojowych)
pisaliśmy klika stron wstecz.
LHD - Left Hand Drive - kierownica po lewej stronie,
czyli ruch prawostronny kontynentalny (Juropa) .
Co do motorka regulatora świateł z Cruzaka to jeszcze go nie namierzyłem,
te które widziałem z Astry IV i Insignii raczej nie podejdą, ale są do kupienia osobno (osobna część GM) chociaz cena droga.
Do Cruze powinno być podobnie, pomimo braku osobnej części w ECP,
bo inaczej to znaczy że jeśli komuś padnie tylko sam regulator
to musiałby wymienić cały reflektor zamiast silniczka
Chyba GM nie odstawiłoby aż takiej maniany?
berpa - 2016-08-26, 15:24
Sytuacja jest ciężka ale nie beznadziejna, niemniej jestem w połowie drogi i ciągle widzę dalsze koszty na horyzoncie. . Jeśli tak dalej pójdzie to niedługo koszt instalacji nowych reflektorów przekroczy wartość samochodu
Z silniczkami dam sobie spokój bo po pierwsze reflektor jest w większości metalowy i nie widzę możliwości prostego przeszczepu, po drugie to już zupełne druciarstwo a po trzecie coś tam w środku jest ( duże, metalowe i okrągłe, z dwoma kablami ) co przypomina silniczek .
Wewnątrz reflektora znajdują się przesłony limitujące prawidłowe odcięcie, więc w zasadzie można do środka wepchnąć dowolne źródło światła ( xenony? ).
Zastanawia mnie koncepcja GM dotycząca regulacji świateł ( drogowe-krótkie ) realizowana za pomocą jednowłóknowej HB3, ale chyba to obejdę xenonami.
Tak czy owak chyba zostawię zabawę elektrykom samochodowym w Polsce i odroczę dalsze koszty na listopad.
pawelwaw84 - 2016-08-27, 09:42
Xenony to następne koszty, bo po pierwsze ta przesłona odcinająca światło-cień musi być inna, po drugie potrzebne są nie tylko silniczki do poziomowania, ale cały system autopoziomujący. Bawiłem się w to, nie polecam.
berpa - 2016-08-27, 12:27
pawelwaw84 napisał/a: | Xenony to następne koszty, bo po pierwsze ta przesłona odcinająca światło-cień musi być inna, po drugie potrzebne są nie tylko silniczki do poziomowania, ale cały system autopoziomujący. Bawiłem się w to, nie polecam. | A do jakiego samochodu montowałeś ksenony, gdzie robiłeś i ile się to wyniosło?
Ten silniczek w środku to chyba przesuwanie przesłony przestawiającej światła krótkie na długie. W takiej sytuacji można zostawić oryginalną żarówkę halogenową lub w każdej chwili zrobić prostą podmiankę na LED HB3:
opcja 1
opcja 2
berpa - 2016-09-12, 10:17
Nie wiem czy sie komus przyda ale na wszelki wypadek zamieszczam co dostalem od kolegow z Rosji.
Schemat podlaczenia kabli do nowych reflektorow Cruze MY2016:
schemat podlaczenia elektryki reflektora Cruze MY2016
pawelwaw84 - 2016-09-12, 18:19
berpa napisał/a: | A do jakiego samochodu montowałeś ksenony, gdzie robiłeś i ile się to wyniosło?
|
Do Volvo V50, xenony kupiłem Vertexa za jakieś 250zł, zamontowałem samodzielnie.
berpa - 2016-09-12, 18:46
pawelwaw84 napisał/a: | berpa napisał/a: | A do jakiego samochodu montowałeś ksenony, gdzie robiłeś i ile się to wyniosło?
|
Do Volvo V50, xenony kupiłem Vertexa za jakieś 250zł, zamontowałem samodzielnie. |
Rozumiem, ze poziomowanie kupowałeś oryginalne Volvo? ( czy rzeźba w stylu wolnym? )
|
|
|