To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Tuning - Nowe Lampy Przednie do Cruze

berpa - 2016-08-18, 12:24

Czy ktoś wie jak można nabyć/zdobyć same silniczki poziomujące do reflektorów Cruza? Jakiś kod czy producent?

Niby na Alledrogo ktoś sprzedaje:
http://allegro.pl/silnicz...5075879304.html
ale chyba nie wie co sprzedaje bo to siłownik do klimy...

C77 - 2016-08-24, 07:18
Temat postu: Silniczki poziomujące reflektory w Cruze
Haha, to wygląda na silniczek klapek w mieszalniku powietrza :-D

Faktycznie zupełnie nie wiedzą co sprzedają chociaż to przedstawiciel ASO <lol>

Witamy na aukcji firmy F.H.U Rokicki
Autoryzowanego dealera marki Opel i Chevrolet


Silniczek regulacji reflektora powinien wyglądać tak:


berpa - 2016-08-24, 12:33

C77 napisał/a:
Silniczek regulacji reflektora powinien wyglądać tak
Tyle, że to jest silniczek do Vectry. Do Cruza chyba nie ma oddzielnych silniczków w sprzedaży? :evil:
W internecie znalazłem Cruzowe używki i ¨trochę¨ się różniły od tego z Vectry:



berpa - 2016-08-25, 12:07

Po miesiącu ciężkich walk z celnikami dostałem na zachętę :evil: jedną lampę:







Wstępnie dochodzę do wniosku, że zagadnienie jednak przerasta moje umiejętności manualno-elektryczne. Zostawię zabawę elektrykom profesjonalnie zajmującym się przerabianiem świateł amerykańskich na europejskie ( amerykańska żarówka jednowłóknowa :evil: ). Kolejnym zaskoczeniem jest brak świateł postojowych ( realizowanych przez zmniejszenie napięcia na LEDach :evil: ). Przy tych problemach brak silniczków sterujących wysokością świateł i wersja do ruchu lewostronnego (?) to już pikuś.
Jak na razie impreza mnie kosztowała 5500zł, więc raczej nie polecam :evil:

C77 - 2016-08-26, 14:55

berpa, nie rób podsumowań tematu w czasie trwania operacji ;-)
To jak ocenianie wyglądu nowej łazienki po remoncie w czasie zbijania starych płytek ze ścian :-D

Wszystko rodzi się w bólach i problemach, a szczególnie pierwsze dziecko
wiadome że trudności z przeszczepem są i nie jest to czysty P&P.
Robisz na Forum za prekursora w tym temacie więc satysfakcja po ich ustanowieniu będzie podwójna.
Także nie poddawaj się, nie trać ducha i nie przejmuj obecnymi trudnościami.
Myślę że w finale będzie Pan zadowolony <yes>

Szkoda że tak mocno zdarli na przesyłce i cle.

O tym że słabiej działające LED robią w tej lampie za postojówki (nie ma osobnej żarówki postojowych)
pisaliśmy klika stron wstecz.

LHD - Left Hand Drive - kierownica po lewej stronie,
czyli ruch prawostronny kontynentalny (Juropa) .

Co do motorka regulatora świateł z Cruzaka to jeszcze go nie namierzyłem,
te które widziałem z Astry IV i Insignii raczej nie podejdą, ale są do kupienia osobno (osobna część GM) chociaz cena droga.

Do Cruze powinno być podobnie, pomimo braku osobnej części w ECP,
bo inaczej to znaczy że jeśli komuś padnie tylko sam regulator
to musiałby wymienić cały reflektor zamiast silniczka :shock:
Chyba GM nie odstawiłoby aż takiej maniany? :->

berpa - 2016-08-26, 15:24

Sytuacja jest ciężka ale nie beznadziejna, niemniej jestem w połowie drogi i ciągle widzę dalsze koszty na horyzoncie. :-| . Jeśli tak dalej pójdzie to niedługo koszt instalacji nowych reflektorów przekroczy wartość samochodu :-/
Z silniczkami dam sobie spokój bo po pierwsze reflektor jest w większości metalowy i nie widzę możliwości prostego przeszczepu, po drugie to już zupełne druciarstwo a po trzecie coś tam w środku jest ( duże, metalowe i okrągłe, z dwoma kablami ) co przypomina silniczek :roll: .
Wewnątrz reflektora znajdują się przesłony limitujące prawidłowe odcięcie, więc w zasadzie można do środka wepchnąć dowolne źródło światła ( xenony? :roll: ).
Zastanawia mnie koncepcja GM dotycząca regulacji świateł ( drogowe-krótkie ) realizowana za pomocą jednowłóknowej HB3, ale chyba to obejdę xenonami.
Tak czy owak chyba zostawię zabawę elektrykom samochodowym w Polsce i odroczę dalsze koszty na listopad.

pawelwaw84 - 2016-08-27, 09:42

Xenony to następne koszty, bo po pierwsze ta przesłona odcinająca światło-cień musi być inna, po drugie potrzebne są nie tylko silniczki do poziomowania, ale cały system autopoziomujący. Bawiłem się w to, nie polecam.
berpa - 2016-08-27, 12:27

pawelwaw84 napisał/a:
Xenony to następne koszty, bo po pierwsze ta przesłona odcinająca światło-cień musi być inna, po drugie potrzebne są nie tylko silniczki do poziomowania, ale cały system autopoziomujący. Bawiłem się w to, nie polecam.
A do jakiego samochodu montowałeś ksenony, gdzie robiłeś i ile się to wyniosło?

Ten silniczek w środku to chyba przesuwanie przesłony przestawiającej światła krótkie na długie. W takiej sytuacji można zostawić oryginalną żarówkę halogenową lub w każdej chwili zrobić prostą podmiankę na LED HB3: :lol:
opcja 1
opcja 2

berpa - 2016-09-12, 10:17

Nie wiem czy sie komus przyda ale na wszelki wypadek zamieszczam co dostalem od kolegow z Rosji.
Schemat podlaczenia kabli do nowych reflektorow Cruze MY2016:



schemat podlaczenia elektryki reflektora Cruze MY2016

pawelwaw84 - 2016-09-12, 18:19

berpa napisał/a:
A do jakiego samochodu montowałeś ksenony, gdzie robiłeś i ile się to wyniosło?


Do Volvo V50, xenony kupiłem Vertexa za jakieś 250zł, zamontowałem samodzielnie.

berpa - 2016-09-12, 18:46

pawelwaw84 napisał/a:
berpa napisał/a:
A do jakiego samochodu montowałeś ksenony, gdzie robiłeś i ile się to wyniosło?


Do Volvo V50, xenony kupiłem Vertexa za jakieś 250zł, zamontowałem samodzielnie.


Rozumiem, ze poziomowanie kupowałeś oryginalne Volvo? ( czy rzeźba w stylu wolnym? )



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group