To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Mechanika - Wyciek p?ynu ch?odz?cego

fortii - 2012-10-29, 11:32
Temat postu: Wyciek płynu chłodzącego
Witam , zauważylem dzisiaj rano plame plynu chlodzacego pod moim nowym AVEO auto nie ma jeszcze tygodnia czy taka sytuacja mogla nastapic ? Czy podczas rozgrzania auta zostal wyrzucony nadmiar plyny ?
tomekrus - 2012-10-29, 11:45

to juz wiesz dlaczego dostałes dobry rabat :)
joke ofkors

jesteś pewien że to płyn chłodzący, jaki jest obecnie stan płynu? auto stało na zewnątrz?

fortii - 2012-10-29, 11:49

hehe no pewnie dlatego dostalem taka cene ale pomijajac to,pewny ze to plyn jestem na 99% zielony kolor o takiej lepkiej konsystencji , autko stalo na zewnatrz a przed tym zanim to zobaczylem (tzn przed zaparkowaniem) odbylem dosyc ostra jazde i czuc bylo ze auto jest mocno rozgrzane ale nie ma tu wskaznika temp i chu... nic nie wiadomo .

[ Dodano: |29 Paź 2012|, o 11:50 ]
stan plynu zobacze dopiero jak zona wroci z pracy ale wyciek nastapil z prawej strony spod silnika. Musze zobaczyc czy wezyki sa suche itp

Wasili - 2012-10-29, 12:12

Ja jestem ze starej szkoły i mimo zapewnień że obecnie nie docieramy samochodów to przez 1000 km nie przekraczałem 3000 obr.Dzisiaj po prawie trzech latach tylko cyka i zero problemów tak jak poprzednio z matizem.
fortii - 2012-10-29, 12:16

ja tez jezdze w miare spokojnie tzn nie mule auta ale tez nie przeginam przeciez to nie sa wyscigowki staram sie jezdzic do 3 tys obrotow ale z przyczyn losowych musialem dac mu troche wiecej nie wiem czy to moze byc tym spowodowane przeciez nie powinno sie tak stac - moim zdaniem . Czy ktos mial kiedys taka sytuacje albo moze jakos doradzic czy dzwonic do serwisu ?
chevy_power - 2012-10-29, 14:55