Cruze - HELP: Problemy, usterki, i takie tam ró?ne
kiniu - 2012-03-04, 08:09
user_01 napisał/a: | xyz napisał/a: | Masz rację. Dodaj tylko, że niektóre CRUZY mają przegląd co 30 000 km lub co roku.
Pozdrawiam. |
które? |
Mi po ostatnim przeglądzie w książce serwisowej wpisał następny przegląd za kolejne 30 tyś km. Może coś się ostatnio pozmieniało.
http://fanklub.chevrolet....er=asc&start=30
Ale po pierwszym przeglądzie w książkę wpisali następny po kolejnych 15 tyś, więc albo się pomylili albo robią jak im pasuje.
xyz - 2012-03-05, 07:27
Przeglądy co 30 000 km obowiązują dla rocznika 2009, silniki benzynowe. O innych nie wiem.
BigMac - 2012-03-05, 12:52
xyz napisał/a: | Przeglądy co 30 000 km obowiązują dla rocznika 2009, silniki benzynowe. O innych nie wiem. |
Masz racje, takie byly informacje, ale pozniej to sie zmienilo i bodajze od 2011 roku byla informacja w salonach, ze wszystkie auta beda mialy robione przeglady co 15,000km.
Pozdrawiam,
BigMac
SanDiego - 2012-03-05, 19:27
xyz napisał/a: | Przeglądy co 30 000 km obowiązują dla rocznika 2009, silniki benzynowe. O innych nie wiem. |
Ja mam od nowości wbite, że co 15 000 lub co rok, zależy co wczesniej
SanDiego - 2012-03-18, 09:33
A na drzwiach, na fotce powyżej, chyba rdza wylazła
ryjek - 2012-03-18, 11:14
szpetne to masz na tych drzwiach,kiedy do lakiernika ? rdza rzecz normalna mam małe obicie na kancie drzwi i też mi się rdza pojawiła
SanDiego - 2012-03-18, 12:07
a no mam, jakaś łajza mi obtarła przy uniwerku
Nie wiem jakie koszty. czy warto
SanDiego - 2012-03-18, 19:28
Ja jutro jadę, to powiem
grzegorz - 2012-04-23, 18:47
Mam pytanko z innej beczki, czy zaobserwowaliscie w swoich autach coś jakby syczenie czy też delikatne tarcie przy wciskaniu pedału hamulca u mnie słychać to tylko przy uruchomionym silniku. Dźwięk jest niezbyt głośny i nie wiem czy występował wcześniej, a może to normalny odgłos pracy wspomagania. Hamulce wydają się działać poprawnie, wolałbym jednak nie stracić hamulców podczas jazdy.
SanDiego - 2012-04-23, 19:54
Taki jakby efekt poduszki, to znak, że ABS nie śpi
grzegorz - 2012-04-23, 21:47
Dzieki panowie, tak to jest jak jakiś dzwięk zacznie człowieka prześladować, na który wcześniej nie zwracał uwagi.
endriu333 - 2012-04-30, 06:55
no i temat powrócił. Jakiś czas temu o tym pisałem ale się przypomnę - może pojawią się nowe pomysły.... Mój Cruzik 1.8benzyna+lpg znów nie odpala tak jak trzeba. Co drugie- trzecie odpalenie trzeba kręcić rozrusznikiem około 5 sekund ....po uruchomieniu auta (zawsze odpala) silnik pracuje idealnie zarówno na benzynie jak i na gazie.... ostatnio serwis wgrał nowe "mapy" faktycznie to pomogło - przez dwa tygodnie tylko raz dłużej mi odpalał....ale teraz jak zacząłem jeździć na klimatyzacji to niestety problem powrócił .... jestem otwarty na sugestie
kamix - 2012-04-30, 17:48
endriu333 napisał/a: | no i temat powrócił. Jakiś czas temu o tym pisałem ale się przypomnę - może pojawią się nowe pomysły.... Mój Cruzik 1.8benzyna+lpg znów nie odpala tak jak trzeba. Co drugie- trzecie odpalenie trzeba kręcić rozrusznikiem około 5 sekund ....po uruchomieniu auta (zawsze odpala) silnik pracuje idealnie zarówno na benzynie jak i na gazie.... ostatnio serwis wgrał nowe "mapy" faktycznie to pomogło - przez dwa tygodnie tylko raz dłużej mi odpalał....ale teraz jak zacząłem jeździć na klimatyzacji to niestety problem powrócił .... jestem otwarty na sugestie |
Nie znam do końca tematu (nie śledziłem poprzednich postów), ale może za mało benzyny masz w baku? Miałem kiedyś auto w gazie i jak było benzyny na 1/4 zbiornika to dłużej kręcił, natomiast jak była połowa palił na dotyk.
endriu333 - 2012-04-30, 21:10
dzięki za sugestię ale to nie to - paliwa mam bardzo dużo. Najprawdopodobniej natomiast rozjechały się mapy wtrysku krótko i długoterminowe - cokolwiek to znaczy - gazownicy (nie z ASO) mówią, że to na 99% przez to i już jestem zapisany na przyszły wtorek w celu usunięcia "usterki" a raczej skalibrowania całego systemu zarówno gazowego jak i benzynowego bo to musi z sobą "grać" w 100%.Pozdrawiam.
herodek - 2012-07-22, 16:10
Witam mam problem zaświeca się kontrolka CHECK ENGINE i vag pokazuje błąd sądy lambda za katalizatorem. Byłem już trzy razy w serwisie, tam tylko widocznie kasują ten błąd który z powrotem powraca. Czasem kontrolka CHECK ENGINE sama gaśnie ale to tylko na chwilę. Miał ktoś z was taki przypadek, czy jazda z tym błędem może coś uszkodzić. Samochód ma LPG i silnik 1.8.
|
|
|