To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Cruze - HELP: Problemy, usterki, i takie tam ró?ne

etac - 2012-07-22, 18:16

albo padla grzalka sondy lambda, albo instalacja LPG do regulacji.
endriu333 - 2012-07-23, 10:17

skoro gaśnie check engine to raczej sugeruje złą regulację właśnie instalacji LPG, która z czasem może "załatwić" sondę i nie tylko - instalacja to pewnie BRC tak? Sugeruję męczyć serwis aby przyłożył się i wyregulował instalcję tak jak trzeba- ja również mam ten silnik i instalcję od czerwca zeszłego roku i ani razu nie zapaliła mi się kontrolka check engine - więc się da to wyregulować tak jak trzeba - fakt ja u siebie używam instalacji LandiRenzo.
rudy007 - 2012-08-22, 15:32

grzego112 napisał/a:
rudy007, A nie wiesz może co to jest ten tryb RAMKI W nawigacji ??


grzegorz112
Z tego co doczytałem, tryb ramki pozwala na wgranie zdjęć czyli plików jpg.

grzego112 - 2012-08-22, 17:30

wgranie i nic poza tym , wgrałem zdjęcia , później wchodzę do tego trybu wybieram jakieś foto , zaznaczam go i nic się nie dzieje
vera - 2012-09-21, 12:59

co do obrotów - zalecam szybkie ale PŁYNNE rozpędzanie i cos na zasadzie eko-drivingu.
ale w trakcie jazdy podczas wyprezedzania, na autostradzie - nie żałujcie redukcji i obrotów do 2,7tys.
te silniki kochają wysokie obroty. cruze to nie autosan H9. a optimum spalania mają w punkcie 1,65 tys obr/min. wersja 125km ciut niżej. poza tym przy zbyt niskich obrotach przeciązacie silnik, dopier***a sie dwumas. fajnie to widac w automacie - nie mam ale jezdzilem i zaobserwowalem kiedy skrzynia zmienia biegi. a zawsze zmienia w pu nkcie optimum reaktywnosci moentu obrotowego wzgledem ekonomiki spalania - delikatnie z tendencją do reaktywnosci.
testowalem rozne techniki jazdy i doszedlem do wniosku, ze moj cruze lubi dynamiczną ale nieagresywn a jazde z kilkoma "uniesieniami" na trassie. dodam, ze udalo mi sie dopracowac technike jazdy i osiagnac spalanie na poziomie 5,1. nizej nie udalo mi sie zejsc. i watpie ze sie da.
czesto przemieszczam sie na trasie - legnica - swinoujscie - legnica. to rowne 400km i stwierdzam po roku uzywania auta ze wskazania komputera sa poprawne wzgledem rzeczywistosci.
co do zamulania - rozjezdza sie tez wtedy ataptacja. zrobicie 20km w sposob agresywny a okaze sie ze nagle na drugi dzien na zimnym silniku auto jest jakby mocniejsze :)
to sie nazywa autoadaptacja ECU.

mario78 - 2012-11-17, 21:54

SanDiego te filtry są chyba do diesla, do benzynki są inne.
SanDiego - 2012-11-17, 21:55

Ale te http://allegro.pl/filtr-p...2733616181.html niby napisane, że pasują do cruze'a od 2009 dla silników produkowanych od maja 2009 i 1,6 113 km
mario78 - 2012-11-17, 21:58

Faktycznie, masz rację. Wymiana nie jest raczej skomplikowana, nie wiem jak jest w cruzie ale w poprzednim aucie sam wymieniałem. Ale sądzę że powodem przerywania nie jest filtr paliwa, jaki masz przebieg? Myślę że jak by to był filtr to byłby cały czas zamulony.
SanDiego - 2012-11-17, 21:59

niecałe 27 000, bez 5 km :mrgreen:
mario78 - 2012-11-17, 22:04

A obroty stoją w miejscu czy falują?
SanDiego - 2012-11-17, 22:07

Obroty raczej normalnie, chociaż nie zerkałem, bo to trwa krótko - 2,3 sekundy, nawet nie miałem czasu zerknąć, bo byłem zaskoczony tym szarpaniem
mario78 - 2012-11-17, 22:14

A to szarpanie to na zimnym silniku czy na ciepłym, czy niezależnie?
SanDiego - 2012-11-17, 22:15

Raz było na zimnym, bo wyjechałem z garażu i wjeżdżałem na główną drogę, a to paręnaście metrów

a drugi raz chyba był troszkę rozgrzany

mario78 - 2012-11-17, 22:25

Najlepiej podpiąć pod kompa i zobaczyć czy nie zapisały się jakieś błędy.
SanDiego - 2012-11-17, 22:27

Niestety nie mam takiej możliwości za free ;) Odwiedzę jakiś warsztat

Dzięki za poświęcony czas 8-)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group