To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Mechanika - Klocki hamulcowe w Cruze + wymiana klocków

C77 - 2016-07-29, 21:32

Możesz przesmarować jakimś dedykowanym smarem krawędzie klocków i blaszki (prowadniczki),
w miejscu styku, na pewno to nie zaszkodzi <ok>

Smarowania całych klocków od zewnętrznej strony nie widzę sensu - niektórzy go widzą.
Smarowanie trzpieni w jarzmach jeśli zaciski nie stukają - odpuść.
Smarowanie tłoczków - odpuść.

szary77 - 2016-07-30, 08:17

Już wymienione. Na razie hamują super, nie piszczą. Dziś je przegonie po autostradzie ale bez szaleństw. Cena była okazyjna bo za 99 zeta wyrwałem ostatnie pudełko. U dystrybutora były po 144,00 :mrgreen:
C77 - 2016-08-01, 16:38

Świetnie <spoko>
Ja tez je będę brał na wymianę.
Nie trafiłem jeszcze na negatywną opinię z ich użytkowania w Cruze/Astra,
póki co same pozytywy <ok>
ale wiadomo że po czasie mogą też spaść z jakością.

C77 - 2016-09-09, 13:00
Temat postu: Wymiana klocków w Cruze
Dla tych którzy jeszcze nie przerabiali sami tego tematu,
kolejne filmiki z wymiany klocków hamulcowych w Cruze:




C77 - 2016-09-27, 09:10

szary77 napisał/a:
Już wymienione. Na razie hamują super, nie piszczą. Dziś je przegonie po autostradzie ale bez szaleństw. Cena była okazyjna bo za 99 zeta wyrwałem ostatnie pudełko. U dystrybutora były po 144,00 :mrgreen:


Szarak77, póki jeszcze nie zamknęli Naszego Forum
napisz jak Ci się sprawują Brecki po 2 miesiącach używania :smile:

szary77 - 2016-09-27, 10:05

Yo men :mrgreen:
Wiele się nie najeździły bo już miesiąc przez !@#$%^ sarnę auta nie mam.
Ale udało się na nich zrobić niecałe dwa tysie i powiem że są dobre w/g mnie.
Pylą jak każde, cudów ni ma. Autko hamuje fajnie, co ważne nic nie piszczy z klocków.
Generalnie jestem zadowolony. Za 99 zeta polecam. To była jednorazowa okazja cenowa bo normalnie to one chyba coś 140 kosztują ale warto.

C77 - 2016-09-27, 10:32

Ahahaha <lol> no fakt zapomniałem że rozpocząłeś już sezon polowań na sarenki :mrgreen: <lol2>
http://forum.chevrolet.or...ighlight=#61819

Pylenie klocków to dla mnie nie problem <ok>
ważne że nie piszczą i efektywnie hamują <ok>
Dzięki za odp.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group