To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Cruze - Zakup Cruza

vera - 2012-01-23, 14:59

Cytat:
Mowilismy o nowkach z salonu, a nie o "prawie nowce nie smiganej"

... dla mnie nówka 2675km - to mniej niż niektórzy (pominę nicki) "nówki" po DEMO łykali
od dealer'ów.

sorry za off-topic (w oczekiwaniu na cruze'a) - ale drze mnie to, ze płacicie sakramenckie pieniądze, często za auto niezgodne ze specyfikacją a dealerzy lecą w gumy i dorzucają tandetne wyposarzenie w ramach rekompensat.

po prostu uwazam, ze na auto nie powinno się czekać - nie tyle ile niektórzy piszą, że czekają
oraz skoro ma być takie a nie inne to dokładnie takie ma być.

Cytat:
Zgadzam się w zupełności z uzytkownikiem user_01
Vera,
To sprowadź mi z Niemiec nówkę za taką kasę jak piszesz będe miał dwa, a co tam

Nie ma sprawy - jest to wzięcia MY2011 sedan za 7100 odpowiednik polskiej LT w manualu kolor szary pewter 1,8 benzyna ma najechane 3042 km - dodatkowe koszty to ubezpiecznie jesli chcesz na kołach wracać ok 60EUR i 10% działa dla mnie czyli 7860 i nie płacisz akcyzy.

( no ale nie rozijajmy temau bo to nie bazar )
jeden z Panów na tym forum (nick pominę) łknął cruza na identycznych zasadach za moim posrednictwem i skoro nie śle "jobami" ; - ) to znaczy, że zadowolony jest.

... poza tym - do niemiec po auta już dawno się nie jedzi.

co do wersji i rozbieżności to uważam, że polska jest w pewnym sensie poniżana.
na tutejszy rynek pcha się niby to samo ale inne - innej jakości a często sprzedaje
po cenie z podobnej półki.

BAGI - 2012-01-23, 20:26
Temat postu: Re: W oczekiwaniu na Cruze'a
sobior napisał/a:
Witam,
Chciałbym się przywitać z szanownym gronem forumowiczów :) .
Założyłem konto na tym forum, ponieważ, tydzień temu złożyłem zamówienie na Chevroleta Cruze'a w salonie Abexim przy ul. Połczyńskiej 10 w Warszawie.
Będę zapewne teraz tu zaglądał i dzielił się z Wami swoimi spostrzeżeniami co do samochodu.
Niestety odbiór mam dopiero w okolicach połowy kwietnia. Czy jest ktoś kto zamawiał Cruze'a i tak długo czekał :( ??

Może to dlatego, że takiej wersji jak zamówiłem nie było nigdzie w Polsce i składają go na zamówienie.

Powiem szczerze, że za takie pieniądze nigdzie indziej nie kupił bym w takiej wersji samochodu. Teraz tylko czekam na wrażenia z jazdy i na wyrobienie sobie opinii o marce i głównie o Cruzie podczas codziennego użytkowania pojazdu.

To będzie mój 9 samochód prywatny, nie licząc służowych, gdzie swego czasu miałem przyjemność jeździć w zasadzie wszystkimi markami w różnych segmentach, które są na naszych ulicach. Mam nadzieje, że Cruze nie będzie sprawiał problemów :) .

Napiszcie ile Wy czekaliście na swoje Cruzy ??
Na jakich oponach je odbieraliście ? Ja otrzymalem informację że będa to opony Hankook lub Michelin uniwersalne co mnie trochę zdziwiło ...

Pozdrawiam


Ja swojego Cruza również zamówiłem w salonie Abexim przy Połczyńskiej 10. Zamówienie złożyłem we wrześniu a odebrałem go 23.12.2011.Jesli chodzi o gratisy to......to oprócz dywaników gumowych nie dostałem zupelnie nic :-( a to dlatego że jak stwierdził dealer dostałem od niego 10% upustu na samochód i nic więcej nie może mi już dorzucić w gratisie.Nie wiem jaki upust dali Tobie-może coś uda Ci się od nich wyrwać.A na oponkach wyjechałem letnich Continentala.
Pozdrawiam
BAGI

etac - 2012-01-23, 23:05

co do wersji i rozbieżności to uważam, że polska jest w pewnym sensie poniżana.
na tutejszy rynek pcha się niby to samo ale inne - innej jakości a często sprzedaje
po cenie z podobnej półki.[/quote]



Co do wyposazenia to sie zgodze, ale co do jakosci juz nie. Wiesz ile zamieszania byloby na lini jakby koreancy na linii wolali :

Ty Hunk daj te z drugiej polki czesci bo to do Polski idzie!

Kupujesz prawie nowki z licytacji komorniczej to sie ciesz, ale ...

vera - 2012-01-24, 00:59

... wiesz załuję, ze nie organizuje się jakis zlotów czy coś w tym rodzaju.
a to dlatego, że wtedy każdy mógłby przy piwku pomacać
materiały, plastiki itp.

wniosek dot. jakości wysuwam na podstawie tego, że miałem styczność z
różnymi Cruze'ami począwszy od modeli dostępnych w maju 2009
miałem te szczęście, że demówkami cruza (branymi na weekend lub urlop)
zjeździłem kraj w szerz i w poprzek : - )

2009 - diesel cruze GCW LS - przez 2 tygodnie
2009 - diesel czarny żebacza insygnia
2009 - benzyna biała żebracza wersja insygnii
2009 - weekend cruze metalik pewter benzyna 1,6
2010 - weekend na srebrnym 1,8 obie wersje LS
2011 - astra i passat od świtonia i paczkowksiego w lubinie, oba W BENZYNIE ale malo bo około 500km
2011 - maj - pojechałem po cruza dla siebie i dla znajomego.

passat byl faworytem ale za duzo tego jezdzi i prolemayczne sie robią...
... a poza tym aluminiowe zawieszenie ........................ ; -) ) ) ) wieLOWachaczowe.....
tak padło na Cruza.

zakup cruz'a był dokładnie przemyślany auto od strony technicznej znam
natomiast motalem sie chocby w przypadku zmieniarki,
gdyz w rocznikach 2009-10 trafiały się LSski z malutkim wyswietlaczem bez zmieniarek.
i tych rozbieżności z-trawić nie mogę.

muszę przyznać jednak, że od rocznika 2010 w którym to miałem okazje jeździć tylko jednym cruzem - jakość plastików wzrosła.
jednak jest nieporównywalna do tych zza granicy. - plastiki są miękksze i jakby odporniejsze na zarysowania.

za co należy się pochwała to za wersje 5D w ktorej całość utrzymana jest w wiekszosci wersji w kolorze czarnym a jakość plastików wyprzedza już nawet te niby lepsze nowsze krajowe i niemieckie czy włoskie beżowe.

po prostu daje się wyczuć postęp technologiczny albo raczej jego zastosowanie w nowszych rocznikach.

wszystkie auta testowane dzięki uprzejmości ASO we wrocławiu i organizacji w Lubinie.
na pytanie dyrektora dlaczego "po znajomości nie kupiles u nas"
odpowiedziałem krótko "bo u was za tę cenę miałbym jeden a "tam" póltora albo 1,7 cruza o oczko wyżej wyposażeniem" ; - )
jednakże nikt problemu z wydaniem a raczej przepisaniem książki nie robił.
cruze wciągnięty na gwarancję bez problemu po kontakcie z centalą i jednej wizycie w aso.

reasumując - jesli cruze się sprawdzi w miarę upływu czasu to następnym autem
będzie Volt albo Ampera jedno z dwóch. Cruzem zamierzam pojeździć z 5 lat.
i być może jestem niepoprawnym optymistą (choć wszyscy znajomi mówią mi że wręcz odwrotnie) - to mam nadzieje, że cruze przejdzie okres próby czasu pięciu lat bez większych zawirowań.

etac - 2012-01-24, 18:42

Co do plastikow sie zgodze ze MY2010, bo takim jezdizlem testowo, a tym co mam a jest on z mY2011 jest olbrzymia roznica.
Siedze juz od 6 lat w produkcji samochodow i nigdzie nie spotkalem sie zeby roznice były w produkcji dla klienta polskiego, a inna dla klienta zachodniego. Jedyna roznica jaka wiem to jakosc produktow na pierwszy montaz a inna jest na tazw aftermarket, czyli to co my kupujemy juz jako czesc zamienna i bez znaczenia czy do Kowalskiego czy do ASO. Jest ona inna niz do fabryki samochodow ( te same polprodukty, ale klasa jakosciowa inna).

Konfiguracje kraje maja takie ustali dystrybutor. Czasem jest to dziwne zestawienie, ze cos co w jednym kraju jest standardem, w drugim jest za doplata, albo nawet nie jest dostepne. Dziwne, ale tak jest polityka OEM.

KAI - 2012-10-31, 01:06

Zamówiony 19.10. Ma być w okolicach 15.11.
Pozdr

Edit: 10.11.2012
Dzisiaj byłem i oglądałem autko na parkingu.
Papiery mają być w PN po południu więc pewnie we WT wyjadę z salonu :)

Chevrolet Cruze 1.4 Turbo benzyna LT

Fotki poniżej:












Wszystko sprawdzone i działa. Lakier - grubość też w normie.

mepsik - 2013-04-13, 15:24

Ja właśnie zamówiłem sobie takie cudo (teoretycznie ma to być moje cudo)

Chevrolet Cruze 5-drzwiowy 1,8 141KM LT+ KL7
Srebrny - metalik
Rok modelowy 2013
Rok produkcji 2012

I tu proszę o pomoc na co zwrócić szczególną uwagę przy odbiorze autka ?

KAI - 2013-07-06, 17:22

mepsik napisał/a:

I tu proszę o pomoc na co zwrócić szczególną uwagę przy odbiorze autka ?


Wszystko.

Mi to zajęło 1,5h.

radio i wszystkie głośniki – czy działają i nie trzeszczą
CD – czy działa czytnik
USB – czy działa np. MP3 (wejście w schowku centralnym nad radiem)
czy działają wszystkie nawiewy / ustawienia
czy działa klima i czy nie śmierdzi z niej
czy działają czujniki cofania – czy piszczą i czy prawidłowo przy zbliżaniu się do przeszkody
zamek bagażnika – otwieramy kilka razy pod rząd
spryskiwacze
światła mijania, drogowe, halogeny, kierunkowskazy, awaryjne, stop, cofania
wszystkie lampki zegarów i oświetlenia wew.
podnoszenie i opuszczanie wszystkich szyb
wskazania temp. termometra zew.
stany wszystkich płynów – olej, chłodniczy, hamulcowy, spryskiwaczy
obejrzenie nadkoli i samochodu od spodu
zamek centralny i alarm
hamulce – czy sprawnie nie działają, czy nie piszczą i czy nie ściąga podczas hamowania
ogólny stan lakieru wszędzie + miernik
VIN – czy jest ten sam w samochodzie i w dokumentach
czy jest wpisana właściwa data wydania auta w książce serwisowej
gniazda zapalniczki z tyłu i z przodu (ja wziąłem GPS żeby sprawdzić)
stan wew. foteli, plastików itp.
otwarcie wszystkich możliwych schowków, siadanie na każdym możliwy siedzeniu
stan opon zimowych i letnich
sterowanie radiem z kierownicy
obsługa menu z kierownicy
jeżeli się da to tempomat – ale musi być >40 km/h
runda na placu obok salonu
mechanika: sprzęgło, odpalanie,
ogólne osłuchanie kultury pracy silnika i czy turbina nie świszczy
biegi – mają wchodzić wszystkie i to płynnie i bez zgrzytania
zbieżność i trakcja
wspomaganie kierownicy
alarm – 2 krotne zamknięcie
podgrzewanie lusterek i tylnej szyby
szyby – rocznik – wszędzie ma być ten sam

golebiow - 2013-07-08, 07:14

To ja jestem jakiś dziwny :)

Wziąłem kluczyki i odjechałem....

Przecież auto jest na gwarancji jak cos wyjdzie nie tak to zrobią, a nie szkoda czasu na takie dokładne oględziny...

A może to było moje pierwsze nowe auto i dlatego wychodzę z założenia ( może błędnego) że jak nowe to wszystko działa:)

etac - 2013-07-08, 13:58

golebiow napisał/a:
To ja jestem jakiś dziwny :)

Wziąłem kluczyki i odjechałem....

Przecież auto jest na gwarancji jak cos wyjdzie nie tak to zrobią, a nie szkoda czasu na takie dokładne oględziny...

A może to było moje pierwsze nowe auto i dlatego wychodzę z założenia ( może błędnego) że jak nowe to wszystko działa:)


MAsz racje, ale uszkodzenia mechanicznie i kompletnosc nalezy sprawdzic na miejscu

KAI - 2013-07-21, 13:36

golebiow napisał/a:

Przecież auto jest na gwarancji jak cos wyjdzie nie tak to zrobią, a nie szkoda czasu na takie dokładne oględziny...

A może to było moje pierwsze nowe auto i dlatego wychodzę z założenia ( może błędnego) że jak nowe to wszystko działa:)

Mi się już parę razy zdarzyło kupić coś nowego i nie działało.
Pewnie, że zrobią Ci na gwarancji, ale:
1. Wtedy musisz czekać
2. Czasem coś wymieniają na nowe inne, a czasem naprawiają

erbs - 2013-07-25, 20:31

Witam kolegów i koleżanki. Nie chcę tworzyć niepotrzebnie tematu dlatego podpinam się pod istniejący. Jak widać po profilu obecnie jeżdżę Peugeotem 607 w automacie, auto troszkę innej klasy, jednakże mam możliwość wzięcia nowego autka w leasing i przeglądając ofertę obecnej marki mogę wziąć maksymalnie wyposażonego (aczkolwiek w porównaniu z Cruzem i tak ubogo) Peugeota 301 lub właśnie Cruza, ewentualnie Mitsubishi Lancer'a. Chciałbym poprosić Was o opinię dotyczącą głównie czasu eksploatacji gdyż planuję leasing na 5 lat, przebiegi niewielkie do 20tys rocznie - czy wg Was Cruze przeżyje to bez większych awarii? W przypadku 301 mam spore obawy, co prawda tam mogę mieć automat, ale badziewny 4ro biegowy, bardziej podoba mi się Cruze.

Drugie pytanie dotyczy wersji: przymierzałem się do 1.8 LT+/LTZ [bez Navi tylko z dotykowym ekranem] z LPG, ale na kilku portalach czytałem iż ten motor nie szczyci się rewelacyjną dynamiką, a dodatkowo sporo pali. Jak to w rzeczywistości wygląda? Druga opcja to silnik wysokoprężny 2.0 - tutaj opinie bardzo dobre zarówno pod kątem spalania jak i dynamiki, jak wygląda w rzeczywistości spalanie tego motoru?

Bardzo dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam

Tomasz

AdamT - 2013-07-25, 20:48

Jeśli chcesz auto z LPG to i tak innego wyboru nie masz jak 1.8. Spalanie LPG będziesz miał na poziomie 10-11l i to tak na prawdę bez znaczenia czy będziesz jeździł mniej lub bardziej dynamicznie. Najlepiej gdybyś poszukał u dealerów demówki z 1.8 i się nim przejechał. 1.6 i 1.8 zaczyna się rozkręcać od 3000rpm, ale to przy tych silnikach jest standard.
erbs - 2013-07-25, 22:33

AdamT to nie jest tak że ja chcę auto z LPG - zastanawiam się czy brać 1.8 które jak mówisz spali mi 11l gazu czy diesla który spali pewnie około 6L ropy, bardziej chodzi mi o wytrzymałość i bezawaryjność.
AdamT - 2013-07-25, 23:21

Jak poczytasz forum, to potencjalnie więcej problemów jest z DPF niż z LPG. Eksploatacja również wyjdzie taniej na LPG, ale jak wiadomo moment obrotowy przyjemniejszy w dieslu. Poczekaj aż właściciele diesli podadzą swoje spalanie.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group