To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Cruze - Zakup Cruza

argo123 - 2013-09-16, 16:51

Cytat:
No i nie wolno zamykać klapy przedniej poprzez nacisk.
Tylko upuszczanie z góry.


To oczywiste, mnie tego uczyli na kursie na prawko 6 lat temu :) Często na parkingach widać właśnie wgnieciony przód ;)

Sam kupiłem swojego Cruze 4 miesiące temu :) Jestem zadowolony z zakupu.

Karlos - 2013-09-28, 19:06

Minęły już 3 tygodnie, jak stałem się posiadaczem Cruze`a LT+ w wersji sedan. Przebieg 4 500 km, więc mogę już co nie co napisać.
Przez ostatnie 10 lat jeździłem Skodą Fabią sedan 1.4 16V (75KM), po raz kolejny zdecydowałem się kupić auto nowe, z salonu, domyślnie na 10 lat.
Chciałem podzielić się z wami kilkoma spostrzeżeniami po prawie miesięcznym użytkowaniu.
Bezsprzecznie plusów zmiany auta jest znacznie więcej, aniżeli minusów. Wyższa klasa, większy komfort, mocniejszy silnik. Auto jednak ma pewne braki, do których musiałem się przyzwyczaić. Może moje spostrzeżenia przydadzą się kolejnym potencjalnym nabywcom Chevroleta.
W wersji sedan brak jest miejsca na apteczkę, brak zaczepów na siatkę w bagażniku, brak gniazdka 12V w bagażniku (podpięcie lodówki), w pokrywie bagażnika brak uchwytu do zamykania (efekt brudnych dłoni), można było wygospodarować tam miejsce na trójkąt ostrzegawczy (jak to miało miejsce w Fabii). Przyzwyczajony byłem do klimatyzowanego schowka na napoje i klimatyzowanego schowka na puszkę 0,33 l po stronie kierowcy.
Komputer pokładowy (w wersji LT+) ma tylko jeden tryb odczytów, brakuje mi dziennego rozliczenia (automatycznie kasowany, jeżeli auto stoi np. 2 godziny). Wskazania spalania znacznie odbiegają od rzeczywistości. Brak automatycznego domykania szyb. MyLink nie posiada CD (?). W poprzednim aucie posiadałem zmieniarkę na 6 płyt (i znaczną kolekcję płyt), więc brak nawet zwykłego CD jest dla trudny do przełknięcia.
Wspomaganie kierownicy (zbyt mocno działające) – przy prędkościach autostradowych auto samoczynnie skręca.
Dodam, że w Fabii podpinałem Vaga i mogłem ustawiać siłę działania wspomagania, wykalibrować komputer pokładowy, aby pokazywał spalanie identyczne z rzeczywistym, ustawić ryglowanie drzwi po przekroczeniu 30km/h. Chevy nie daje takich możliwości.
Takie moje spostrzeżenia, drobnostki, których mi brakuje. Może z uwagi na wielki sentyment, jakim darzę moje poprzednie auto, które nigdy mnie nie zawiodło. Oby Chevy okazał się równie niezawodny.

mario78 - 2013-09-28, 20:03

Karlos kilka braków można uzupełnić niewielkim kosztem ;-)

Karlos napisał/a:
Brak automatycznego domykania szyb.


Mozna kupic takie coś :arrow: klik koszt 12$ i automatyczne domykanie, otwieranie i zamykanie szyb z pilota.

Karlos napisał/a:
brak zaczepów na siatkę w bagażniku


Ja mam zamontowane takie haczyki, ułatwiają przewóz zakupów :-) klik

KAI - 2013-09-29, 21:09

Karlos napisał/a:

Chciałem podzielić się z wami kilkoma spostrzeżeniami po prawie miesięcznym użytkowaniu.

Hmm... dla mnie to nie są braki tylko kwestia dostępnych konfiguracji / wersji produktu.
Wiedziałeś o tym jak kupowałeś auto - więc to jest OK.
GM pewne rzeczy (technologie) rezerwuje dla Opla.

Co do wspomagania - faktem jest, że przy dużych prędkościach jest nieco zbyt czułe.
Mi to przeszkadzało przy 180 km/h w DE. A tak to się przyzwyczaiłem.
Ale u mnie nic samo nie skręca.

C77 - 2013-09-29, 21:13

KAI napisał/a:
GM pewne rzeczy (technologie) rezerwuje dla Opla...


Np. Eye Camera, ale szkoda...

Karlos - 2013-09-29, 22:00

KAI - mój ostatni post nie był biadoleniem, jak gołe auto kupiłem. LT+, więc powodów do narzekań nie ma. Po prostu opisałem moje spostrzeżenia/ moje przyzwyczajenia z poprzedniego auta.
Kwestia domykania szyb - moduł zamówiłem już dzień po kupnie auta. Dzięki Waszym postom.
Kwestia haczyków w bagażniku - używałem nie tylko do toreb, ale również do wieszania kurtki, bądź drobniejszych zakupów w torbie. Nieźle to dopasowaliście.
Może ktoś z Was dorobił/dokupił jeszcze jakiś pasek do zamykania bagażnika w sedanie?

C77 - 2013-09-29, 22:14

Karlos napisał/a:
Może ktoś z Was dorobił/dokupił jeszcze jakiś pasek do zamykania bagażnika w sedanie?


Tak, można zastosować pasek z Vectry, albo "łapkę" np. z Hyundaia,
tyle, że przy "chińskiej sprężynce" trochę trudniej to działa, ale coś za coś.
Kiedyś to opiszę.

dzik - 2014-01-24, 10:03

witam serdecznie,

nie będę tworzył nowego tematu i podepnę się pod ten.
dziś jadę odebrać cruza - samochód dla mojego ojca.
do tej pory jeździł astrą I (1996 rok) od nowości :mrgreen:

zakładam, że będzie zadowolony

cruze kombi, 1.8 benzyna, LT.

zdrówko!

endriu333 - 2014-01-24, 15:06

też tak zakładamy :D
dzik - 2014-01-24, 15:36

no i ju ;-)

cóż, jeździ :)

DawidNY - 2016-01-07, 12:49

Pomarzyć zawsze można... ;-)

http://www.autocentrum.pl...uz-nie-dla-nas/

rwicik - 2016-01-07, 12:57

Ładny ten nowy Cruze :)
temen - 2016-02-14, 20:01
Temat postu: zakup cruza 2.0 poleasingowego?
Wpadł mi w oko jeden cruze, byłem, oglądałem, wydaje sięwszystko ok, aczkolwiek..
miał robiony lewy tylny błotnik. nie wiem jak mocno dostał, natomiast niepokoi mnie, że lewa tylnia opona ma poszarpany od wewnętrznej strony bieżnik.
Macie pomysł czym to może być spowodowane?
Do zrobienia m.in. końcówki drążka przód, kolega podpowiada, że może opony wcześniej były z przodu i ta jedna została zjechana przez zawieszenie z przodu do zrobienia?
w aso jakiś przegląd przed zakupowy chciałbym zrobić, zastanawiam sieczy mogącośprzeoczyć - np, że po zrobieniu zawieszenia, ustawieniu geometrii okaże się, że nie da sięustawićdo końca?

Czy jeśli podczas takiejkolizji (ponoć szkoda parkingowa, ale dowodów nie mam..) auto było w leasingu i serwisowane w aso to cokolwiek zmienia?

Mam opinie rzeczoznawcy do tego auta, w której własnie wspomina, że opona lewa tył bieżnik koło 5-6mm, a jednocześnie "zużycie: 100%". Wspomina też, że silnik gdzieś sięspocił i sąślady przedmuchania oleju.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group