Tuning - [CRUZE]Wykresy z hamowni
Lucas13w - 2013-11-30, 23:48
esjot, nie mam Cruza ale użytkuje K&N od marca tego roku. W kwestii spalania praktycznie bez zmian. Co do brudzenia przepływomierza, czyściutko ani drobiny kurzu, jeździłem po różnych drogach włączając w to dukty piaskowe gdzie kurzyło się jak na rajdzie
Silnik kręcę co jakiś czas do 6,5 tyś (taka charakterystyka silnika) podczas wyprzedzania.
Dodam że chodzą jeszcze takie mity że te filtry plują olejem na przepływomierz, jest to bajka wyssana z palca nie ma się co przejmować.
Koledzy z forum korespondowali z producentem w USA oraz Europie i każdy jeden potwierdzał że żadne auta nie uległo awarii podczas użytkowania ich filtrów.
Mogę polecić filtr i życzyć bezawaryjnej jazdy
Anonymous - 2013-12-01, 00:25
Lucas13w napisał/a: | esjot, nie mam Cruza ale użytkuje K&N od marca tego roku. |
Czy zauważyłeś na + jakąkolwiek różnice z dynamiką
Lucas13w napisał/a: | Mogę polecić filtr i życzyć bezawaryjnej jazdy |
I znowu nieprzespana noc
Muszę w końcu zdecydować coś ostatecznie
Lucas13w - 2013-12-01, 10:24
esjot napisał/a: | Czy zauważyłeś na + jakąkolwiek różnice z dynamiką |
1,2,3 bieg z niskich obrotów poprawa jest, 4 i 5 bieg z 1,5 tys/obr to szału nie ma ale silnik wolnossący z wyższych biegów na takich obrotach nigdy nie zrobi wielkich osiągów.
Karlos - 2013-12-01, 11:12
esjot, poprzednim autem jeździłem 10 lat. Filtr K&N był moim takim niespełnionym marzeniem. Ot taka drobna rzecz, na którą żałowałem wtedy pieniędzy. Teraz, kiedy kupiłem nowe auto z nadzieją, że przez kolejne 10 lat będę się nim cieszył, decyzja z sprawie filtra była szybka.
Plusy i minusy znasz. Nie ma co oczekiwać cudów w postaci + 10 KM. Faktem jest, że w dolnym zakresie jest poprawa. Ja staram się jeździć eco, więc przy 3 tys. obrotów zmieniam na wyższy bieg. W moim przypadku korzystam z uzysku, jaki filtr daje.
Wiem, każdy chwali swoje. W najgorszym przypadku po 3 czy 4 latach wyrzucisz go do kosza albo odsprzedasz.
C77 - 2013-12-15, 18:31
Oficjalny wykres z hamowni dla Cruze 1.8 od GM
Karlos - 2013-12-16, 21:32
Dzięki uprzejmości firmy:
snowbear - 2016-05-12, 14:30
1.4T po chipie
Szału nie ma ale zawsze coś
GootAss - 2016-07-04, 14:52
Witam.
Cruze 2010 vcdi 150km. DPF OUT, EGR OFF. I taki bardzo słaby wynik. Przy próbie dokoksowania zaczął dość sporo dymić. Jak myślicie po czyjej stronie leży wina? Tuner/program/samochód ?
mario78 - 2016-07-05, 17:06
Jak gaz w podłodze to dymi cały czas, czy tylko na początku w momencie wdepnięcia?
GootAss - 2016-07-05, 18:58
Jest tak że gaz w podłodze turbo zaczyna wstawać i mniej więcej w przedziale 1500-2000rpm idzie bąk i tak na biegach 1,2,3 później już tego tak nie widać.
mario78 - 2016-07-05, 20:26
Gdzie robiłeś program? Czy wycięcie dpf było robione razem z chipem czy jeździłeś przez jakiś czas bez dpf na fabrycznym sofcie? Te silniki chipują sie zazwyczaj na 180-190KM. Moze masz jakąś delikatną nieszczelność w dolocie ? A jak delikatnie przyspieszasz to też dymi?
GootAss - 2016-07-05, 20:41
Turbodiesel. Wycięty DPF razem z nowym softem. Jak przyspieszam normalnie na luzie to dymu niema. Nieszczelności tez niema muszę chyba wgrać seryjny soft bez dpf i zobaczymy co bedzie
mario78 - 2016-07-06, 14:40
U mnie też zadymi jak mocno wdepnę gaz zanim turbo się rozkręci.
|
|
|