To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

LPG - UWAGA UWAGA NOWA PROMOCJA CHEVROLETY Z GAZEM

huri_khan - 2013-09-17, 14:02

Tam są tylko 3-4 inne elementy.
M.in. szklanki i popychacze. a reszta to samo , natomiast dobrze zestrojona instalacja LPG nie będzie problemem.

etac - 2013-09-17, 14:23

huri_khan napisał/a:
user_01 napisał/a:
Jeszcze raz wam mowie ze to jest chlyt marketingowy.


Tam są tylko 3-4 inne elementy.
M.in. szklanki i popychacze. a reszta to samo , natomiast dobrze zestrojona instalacja LPG nie będzie problemem.


Dokładnie, ja jestem zdania ze dobrze zestrojona instalacja i dobry gaz to jest sukces projektu, a nie poberanie dodatkowej oplaty za KL7 czy jak to zwal.

Wady silnika tylko sa potegowane przez LPG ale nie generowane przez załozenie instalacji

C77 - 2013-09-30, 12:13

etac_owiec napisał/a:
C77 napisał/a:
Gdybym miał się zakładać to powiedziałbym, że ten silnik na 95% będzie dostępny również w CruzeII,
więc o jakim rzekomym wymarciu mowa?


I tu mozesz sie mocno zdziwic. Z 1.8 zawsze były problemy i bedą. Czy są one z LPG czy bez nie ma znaczenia. Obserwuje ten silnik juz od 10 lat. Jego nowoczesnosc skonczyła sie w 2010 roku gdzie udalo sie wypchnac go do Euro5, ale do Euro6 juz nie ma szans.


Nie wiem o czym piszesz, jakim wypchnięciu 1.8 na Euro6? bo dla silników benzynowych w osobówkach norma Euro5 = Euro6,
więc nie będzie żadnego problemu żeby wpakować ponownie 1.8 do CruzeII i nadal sprzedawać go w Europie 8-)

Co innego w ropniakach, tam będzie masakra żeby spełniły normę Euro6,
pewnie założą dodatkowy zestaw EGR+DPF :mrgreen: :twisted: :lol:

ryjek - 2013-09-30, 15:45

może tak,które silniki Opla są dobre ? 1.4 8V z astry 2 chyba tylko :-) 1.6 16V jest bardziej awaryjny niż 1.8 z tego co wiem,czasem nawet po remoncie całego silnika olej nadal się traci i auto kopci jak stary diesel,dużo zależy od tego jak się trafiło nam od nowości i jak dbasz,bo o Opla jak nie dbasz to albo silnik padnie albo zgnije,z Chevroletem pewnie podobnie :evil:
etac - 2013-09-30, 20:00

C77 napisał/a:
user_01 napisał/a:
C77 napisał/a:
Gdybym miał się zakładać to powiedziałbym, że ten silnik na 95% będzie dostępny również w CruzeII,
więc o jakim rzekomym wymarciu mowa?


I tu mozesz sie mocno zdziwic. Z 1.8 zawsze były problemy i bedą. Czy są one z LPG czy bez nie ma znaczenia. Obserwuje ten silnik juz od 10 lat. Jego nowoczesnosc skonczyła sie w 2010 roku gdzie udalo sie wypchnac go do Euro5, ale do Euro6 juz nie ma szans.


Nie wiem o czym piszesz, jakim wypchnięciu 1.8 na Euro6? bo dla silników benzynowych w osobówkach norma Euro5 = Euro6,
więc nie będzie żadnego problemu żeby wpakować ponownie 1.8 do CruzeII i nadal sprzedawać go w Europie 8-)

Co innego w ropniakach, tam będzie masakra żeby spełniły normę Euro6,
pewnie założą dodatkowy zestaw EGR+DPF :mrgreen: :twisted: :lol:


Oj chyba musisz troche wiecej poczytac. Myslisz dlaczego Opel nagle tak zmienia cała game silników. Powod jest jeden nie wszystkie przejda homologacje na Euro 6.

A co diesla to bedziemy sikac do zbiornika bo mocznik bedzie potzrebny do korzystania z pojazdu.

C77 - 2013-10-01, 11:09

Etac, a czytałeś w ogóle co dokładnie zawiera Euro6?
TAK czy NIE? :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group