To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Tuning - rygielki do drzwi

C77 - 2013-05-16, 17:07

No dobra, wygląda na to że gość ma tam ustanowione oplowskie rygielki,
a one wchodzą na gwint M4 8-)

matii - 2013-11-16, 21:15

niestety ale w lacetti jest troszkę inny gwint niż w oplowskich ryglach
Anonymous - 2013-11-16, 21:24

matii napisał/a:
niestety ale w lacetti jest troszkę inny gwint niż w oplowskich ryglach


A wymieniałeś może już rygielki?

matii - 2013-11-16, 21:26

chciałem wymienić i zakupiłem w ślepo te opowskie z nadzieją że podejdą lecz z tego co pamiętam w lacetti jest trochę większy gwint
Anonymous - 2013-11-17, 11:32

To chyba jednak muszę się sprężyć i po zdjęciu rygielka zanieść do tokarza - może zrobię z nierdzewki :twisted:
matii - 2013-11-17, 11:49

źle napisałem w lacetti jest mniejszy gwint nie większy w innym wypadku by się prze gwintowało pręcik rygla i po sprawie
Anonymous - 2013-11-17, 11:53

matii napisał/a:
źle napisałem w lacetti jest mniejszy gwint nie większy w innym wypadku by się prze gwintowało pręcik rygla i po sprawie

Ok, ale ja chyba tez jestem zrozumiany :roll:
chcę rygielki dorobić u tokarza.

mario78 - 2013-11-17, 11:56

matii napisał/a:
źle napisałem w lacetti jest mniejszy gwint nie większy w innym wypadku by się prze gwintowało pręcik rygla i po sprawie


Jeśli dziura w rygielku jest za duża to możesz okręcić ten pręcik taśmą izolacyjną i nakręcić rygielek i będzie się trzymać. Ja mam tak zrobione i trzyma sie dobrze. U mnie akurat rygielek był za mały i musiałem go rozwiercić.


Anonymous - 2013-11-18, 22:49

Wykręciłem jeden rygielek i próbowałem zmierzyć rozmiar gwintu poprzez wkręcenie śrub:
M4 jest za luźna, M5 nie wkręca się. Gwint zatem jest M4,5 :shock:

C77 - 2013-11-18, 23:21

Napisałem w pierwszym poście w na drugiej stronie że będzie wam pasował M4 bo przecież ten koleś z Ukrainy ma stare oplowskie założone
- nowe Insignia AstraIV mają cruzakowy gwint 3,5, Orlander ma jeszcze inny - ale pewnie tylko tak jak napisał Mario, trzeba nawinąć taśmę na pręcik i dopiero zakręcić rygielek.

Anonymous - 2013-11-18, 23:27

C77 napisał/a:
ale pewnie tylko tak jak napisał Mario, trzeba nawinąć taśmę na pręcik i dopiero zakręcić rygielek.

Ale większość rygielków ma zbyt małą średnicę, więc nie nawijanie na cięgno, tylko przegwintowanie rygielka może pomóc -ale nie mam gwintownika 4,5 :(
Chyba muszę pożyczyć taki gwintownnik i się pobawić :)

C77 - 2013-11-18, 23:33

Ale sam napisałeś że M4 jest za luźna? no skoro za luźna to rozumiem, że wchodzi na pręcik tylko nie można jej zakręcić?
Czekaj! gdzieś była moja tabelka z wymiarami różnych rygielków! Chyba w tym samym temacie w dziale Cruzakowym :twisted:

Anonymous - 2013-11-18, 23:40

C77 napisał/a:
Ale sam napisałeś że M4 jest za luźna? no skoro za luźna to rozumiem, że wchodzi na pręcik tylko nie można jej zakręcić?

źle mnie zrozumiałeś. Według mnie cięgno w drzwiach (to metalowe) ma M4,5
A luźna to była moje śruba M4, którą sprawdzałem gwint w rygielku. (śruba robiła za sprawdzian)

C77 - 2013-11-19, 13:41

Obiecana tabelka z wymiarami :-)
może dobierzecie coś dla siebie:


skull - 2014-02-26, 09:23

a wiecie, że są przewidziane nawet aluminiowe oryginalne do Lacetti?
Wiem bo sam mam takie, czekając którymś razem na przegląd w ASO, zauważyłem za gablotką i w napływie podniecenia, zakupiłem (nie muszę mówić że to nie jest cena z allegro).

Zacząłem wykręcać oryginalne (da się) ale o ile na przedzie poszło to łatwo to już z tyłu obróciło mi razem z całym cięgnem i wpadło do środka - po zdjęciu tapicerki dokończyłem dzieło (przy okazji wkleiłem wyciszenie).
Szczerze mówiąc "szału nie ma", tyle że z daleka widać czy zamknięty czy nie ;-)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group