To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Nadwozie - Gradobicie

niufff - 2013-06-11, 21:00
Temat postu: Gradobicie
Witam jestem szczęśliwym posiadaczem Orlando od niespełna tygodnia i już "szkoda" to trzeba mieć pecha. Jak zaczęło naparzać gradem to myślałem że mi serce pęknie. Tak czekałem na to Auto a tu zaledwie piąty dzień użytkowania i taka porażka. Na świeżo jak jescze był mokry nie było widać żadnych wgnieceń kolor to brown deep espresso. Jak auto zaczęło przesychać to myślałem że będę żyły ciął. Wgniot na wgniocie na masce na dachu na słupkach drzwi .... porażka ..... oczywiście mam AC ale może ktoś podpowie jak i gdzie załatwiać żeby to jak najlepiej zrobili. Kupiłem auto z myślą o wyjazdach rodzinnych .. ma służyć mi lata .. proszę o pomoc jak ktoś miał podobny problem bądź jakieś doświadczenia znajomych
guzik1978 - 2013-06-11, 21:14

Pech rzeczywiście. :(
sekator - 2013-06-11, 22:46

zgłoś szkodę, a napraw tam gdzie wyciągają wgnioty. Przy dużej ilości biorą ok. 100zł/szt wgniota
ryjek - 2013-06-12, 08:47

no w Żorach to była tragedia,słyszałem że średnio za wyciągnięcie wgniecenia biorą od 50-100zł niby zależy jaki on jest duży i jaka firma to robi.
P.S po wszystkim zapraszamy kolegę na spoty grupy śląskiej :)
http://forum.chevrolet.or...=1734&start=330

niufff - 2013-06-12, 08:52

Szkoda zgłoszona,czekam teraz na oględziny a tak się składa że u dilera gdzie kupiłem (Fijałkowski Rybnik) usuwają wgnioty. Więc jest światełko w tunelu :-) . Swoją drogą obok Orlando stała moja Vectra B jeszcze nie sprzedana i jest tylko z 5 wgniotów malutkich a na chevym .... z 300 cieńsza blacha ?
XaRaDaS - 2013-06-12, 08:58

niufff napisał/a:
cieńsza blacha ?
naciśnij sobie dach ;) cieniznę teraz robią.
tpi0 - 2013-06-12, 11:48

Wiem co czujesz, też miałem nowy samochód przez tydzień.
gregoryka - 2013-06-18, 07:35

Ja mam dokładnie to samo (auto 3 miesięczne) - 150 wgniotek. Jestem już po oględzinach rzeczoznawcy z ubezpieczalni (ubezpieczenie AXA). Naprawę mam zamiar robić ASO Chevrolet Mikołów (mają własną blacharnię i lakiernię) - właśnie dzisiaj tam jadę dogadać konkrety.
niufff - 2013-06-19, 22:54

Już po oględzinach 260 wgniotów . Naprawa będzie albo Fijałkowski Rybnik albo S-plus Katowice - zobaczymy gdzie szybciej. Po wszystkim dodam jakieś fotki
Mariusz - 2013-06-24, 17:17

Witam,
Orlando 5 tys przebiegu i na koncie 1 gradobicie. Będę naprawiał w S-Plus (wgniotki) i ASO (szyba). A co do blach to ciekawe czy inne marki tez stosują taką tandetę.

guzik1978 - 2013-06-24, 20:26

No to nie czytałeś o tym aucie nic wcześniej i wziąłeś auto z tak "tandetowatą" blachą?
Mariusz - 2013-06-25, 19:14

Hm, nie wiem co Ci odpisać ... Jak rozumiem ty kupiłeś Orlando bo wiedziałeś, że blachy uginają się pod ciężarem komara ?
etac - 2013-06-25, 19:16

Mariusz napisał/a:
Hm, nie wiem co Ci odpisać ... Jak rozumiem ty kupiłeś Orlando bo wiedziałeś, że blachy uginają się pod ciężarem komara ?


Grube blachy to sie skonczyly na epoce FSO Warszawa.

Poczekajcie jak tlumiki zaczna robic z rur 0,8-1.0 grubos scianka.

ryjek - 2013-06-26, 14:44

user_01 1.0 ścianka to już dawają,nie ma że tłumik orginalny wytrzymuje 8 lat tak jak w mym aveo,orginalny koreański tłumik :mrgreen:
user_02 - 2013-06-26, 15:42

ryjek napisał/a:
etac_owiec 1.0 ścianka to już dawają,nie ma że tłumik orginalny wytrzymuje 8 lat tak jak w mym aveo,orginalny koreański tłumik :mrgreen:

Teraz wszystko projektują księgowi.
Hyundai - 16 lat :!: i oryginalny tłumik - zero rdzy na blasze (jedynie spaw na uchwycie przegnił).
Lacetti - 6 lat - blacha już po trochu rdzewieje :-(



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group