To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Elektronika i Elektryka - Kierownica multimedialna

C77 - 2016-08-03, 11:36

elgato, proszę nie edytuj starych wiadomości tylko pisz nowe,
bo tym sposobem ktoś kto obserwuje watek nie dostaje powiadomień o nowych postach.

elgato napisał/a:
Teraz kiedy to rozebrałem przeczytałem jeszcze raz wątek to dopiero zrozumiałem na czym to polega i gdzie zrobiłem błąd. Reasumując w mojej taśmie są tylko dwa piny więc nici z tempomatu i multimediów.
1.Czy sama wymiana taśmy coś da?
2.Czy ktoś widział jakieś zaślepki na kierownicę by zaslepic miejsce po przełącznikach bo wtedy bym sobie zostawił skórzaną kierownicę?


No widzisz, GM jest pod tym względem nieobliczalne i zawsze coś wywinie żeby utrudnić,
nie mogli dać ślepego to wyrwali 8 z 10 pinów :roll:

Musisz zobaczyć czy od drugiej strony masz podciągnięta instalacje bo skoro GM wyrywa piny w ślimaku to same kable tez mogło wyciąć.......
czyli łącznie 5 (+3) kabli na sterowanie radiem - 7 (+2) na CC, 9-10 (+2-3) przy telefonach.

Ktoś kiedyś na Naszym Forum to sprawdził ale nie napisał czy jest wiązka.
Przy skórzanej kierownicy zaślepek nie potrzebujesz, poza tym nie zamontujesz ich.

Cytat:
Edit:
Więc sprawa się skomplikowała. Jeśli bym chciał kupić taśmę na aukcji to podobno trzeba kupić część z odpowiednim numerem katalogowym. Taśma taka może nie być ustawiona w odpowiedniej pozycji przez co trzeba ją ustawić także elektronicznie z uwagi na czujnik położenia kierownicy. Obawiam się całej tej usługi w ASO bo mogą się w to nie bawić tym bardziej przy używanej taśmie. Więc w grę prawdopodobnie wchodzi tylko oryginalna taśma ale tutaj obawiam się ceny której jeszcze nie znam. No cóż chyba póki co nie dane mi będzie się cieszyć takimi wynalazkami. Ale miło było porozmawiać bo człowiek mądrzejszy już jest.


Mam wrażenie że sam sobie mocno komplikujesz tą sprawę :roll:
-Zobacz czy masz kable podciągnięte,
-kup taśmę z kompletem pinów (10)
- zamontuj wszystko
- jedź do ASO na programowanie CC - uzyskanie kodu VCI itd (szczegółowo opisane w/w linkowanym temacie )
+ programowanie radia CD300 na aktywacje sterowania z kierownicy

elgato - 2016-08-03, 14:10

Byłem w ASO na sprawdzenie dostępnych opcji w moim samochodzie. Komputer pokazał tylko możliwość włączenia inspekcji oleju i właśnie możliwość włączenia Automatycznego Tempomatu (tak to chyba się nazywało - kod 34), nie było opcji sterowania radiem. Kolega z innego forum zlokalizował numer ślimaka że musi to być 22914039. W takim razie (jak znajdę jak to zrobić) rozbiorę osłonę kierownicy i zobaczę co tam jest od ślimaka w dół. Pewnie zrobię zdjęcia bo dokładnie nie wiem jak to wygląda więc nie wiem czy dobrze będę szukał. Na chińskim portalu sprzedają przyciski kierownicy, wiązki, ślimaka i jakiś moduł. W ASO gość powiedział że ten moduł to czujnik położenia kąta kierownicy i że na pewno w tym samochodzie to jest. Ogólnie mówił o tym że te samochody Chevroleta projektowane prze księgowych mogą tak być zrobione że idą części zależne od wersji. Przykład dał Opla (chyba vectry) gdzie włączali dodatkowe opcje komputera dotyczące statystyk spalania no wszystko fajnie ale okazało się że teraz komputer chce sprawdzać dodatkowe czujniki których nie ma. Podsumował to bym sobie dał spokój z taką zabawą - ale kurcze raz zaczęty temat męczy ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group