Cruze - KAMPANIA NAPRAWCZA CRUZE, ORLANDO 1.8 MY2013 - PRAWA PÓŁOŚ
michger - 2014-09-15, 09:26
według załącznika mojego auta nie ma na liście.. Bardzo mnie dziwi te zmieszanie gości w ASO.. najpierw coś bełkocze o akcji a później twierdzi że nic nie było.. Mam nadzieję, że rzeczywiście mój samochód jest wolny od tej wady...
Krzysiek_81 - 2014-09-15, 13:20
Mojego Orlando również nie było na liście opublikowanej 11/2013. Dopiero w zeszłym tygodniu dostałem informację listem poleconym z salonu, gdzie kupowałem Chevy.
Jagna - 2014-09-16, 20:21
Witam ja dziś też byłem na akcji półoś samochód MY 2014 na moje pytanie dlaczego wzywane są pojazdy z 2014 mimo że na stronie UOKiK jest mowa o MY 2013 serwisant powiedział że nie zna takiej strony - no cóż baran i tyle .
JorgKr - 2014-09-17, 06:16
Według serwisowca z ASO to półoś jest oznakowana datą produkcji i od tego zależy czy należy ją wymienić czy nie. Wczoraj byłem z moim Cruzakiem (MY2014) na weryfikacji i niestety półoś zakwalifikowana do wymiany.
nanoku - 2014-09-17, 11:41
A wymielili Ci od razu po weryfikacji?
Ja mam weryfikację we wtorek. Ale po co weryfikacja skoro pismo przyszło z VINem i jest informacja, że trzeba wymienić.
JorgKr - 2014-09-17, 13:08
Niestety nie. Dopiero po weryfikacji zamawiają części. Wstępnie umówiony jestem na piątek, jeszcze potwierdzą telefonicznie że dostali część i że mam podjechać.
A z tą weryfikacją to wygląda na to, że GM nie bardzo wie dokładnie do których egzemplarzy Cruzaków i Orladerów zamontowano półosie z felernej partii.
tazz82 - 2014-09-17, 14:57
Widzę że co raz więcej użytkowników Orlando dostaje pismo do serwisu, co również spotkało i mnie w dniu wczorajszym. Jestem umówiony na przyszły tydzień na weryfikacje półosi oraz na usunięcie usterki ze skrzynią biegów ( problem z wrzuceniem pierwszego biegu), podobno jest to problem znany i usuwany na gwarancji.
Pozdrawiam
jaco33 - 2014-09-17, 22:19
tazz82 - możesz podać, jaki model i z którego jest roku ? ja mam 2011 i zastanawiam się, czy profilaktycznie nie zaatakować ASO - mam gwarancję do grudnia.
tazz82 - 2014-09-18, 09:51
Jaco33, moje auto jest zostało wyprodukowane w Czerwcu 2013.
icetracker - 2014-09-18, 11:49
jaco33 napisał/a: | tazz82 - możesz podać, jaki model i z którego jest roku ? ja mam 2011 i zastanawiam się, czy profilaktycznie nie zaatakować ASO - mam gwarancję do grudnia. |
tazz82 napisał/a: | Widzę że co raz więcej użytkowników Orlando dostaje pismo do serwisu, co również spotkało i mnie w dniu wczorajszym. Jestem umówiony na przyszły tydzień na weryfikacje półosi oraz na usunięcie usterki ze skrzynią biegów ( problem z wrzuceniem pierwszego biegu), podobno jest to problem znany i usuwany na gwarancji. |
Hej,
widze ze zamiesciles informacje na temat problemu z pierwszym biegiem. czy moglbys dac znac co takiego stanowilo problem - bylem w dwoch serwisach - w Mikolowie i w Chorzowie ale podobno tak ma byc:) prosilbym Cie o wiadomosc
tazz82 - 2014-09-18, 12:05
icetracker napisał/a: | Hej,
widze ze zamiesciles informacje na temat problemu z pierwszym biegiem. czy moglbys dac znac co takiego stanowilo problem - bylem w dwoch serwisach - w Mikolowie i w Chorzowie ale podobno tak ma byc:) prosilbym Cie o wiadomosc |
Hejka Icetracker,
Na to pytanie będę mógł ci coś więcej powiedzieć w przyszłym tygodniu po wykonanej usłudze.
Z tego co mi na serwisie mówili to kiedyś wymieniali całą skrzynię biegów i problem po czasie powracał. Aktualnie wymieniają jakiś element w skrzyni biegów (nie pamiętam nazwy części, ) który rozwiązuje dana usterkę. Zgłosiłem to w serwisie w Mikołowie i na taką robotę potrzebują dwa dni.
Pozdrawiam
sp59 - 2014-09-18, 19:28
Mnie też dopadło mam Cruza MY2013 (prod.2012), pismo mam z moim nr VIN i zapraszają do wymiany, żadnej mowy o weryfikacji. Jutro dzwonię to się dowiem jak to jest. Pisemko wysłał do mnie mój salon gdzie go kupiłem i serwisuję (Szczecin Kozłowski).
sp59 - 2014-09-18, 21:01
Sprawdziłem sobie jeszcze Kampanie naprawcze na https://mychevrolet.eu/PL
Niestety tam nic nie ma o moim Cruzaka (pomimo wprowadzonego nr VIN).
W sumie liczyłem jakoś na ten serwis ale widać, że to badziewie.
Liczyłem też, ze będą tam historie moich przeglądów i przypomnienie kiedy następny.
sp59 - 2014-09-23, 10:46
Po kontakcie telefonicznym zaprosili mnie na weryfikację, a później na wymianę.
Odmówiłem powołując się, że w piśmie nic o tym nie ma, a jest jedynie zaproszenie na wymianę. Jak przycisnąłem, to nagle się okazało, że są w stanie stwierdzić na podstawie danych w systemach. Tak więc zamówili i jestem umówiony na wymianę.
Nie wiem po cholerę te przyjazdy weryfikacyjne, skoro wszystko mają w systemie.
wszim - 2014-09-23, 13:37
Prawdopodobnie z jakiejś dużej partii tylko część może być wadliwa tych półosi a to jest do zweryfikowania tylko organoleptycznie, więc kombinują jak tu obniżyć koszty akcji. Dla kogoś kto ma blisko pewnie nie problem. Gorzej dla tych co muszą trochę tych km dojechać. Wtedy konkluzja na miejscu typu "- a wie pan co u pana jednak nie trzeba wymieniać" może spowodować zagotowanie klienta
|
|
|