Cruze - KAMPANIA NAPRAWCZA CRUZE, ORLANDO 1.8 MY2013 - PRAWA PÓŁOŚ
blackbox112 - 2014-09-24, 09:18
A ja wczoraj dostałem list polecony z tą jakże niewesołą nowiną.
Co lepsze mojego vin-u na liście nie ma
Teraz pytanie do Was zanim jakąś aferę wykręcę - czy jak info wysłał mi salon w którym auto kupiłem na w/w wymianę półosi mogę się udać do innego aso?
Sprostowanie: kupiony AutoPolSerwis a chciałbym robić w Auto Żoliborz (po prostu tu mam bliżej).
kemoiz - 2014-09-24, 10:31
Możesz gdzie chcesz tylko tak jak sp59 wcześniej napisał, będą chcieli najpierw Cie wziąć na weryfikację. Ja nie dostałem listu ale dziś byłem i również do wymiany (wiedziałem już wcześniej, że będzie do wymiany).
blackbox112 - 2014-09-24, 10:37
Na szczęście tu mam blisko więc mogę jechać tam nawet 5 razy. I tak mam kilka rzeczy zgłosić w ramach gwarancji łącznie z tym stukającym zawieszeniem. Zobaczymy jakie będą efekty
wszim - 2014-09-24, 21:18
Jeden z naszych kolegów który w orlando miał wymienianą półoś w poprzedniej edycji akcji serwisowej "półoś" teraz znów miał wezwanie, pojechał i ponownie mu wymienili.
Podobno wada jest tym razem w innym miejscu. Niezły szajs.
nanoku - 2014-09-24, 23:27
Ja po diagnozie dzisiaj. Czekam 4 dni aż ściągną część i jadę jednak na wymianę.
grabers - 2014-09-26, 18:11
Do mnie nie przysłali żadnego listu dotychczas. Auto kupione we wrześniu 2013. Pierwszą listę sprawdzałem i tam nie widniał mój Vin. O kolejnych listach nic nie wiedziałem. 13 września na przeglądzie dowiedzialem się w salonie Wawrosza w Oświęcimiu, że półoś do wymiany. Jetem umówiony na 29 września.
sp59 - 2014-09-27, 00:24
Dzisiaj wymieniałem, jak pisałem wcześniej odmówiłem wizyty na weryfikację.
ASO musiało zamawiać w ciemno i dopiero dzisiaj podczas mojej wizyty stwierdzili, że faktycznie trzeba wymieniać, co zrobili - sprawnie poszło 60min i po temacie. Nie musiałem czekać, aż przyjdzie, bo półośka już na mnie czekała
Nie chcą zamawiać na podstawie VIN, chcą zobaczyć i dopiero zamawiać dla pewniaków.
Dziwne to, skoro mi zamówili po VIN i jak się okazało półoś do wymiany.
Dziwna polityka ASO w tej sprawie jest.
Tak przy okazji.
Bardzo się zdziwiłem jak podjechałem do ASO Kozłowski w Szczecinie i nie zobaczyłem żadnego napisu Chevrolet, nie było też żadnego Chevy na salonie.
Jak się okazało, diler nie czekał na 2015 ale już wyszedł ze sprzedaży Chevy.
Podobno tak jest i w innych miejscach.
Po info wycofania się z EU sprzedaż i zainteresowanie natychmiast spadło, więc sobie odpuścili.
Serwisować dalej będą bo to salon min. Opla.
tazz82 - 2014-10-03, 16:27
icetracker napisał/a: | jaco33 napisał/a: | tazz82 - możesz podać, jaki model i z którego jest roku ? ja mam 2011 i zastanawiam się, czy profilaktycznie nie zaatakować ASO - mam gwarancję do grudnia. |
tazz82 napisał/a: | Widzę że co raz więcej użytkowników Orlando dostaje pismo do serwisu, co również spotkało i mnie w dniu wczorajszym. Jestem umówiony na przyszły tydzień na weryfikacje półosi oraz na usunięcie usterki ze skrzynią biegów ( problem z wrzuceniem pierwszego biegu), podobno jest to problem znany i usuwany na gwarancji. |
Hej,
widze ze zamiesciles informacje na temat problemu z pierwszym biegiem. czy moglbys dac znac co takiego stanowilo problem - bylem w dwoch serwisach - w Mikolowie i w Chorzowie ale podobno tak ma byc:) prosilbym Cie o wiadomosc |
Jestem już po wizycie w serwisie i u mnie w samochodzie został wymieniony synchronizator biegów oraz elementy sprzęgła (chyba docisk) odpowiedzialne za 2 bieg które uległy uszkodzeniu, mechanicy nie byli w stanie stwierdzić w którym momencie to powstało czy w fabryce czy w pod czas użytkowania.
Dodatkowo wymieniona została półoś zgodnie z akcją serwisową
Przy okazji udało się uwolnić fotelik od dziecka z mocowania isofix
Ogólnie jestem bardzo zadowolony, biegi wchodzą teraz tak jak należy.
Obsługa klienta na 5-tke.
Pozdrawiam
Grzegorz
olke - 2014-10-07, 11:19
Nowe ogoszenie na UOKiK z 06.10.2014. Wezwanie do serwisu. Półos ... Nie tylko Orlando, ale i Cruze
http://www.uokik.gov.pl/p...p?news_id=11223
i lista
http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=15610
kubab - 2014-10-09, 09:23
Ciekawe dlaczego UOKiK nie może opublikować dokumentu "pdf", który umożliwi wyszukiwanie numerów, tylko jest to skan "graficzny"... W efekcie albo muszę pamiętać numer dealera, albo przejrzeć 46 stron. Bez sensu.
Krzysiek_81 - 2014-10-09, 15:23
kubab napisał/a: | dlaczego UOKiK nie może opublikować dokumentu "pdf" |
pewnie dlatego
http://panihalinka.pl/comic/comic/58-0038/
nanoku - 2014-10-11, 15:24
u mnie po weryfikacji mieli dzwonić po 4 dniach aby wymianę zrobić. Minęło 14 więc chyba pora się upomnieć
wszim - 2014-10-11, 22:03
Genialnie uchwyciłeś. Ja od siebie dodam że jeżeli ktoś nic nie umie, jest beznadziejny, nikt go nie chce, do niczego się nie nadaje a równocześnie jest urodzonym megalomanem, wtedy zostaje państwowym urzędnikiem.
evien - 2014-10-30, 12:05 Temat postu: KAMPANIA NAPRAWCZA PRAWA PÓŁOŚ Witam wszystkich,
Słuchajcie zarejestrowałems ie na stronce mychevrolet.eu/PL i w zakładce kampanie naprawcze widnieje mi jak byk informacja że mój chevy jest objęty bezpłatną kampanią naprawczą.
Czy ktoś wie o co chodzi i jak to teraz załatwiać?
rafic - 2014-10-30, 13:35
A pisze coś więcej na stronie? Z jakiego tytułu ta akcja naprawcza?
Ale najlepiej to chyba po prostu zadzwonić do ASO i powiedzieć im o tym to sprawdzą czy faktycznie jest objęty kampanią serwisową i umówić się na wizytę.
|
|
|