czaki163 - 2013-12-15, 23:40 Swap na V6?XaRaDaS - 2013-12-16, 12:13
czaki163 napisał/a:
Swap na V6?
Byłoby fajnie, ale takie zmiany to nie w tej chwili, jakbym w totka wygrał to laczka odstawiam na dobry tuning mech. Ja to na razie to stylistycznie będę walczył, ale z gustem, nie jakieś pługi z przodu itp. czaki163 - 2013-12-16, 23:00
XaRaDaS napisał/a:
czaki163 napisał/a:
Swap na V6?
Byłoby fajnie, ale takie zmiany to nie w tej chwili, jakbym w totka wygrał to laczka odstawiam na dobry tuning mech. Ja to na razie to stylistycznie będę walczył, ale z gustem, nie jakieś pługi z przodu itp.
Jeśli nie sprzedam swojego Lacetti będę prawdopodobnie zmieniał silnik na c20xe. Brat kolegi rozbił Vectre B z takim właśnie silnikiem. Kwestia ile będzie chciał za wszystkie graty potrzebne mi do swapa
W maju kupiłem felgi 16"z oponami za 180zł za szt. Opony to goodyear excellence. Dosyć świeże i z dużą ilością "mięska". XaRaDaS - 2013-12-17, 09:27 SWAPa też bym zrobił, ale z tym jest kupa roboty i koszty spore, trzeba liczyć średnio z 3-5 tyś.czaki163 - 2013-12-17, 12:59 Jeśli chodzi o swpa to kwestia tego ile sam zrobisz i czy uda Ci się uzbierać samodzielnie części potrzebne do tego. No i kwestia silnika a właściwie jego stanu i ceny...XaRaDaS - 2013-12-17, 13:10 Tak wiem, trzeba trafić na idealną c20xe za czasów lanosa na forum dajewo robili swapy i ładnie to wychodziło
Nawet były swapy na C25XE V6 pod maską i raczej bym szedł w tą drogę, bo różnica w cenie jest już niewielka.C77 - 2013-12-17, 13:20
XaRaDaS napisał/a:
Nawet były swapy na C25XE V6 pod maską i raczej bym szedł w tą drogę, bo różnica w cenie jest już niewielka.
Tak, ale to raczej do Nubirki
XaRaDaS - 2013-12-17, 13:30
C77 napisał/a:
XaRaDaS napisał/a:
Nawet były swapy na C25XE V6 pod maską i raczej bym szedł w tą drogę, bo różnica w cenie jest już niewielka.
Tak, ale to raczej do Nubirki
Mylisz się R2r miał 2,5l V6 w lanosie A, że przecież laczek w prostej linii pochodzi od nexii, więc w sumie tyle samo roboty z swapem co i w nexii. Elektrykę trzeba i tak zmieniać, do tego osprzęt dochodzi itp. Ziemniak podawał, że można zamknąć się w kwocie 5,5 tyś z właśnie 2,5l na 3,0 trzeba doliczyć 1000 zł.czaki163 - 2013-12-18, 10:49
XaRaDaS napisał/a:
Nawet były swapy na C25XE V6 pod maską i raczej bym szedł w tą drogę, bo różnica w cenie jest już niewielka.
Tylko zwróć jeszcze uwagę na koszty eksploatacji takiego silnika....części....spalanie....XaRaDaS - 2013-12-18, 11:58
czaki163 napisał/a:
XaRaDaS napisał/a:
Nawet były swapy na C25XE V6 pod maską i raczej bym szedł w tą drogę, bo różnica w cenie jest już niewielka.
Tylko zwróć jeszcze uwagę na koszty eksploatacji takiego silnika....części....spalanie....
Jak piszą chłopaki spalanie nie jest jakoś większe, chyba nubirą lub lanosem pali 11l Pb więc w porównaniu do moich 10l różnica nie jest tragiczna, ew. powiedzmy, że V6 by spaliło 13l, ale za to jaka frajda C77 - 2013-12-18, 12:09
XaRaDaS napisał/a:
C77 napisał/a:
XaRaDaS napisał/a:
Nawet były swapy na C25XE V6 pod maską i raczej bym szedł w tą drogę, bo różnica w cenie jest już niewielka.
A, że przecież laczek w prostej linii pochodzi od nexii...
Że co?
Laczek nie pochodzi od Nexii ale od Nubiry, a Nubira pochodzi od Espero
Od Nexii to pochodzi Lanos, a od niego Aveo XaRaDaS - 2013-12-18, 13:23 Fakt, pomieszałem modele nie zmienia to faktu, że montowali V6 w lanosach też, a że film odnosi się do NU to zerknij http://daewooforum.pl/temat20177.html lanos z V6 2,5l
Jakiś świr nawet chciał VR6 i 4x4 wstawić do lanosa
Zresztą nie ma co się kłócić i tak przynajmniej w najbliższym czasie silnika nie będę wymieniał C77 - 2013-12-18, 14:05
XaRaDaS napisał/a:
Fakt, pomieszałem modele
nie zmienia to faktu, że montowali V6 w lanosach też, a że film odnosi się do NU to zerknij http://daewooforum.pl/temat20177.html lanos z V6 2,5l
A potem pójdzie za bezcen do ludu albo na żyletki
Co do ostatniego wpisu w tym wątku to mnie to też niestety czeka obecnie w NUII
XaRaDaS napisał/a:
Jakiś świr nawet chciał VR6 i 4x4 wstawić do lanosa
Każdy kraj ma swoich świrów ale chyba największych widuję na Drive2.ru czaki163 - 2013-12-18, 19:44
C77 napisał/a:
Laczek nie pochodzi od Nexii ale od Nubiry, a Nubira pochodzi od Espero
Czyli tak czysto teoretyzując łapy silnika są zbliżone w Espero i Lacetti? XaRaDaS - 2013-12-18, 21:07
czaki163 napisał/a:
C77 napisał/a:
Laczek nie pochodzi od Nexii ale od Nubiry, a Nubira pochodzi od Espero
Czyli tak czysto teoretyzując łapy silnika są zbliżone w Espero i Lacetti?
No nie przesadzajmy tak jak w oplu były kadety, teraz są astry, to tak było w dajevo i teraz w chevi zresztą inni też zmieniają nazwy.