To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Mechanika - Brzeczenie podczas jazdy w Captiva

Angel72 - 2016-06-02, 16:55

No właśnie zaślepiłem blaszka tym razem za chłodniczą EGR i d...blada....po kilkukilometrowej jeździe błąd kluczyka znów wyskoczył i auto w tryb awaryjny. Bzyczenie ustało i to pierwsza dobra wiadomość, auto znacznie mniej kopci i to druga dobra wiadomość.
Wcześniej miałem blaszkę przed chłodniczką teraz od tyłu i kiszka. Także jeśli ktos ma niezawodny sposób zaślepienia po którym nie ma żadnych kontrolek to będe wdzięczny.....blaszki sa do kitu w tym aucie :)

John Wayne - 2016-06-02, 17:26

Jakoś trzeba oszukać ten czujnik, więc raczej tylko mieszanie w sofcie. Wiele osób wycina DPF'a, zmienia mapę i wyłącza EGR'a za jednym razem, w pakiecie :)
Angel72 - 2016-06-02, 19:48

Właśnie najśmieszniejsze jest to że przy usuwaniu i wyłączaniu w sofcie DPF-a ...EGR za jednym zamachem tez był wyłączany :) i gdzieś jednak łapie spadek doładowania o ile dobrze pamiętam P0299. Po usunięciu blaszki wszystko jest ok i żadnych błędów nie ma.
skowet - 2016-06-02, 23:30

Witam ja dzisiaj też zaślepiłem egr od strony przepustnicy i przy okazji ja przemyłem jak na razie wszystko ok kontrolki sie nie palą bzyk ustał i brak czrnego dymu co mnie najbardziej cieszy
John Wayne - 2016-06-03, 06:46

Ja miałem zatkaną rurkę idącą do egr (na rysunku miksa nr. 18), to wywalało mi błąd p0401 (niedostateczny przepływ w zaworze egr) z tym, że nie od razu a po parunastu kilometrach.

Moim zdaniem jak nie masz zmian w sofcie, i wszystko jest sprawne, to nie ma możliwości, żeby nie wywalało błędów po fizycznym zaślepieniu, bo po to są tam właśnie czujniki, żeby wyłapywać tego typu nieprawidłowości.

skowet - 2016-06-03, 20:53

Ja zaślepiłem też w tym miejscu zaraz za chłodnicą spalin i jest ok według mnie nie powinno wywalać błędu skoro egr sterowany jest podciśnieniowo może masz problem z przepływkom
Miałem sharana z elek egr i przy zaślepieniu owszem paliła się kontrolka ale nie przechodził w tryb awaryjny a może turbinka ci przeładowuje i przez to tryb awaryjny

Angel72 - 2016-06-04, 09:42

Przepływkę podmieniałem jak chciałem sprawdzić czy kopcenie nadal będzie....jest taka sama jak w Oplu Vectrze ....w zeszłym roku tez stawiałem na turbo do tego stopnia że było wyciągnięte na stół i wszystko sprawdzane....jest ok....błąd który wywala to jest stan zbyt niskiego doładowania, także jestem w punkcie wyjścia.
skowet - 2016-06-05, 09:44

A może ten elektrozawór sterujący gruszką sterowania turbiną się przycina
podobnie miałem w galaxie po wymianie było ok

skowet - 2016-06-05, 09:46

U mnie na razie jest ok lecz puszcza chmurki ale takie delikatne nie zakapcające rurek wydechu i całego tyłu no ale mówią ze po wycięciu dpf tak może być
Angel72 - 2016-06-05, 13:09

NO tak...ale jeśli by się przycinał to cały czas a nie tylko po zaślepieniu EGR-a :( po wyciągnięciu blaszki wszystko jest ok
Angel72 - 2016-06-07, 18:53

Witam.
Z tej strony pokonany......ja już z każdej strony zaślepiałem blaszkami i zatykałem wężyki i inne gady i za każdym razem P0299 i tryb awaryjny. Po prostu PODDAJĘ SIĘ :(
Pzdr.

skowet - 2016-06-07, 20:11

A spróbuj nie zaślepiać wężyka od podciśnienia tylko użyj samej blaszki
Widzisz Ty masz problemy z przeładowaniem a ja ze skrzynią biegów jest w trybie awarjnym masakra

Angel72 - 2016-06-07, 21:12

Zaślepiałem blaszką z przodu a potem z tyłu a potem wężyk i wszystko osobno i kiszka......a błąd który mi wyskakuje to zbyt niskie doładowanie...po usunięciu blaszki wszystko ok i błędów brak.....

No u mnie tyle że będzie więcej kopcił i trochę brzęczał a u Ciebie to rzeczywiście tylko współczuć.....

Angel72 - 2016-07-15, 23:14

Wymieniłem grzybek EGR-a koszt około 230zł i brzęczenia ustało (pytanie padło skąd pochodziło) a dym jak był tak jest :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group