Aveo - Zakup Aveo T300
Jacenty85 - 2015-03-16, 22:07
Tak odnośnie do tego co nasmarował poprzednik - bardziej zawsze interesują mnie kwestie techniczne ale czy Aveo T300 miało wersję przed i po liftingową?
Cytat: | wersja po liftingu ma elektryczne lusterka , podgrzewane , lepsze radio
- regulowany fotel gora dol - przed liftem tego nie ma
- lusterka niwelujace strefe martwa |
Z tego co wiem to co najwyżej wersje LS, LS+ lub LT ale może się mylę...
mankel - 2015-03-18, 08:03
Jacenty85 napisał/a: | Tak odnośnie do tego co nasmarował poprzednik - bardziej zawsze interesują mnie kwestie techniczne ale czy Aveo T300 miało wersję przed i po liftingową?
Cytat: | wersja po liftingu ma elektryczne lusterka , podgrzewane , lepsze radio
- regulowany fotel gora dol - przed liftem tego nie ma
- lusterka niwelujace strefe martwa |
Z tego co wiem to co najwyżej wersje LS, LS+ lub LT ale może się mylę... |
ja posiadam LT + (tak ją nazwałem - po liftingu - sor)
pacopaco - 2015-10-26, 20:43
Jeśli sedan to jedyne silniki godne uwagi wg mnie to minimum 1.4 a najlepiej 1.6 (lepszy na trasę)
pod linkiem można zobaczyc wykresy wszystkich benzynówek dostepnych dla t300 w Europie
SILNIKI benzynowe AVEO T300
PLUSy
+duży bagaznik 502l
+spalanie w mieście z klimatyzacją dla 1.4MPI na poziomie 6,9-7,4l na 100km (530-505 km na 37l)
+dostępność części GM opel
+ładna foremna bryła nadwozia sedan
+ładne niebieskie podświetlenie deski rozdzielczej
+funkcja "shift up" podpowiadająca kiedy można wrzucić wyższy bieg dla większej ekonomiki
+możliwość wyłączenia ESC i TCS
+fabryczne radio z portem USB w schowku
+regulacja wysokości fotela i kolumny kierownicy
MINUSY
-głośne fabrycznie montowane opony Continental
-brak 6 biegu przydatnego na trasę (dla 5tki przy 100km/h ~3100obr zrobione pod silnik ze zmiennymi fazami rozrządu)
-słaba widoczność na boki z miejsca kierowcy z powodu długich słupków bocznych
-twarde plastiki deski rozdzielczej
Jacenty85 - 2015-10-31, 00:32
Zgadzam się z poprzednik w większości kwestii poza: Silnik to kwestia wymagań. Jeżdzę służbową astrą G 1.6 16V (x16xel 103km) i owszem jest szybsza od mojego 1.2 w Aveo T300 ale dupy nie urywa a już tym bardziej na tyle nie urywa żeby odmawiać zakupu T300 z silnikiem 1.2 16V w idealnym stanie kosztem (być może) wybrakowanego brocha z niemiec po przygodzie z walcem, który ma silnik 1.6 16V. Podkreślam że mało jest T300 1.6 16V z krajowego salonu.
Nie zgadzam się ze stwierdzeniem:
+dostępność części GM opel
Zamienników jest jak na lekarstwo do T300 np
-tłumik końcowy z rurą 819 zł
-amortyzator przód 641 zł
-napinacz paska napędowego 445 zł
-chlodnica 1716 zł !
To są ceny częsci do AVEO T300
Ktoś powie że można dopasować części z opla. A można, lecz nie wszystko.
Zgadzam się z poprzednikiem co do opon Continental - buble najniższych lotów.
|
|
|