To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Cruze - Co będzie po Cruzie?

kris84 - 2015-11-02, 21:20

co tak wszyscy chcą się pozbyć Cruza?
chevy_power - 2015-11-03, 09:52

kris84 napisał/a:
co tak wszyscy chcą się pozbyć Cruza?


Nie wszyscy, bo na wiosnę idę "nabyć" w spadku po tacie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
W niedzielę zrobiłem mu mały audyt stanu technicznego :-p

C77 - 2015-11-03, 13:44

chevy_power napisał/a:
Nie wszyscy, bo na wiosnę idę "nabyć" w spadku po tacie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


W takim razie Duch w kontrowersyjnym zarządzie ORG-a nie zginie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

mario78 napisał/a:
I co będzie po cruze'ie?


Jednoznacznie i jedynie to <serduszka> <zakochany>


mario78 - 2015-11-03, 18:16

Elegancko, z jakim silnikiem?
rafic - 2015-11-03, 20:33

Jak mazda 6 to tylko i wyłącznie 2,5 litra :mrgreen:

Też się nad taką zastanawiam cały czas zamiast tej octavki, bo wygląd robi robotę a siedziałem w takiej na motor show po lifcie na full wypasie i zrobiła na mnie mega wrażenie już nie tylko wyglądem ;-)

Arek21 - 2015-11-13, 23:08

Po sprawdzeniu Cruza (ale nie "po" a równolegle) nabyłem astre IV 1,4T lpg.Po 3-ech latach użytkowania C uważam ,że samochód i silnik jest super więc w podobnej konfiguracji wziąłem aśkę a do cruza po gwarancji dorzuciłem lpg. Uważam, że z tych dwóch można by było stworzyć jeden samochód idealny w tej klasie (każdy ma swoje zady i walety :))
mario78 - 2015-11-14, 04:02

Ja niedawno zakupiłem Nissana Juke'a 1.6 DIG-T Tekna+pak.komfort i na razie też użytkuje dwa :-D , chociaż cruze poszedł trochę w odstawkę.
rwicik - 2015-11-14, 07:20

Ja jeszcze pojeżdżę Cruze, ale za 2-3 lata trzeba będzie zmienić i poważnie biorę pod uwagę Mazdę 3. :)
sobotaa - 2015-11-14, 10:28

A ja dla odmiany zamierzam jeżdzić cruzem tak długo jak się da.
JohnnyBeGood - 2015-11-14, 14:35

sobotaa napisał/a:
A ja dla odmiany zamierzam jeżdzić cruzem tak długo jak się da.

Czyli niezbyt długo. ;-)
A ja zaczynam myśleć o Astrze V (Cruze II) 1.4 SIDI 150 KM. Samochód ponoć udany i dopracowany - nawet Auto Świat, z niechęcią, musiał to przyznać. Fajne wyposażenie i spoko cena - za rok przy leasingu na pewno sporo będzie można zejść z ceny katalogowej.
Ciekawe czy do benzyniaka będą pasować alusy 5x105 od cruza?

mario78 - 2015-11-14, 16:37

JohnnyBeGood napisał/a:
Ciekawe czy do benzyniaka będą pasować alusy 5x105 od cruza?


Powinny pasować :wink: , myślę że rozstawu śrub raczej nie powinni zmienić.

pawelwaw84 - 2015-11-14, 17:10

Patrząc na wpisy najbardziej zadowoleni z Cruza są Arek i Sobota. To chyba nie przypadek, że dołączam do nich i prawdopodobnie będę jeździł Cruze'm dosyć długo.
Wspólny mianownik nas trzech to silnik 1,4T :mrgreen:

Aczkolwiek rysują się gdzieś na tę chwilę na horyzoncie faworyci w postaci Mazdy 3, Volvo V40 i nowej Astry (jak się sprawdzi).

mario78 - 2015-11-14, 17:14

Ja na mojego cruze'a też narzekać nie mogę , przejechałem nim już 120tyś km i trochę mi się znudził, kolejny tez będzie na ok 3 lata, nie kupowałem go z myślą że będę nim jeździł 10 lat.
berpa - 2015-11-14, 17:30

O nastepcy Cruza bede myslal jesli go skasuje albo gdy zaczynie sie sypac. Moj Lacetti bezawaryjnie przejezdzil 150 tys km ( 8 lat ). Co do nastepcy to jeszcze nie mam zdania ( moj Cruze ma obecnia 15 tys km przebiegu ). Obecnie moimi faworytami sa wolnossaca Mazda i Toyota Auris hybryda. Ale moze w miedzyczasie Unia Europejska sie rozleci :lol: i beda ciekawsze opcje niz malutkie silniczki ( male czyli ponizej 2,5 litra ). :mrgreen:
zdzis.michal - 2015-11-14, 17:58

Witam

W zeszłym tygodniu były dni otwarte Astry 5, więc poszedłem się przekonać co potrafi. Miałem okazję przejechać się dwoma modelami na dłuższej (kilka km) trasie testowej. Jeden z modeli miał najsłabszy silnik 3 cylindry, 1.0 ccm i 105 KM w niższej klasie wyposażenia, drugi silnik a cylindry, 1.4 ccm i 150 KM. O dziwo, przy silniku 3 cylindrowym nie wyczułem żadnych wibracji, chociaż wydawał się nieco głośniejszy od 150 KM i mojego Cruza. Być może to złudzenie lub pracująca częściej sprężarka. Chociaż nie jestem zwolennikiem turbo (Mazda radzi sobie świetnie bez tego), to przyśoieszenie nawet na wysokim biegu było niezłe bez turbodziury, która już chyba odchodzi w zapomnienie.
Wersja 150 KM była zbliżona do full wypas. Duże wrażenie zrobił na mnie asystent pasa, który bardzo delikatnie usiłował naprowadzić mnie z powrotem na pas przy lekkim zjeżdżaniu na drodze szybkiego ruchu.
Model 150 KM posiadał również system onstar z nawigacją. Koniecznie chciano mi go zademonstrować, ale pomimo kilkakrotnego łączenia się z centralą nikt się nie zgłosił. System ma centralę w Anglii. Podobno było to spowodowane przeciążeniem systemu, ale takie wyjaśnienia mnie nie przekonują. Prywatna dołączana nawigacja działa niezależnie od przeciążenia. Opłata abonamentowa za system ok. 350 zł/rok.
W środku dużo miejsca, układ przycisków na kierownicy bardzo podobny do Cruza.
dostępna tylko wersja hatchback, w przyszłym roku dołączy kombi, sedana nie będzie. Jeśli ktoś chce mieć samochód do jazdy, a nie biuro i w czasie podróży nie bawić się rozwijalnym menu, to taka wersja jest niepotrzebna.
Dostępne tylko silniki turbo benzyna i diesel, co mnie obecnie nie przekonuje zwłaszcza w niemieckim wykonaniu. Komfort jazdy bez zastrzeżeń.

Pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group