To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Cruze - Co będzie po Cruzie?

red_p - 2016-03-13, 18:10

Cóż, podtrzymuję moją opinię. Oglądałeś podstawową wersję a oczekujesz nie wiadomo czego. Chcesz wypasu to zapłać a nie marudzisz
Krzysiek_81 - 2016-03-14, 19:40

red_p napisał/a:
Cóż, podtrzymuję moją opinię. Oglądałeś podstawową wersję a oczekujesz nie wiadomo czego. Chcesz wypasu to zapłać a nie marudzisz


No ale kolega JohnnyBeGood pisał o jakości pasowania, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, to NIE ZALEŻY od wersji, no chyba, że rzeczywiście oglądał egzemplarz "spadnięty" z lawety.

Cruze w czasach świetności kosztował 40k pln ale jakość wykonania nie pozostawała w tyle. 301 czy C-Elysee też kosztowało ok. 40k pln. w 301 nie było się do czego przyczepić, a że np. klapa bagażnika nie miała materiału wygłuszającego - ok. to nie jest kwestia słabego montażu (bo w fabryce zapomnieli założyć), tylko kalkulacji kosztów, żeby było tanio.

Jeśli montaż Tipo to takie druciarstwo jak pisze JohnnyBeGood, to rzeczywiście lepiej rozejrzeć się za czymś innym. Dustery eksponowane w salonie też podobno każda miała inne szczeliny przy drzwiach i masce.

JohnnyBeGood - 2016-03-14, 21:00

Krzysiek_81 napisał/a:
Jeśli montaż Tipo to takie druciarstwo jak pisze JohnnyBeGood, to rzeczywiście lepiej rozejrzeć się za czymś innym.


Cruze ma może i słabsze wyposażenie niż Astra J, ale to pełnoprawny kompakt - widać to najlepiej na przykładzie Cruze II i Astra K. Przepraszam,... inaczej... w Cruzie nie było wielu rzeczy dostępnych nawet za dopłatą, za to mój ma w standardzie kamerę cofania, która w Oplu była tylko jako płatna dodatkowa opcja.
A Tipo? Cóż, to klasa Aveo, a biorąc pod uwagę plastiki, czy nawet fotele, to raczej Spark.
Jeśli chodzi o ewentualnego następcę Cruza z koncernu FIATa to jest tylko jeden: Giulietta. Mój Cruze z instalacją gazową i metalikiem katalogowo kosztował prawie 75 tys. zł, a za takie pieniądze można kupić Julkę 1.4 170 KM. :-P

red_p napisał/a:
Cóż, podtrzymuję moją opinię. Oglądałeś podstawową wersję a oczekujesz nie wiadomo czego. Chcesz wypasu to zapłać a nie marudzisz

1. Jestem na tym forum nadwornym marudą :-D
2. Nawet w wersji za prawie 80 tys. zł plastiki są takie same: tandetne i skrzypiące, a "srebrna" listwa na kokpicie rysuje się już od samego patrzenia :-)

zdzis.michal - 2016-06-14, 08:58

berpa napisał/a:
Ople może są przyzwoite ale nich spadają z tymi cenami


Ople były przyzwoite. Obecnie zgodnie z trendami urzędasy z Unii (czytaj z Niemiec) lepiej wiedzą, co nas uszczęśliwia i ładują w samochody mnóstwo niepotrzebnych gadżetów znacznie podnoszących cenę i obniżających trwałość. Coraz mniejsza możliwość wyboru samochody nieprzeinwestowanego. Brak mniej wysilonych silników a wciskanych drogie, awaryjne z sfałszowanymi danymi. Tak obecnie wygląda podaż. I w to w Europie nie wpisywał się Chevrolet, dlatego wywarto naciski o jego wycofanie. Na szczęście są jeszcze firmy, które obok obłędu proponują samochody dla kierowców mających przyjemność z prowadzenia a nie snobów chwalących się nowym gadżetem wśród oniemiałych znajomych. O częstych wizytach w ASO mniej się chwalą.

Kas - 2016-06-23, 16:39

Mój Cruze HB, prawie 3 letni ma 105tyś km. Nigdy nie było z nim problemów o których pisze większośc uzytkowników tego forum:) ogólnie samochód oceniam na podstawie ceny i kosztów utrzymania w stosunku do jakości na piątke. Pisze to z pełną świadomością, gdyż ostatnio robię duże przebiegi za granicą, jeździłem m.in focusem, jettą, volvo c30...
Rodzina jednak się raczej powiększa, a nie kurczy i z tego też względu poważnie zastanawiam się nad Astrą K kombi 1.4 150KM AT. Wersja enjoy doposażona o pakiet enjoy biznes i alarm. Do tego gwarancja 5lat lub 200tyś km.

Czy ktoś z Was zna przesłanki, żeby odpuścić ten model?

C77 - 2016-06-24, 08:34

Ja bym póki co trzymał się od tego auta z daleka, za dużo chorób wieku dziecięcego,
akcja serwisowa goni akcję...
Ostatnio np. w 8000 sztuk drzwi wymieniali z powodu nieszczelności :roll:
a obecnie GM wzywa do serwisów aby dolać olej w skrzyni biegów bo już samo doszło do wniosku że przesadziło z sępieniem na nim :mrgreen:
akumulatory same się rozładowują z powodu braku masy i też jest już na to akcja serwisowa :-P
więc na razie szerokim łukiem.

Kas - 2016-06-24, 12:20

Dzięki. Dałeś mi poważnie do myślenia :)
JohnnyBeGood - 2016-06-25, 12:10

Kas napisał/a:
Czy ktoś z Was zna przesłanki, żeby odpuścić ten model?

Odpuścić może nie, ale trzeba się wstrzymać.
Słyszałem o czujnikach przednich reagujących na obecność tablicy rejestracyjnej - żeby przestały piszczeć trzeba odkręcić rejestrację.

C77 - 2016-06-27, 17:26

Następna świeżynka odnośnie Astry K - elektryczne wspomaganie kierownicy hałasuje,
przy wolnej jeździe i manewrach na parkingu, szczególnie jeśli auto mocno załadowane.
ASO GM ma zbywać narzekających klientów że te odgłosy są naturalne,
nie wynikają z technicznego defektu i nie mają wpływu na bezpieczeństwo.

Wymiana wspomagania lub jego elementów w żaden sposób nie wpłynie
i nie zredukuje głośniej pracy wspomagania kierownicy.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group