To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieĽć

Wszelkie tematy... - Co dzis zrobiłe¶ w swoim chevrolecie?

user_02 - 2013-06-12, 23:19

I dzisiaj wybiło tyle:

A kółka się kręc± :lol: :mrgreen:

C77 - 2013-06-13, 13:03

U mnie dzi¶ zago¶ciło w/w ostrzeżenie,
od teraz będę się domagał przestrzegania tego nakazu od wszystkich pasażerek! :mrgreen: :twisted: 8-)


XaRaDaS - 2013-06-13, 13:12

A u mnie siatka na zaczepy w bagażniku, koniec przewalania się i turlania pierdół :mrgreen: Jak będę miał wenę i chęci to może jeszcze filtr kabinowy wymienię :mrgreen:

C77, co jest na tej naklejce ??

user_02 - 2013-06-13, 16:27

Wymiana wycieraczek - wsadziłem alca, na razie fajnie zbieraj±, ciekawe jak długo :mrgreen:
i kupiłem spray do czyszczenia klimatyzacji - firmy CRC,

Harakiri - 2013-06-15, 13:57

Zamówione dywaniki welurowe do ¶rodka + do bagażnika


Gumowe ze starego samochodu to jednak nie to o czym marzę :)


edit;//

+ wymieniłem tłoczek w prawym tylnym kole bo stary w ogóle nie odbijał.

Czułem jakbym jechał silnikiem 1,4, a nie 1,8

huri_khan - 2013-06-16, 07:01

A ja dzi¶......... Kompletnie nic nie zrobiłem w swoim chevrolecie :mrgreen: :twisted:
ryjek - 2013-06-17, 18:38

stukło mi 90ty¶ przebiegu :) niestety nie mam foty :-/
Komierowski - 2013-06-21, 20:08

W tygodniu mialem dziwna przygode.Przy starcie i zapaleniu silnika kierownica ciezko i nie dala sie krecic,szybkie spojrzenie na kontrolki nie ma ladowania i juz wiedzialem pasek wieloklinowy.Po podniesieniu maski okazalo sie ze pasek spadll.Szczescie ze bylem na parkingu i mialem w kufrze narzedzie do podniesienia rolki napinajacej TORX 60. Po obejrzeniu rolki sstwierdzilem ze nie posiada rownoleglosci walek w stosunku do innych rolek.
Przebieg Epici 109000 km.Oszczedzalem z wymiana do konca.Odrazu klucz nasadowy 16 i odkrecenie napinacza nastepnie otwarcie pudeleczka z nowym napinaczem wlozeniem dociagniecie sruby centralnej dosc silnie wlazeniu paska jak nalezy dlugi na poltora metra Po stwierdzeniu ze lezy na swoim miejscu kluczem lekko zwolnilem rolke i wyjalem palcami bez problemu bolec blokujacy napinacz i zwolnilem do konca.Pasek legl na swoim miejscu.Rolka lezala pieknie rownolegle w stosunku do innych rolek.Szybkie skrecnie pokrywy silnika zalozenie odchylonych zbioronikow z glykolem i od serva.Zalozeniue pokrywy plastikowej na swoje miejsce bylo wszystko gotowe.Strat zadnych, pieknie wszystko pracuje, zajelo mi calosc pol godziny pracy koszty zadne gdyz mialem te czesc zawsze ze soba.Po prostu oszczednisiu.
PzdrChepica 215
P.S Nawet lap nie usmarowalem.

dawid84 - 2013-06-23, 19:03

Umyłem i zamówiłem trochę bajerów na aliexpress :) jak dojdzie to się pochwalę co ;-)


user_02 - 2013-06-25, 23:04

Znalazłem klona (w okolicach etac_owiec'a):

Foto kiepskie bo aparat był w bagażniku, a foto jak widać robione na ¶wiatłach.
BTW. Kierownikowi tamtego wozu chyba też się spodobało nasze auto, bo pocz±tkowo jechał powoli prawym pasem, jak minęli¶my go, wjechał na lewy i jechał na za nami kawałek, aż skręcił :-)




I w weekend przykręciłem koło w bagażniku do podłogi :-)

XaRaDaS - 2013-06-28, 16:17

Przedstawiłem auto na parkingu :-)
etac - 2013-06-28, 16:26

XaRaDaS napisał/a:
Przedstawiłem auto na parkingu :-)


komu ? :lol:

XaRaDaS - 2013-06-28, 20:48

user01 napisał/a:
XaRaDaS napisał/a:
Przedstawiłem auto na parkingu :-)


komu ? :lol:


Swój, bo kumpel jak parkował to odwrotnie postawił i wczoraj zdecydowałem się przejechać , ale żeby gdzie¶ dalej jechać to niestety ręk± jeszcze za słaba,jaki¶ nie jestem w stanie dobrze zamieniać biegi.

user_02 - 2013-06-28, 20:57

umycie całego samochodu
Kaczy.mk - 2013-06-30, 12:48

1. Zmienione żarówki kierunkowskazó z pomarańczowych na chromowane
2. Zmienione H4 ze standardowych OSRAM na Tungsram +90%
3. Znaczki Chevroleta oklejone na czarno - koniec z cygańskim złotem
4. Wsadzony moduł do domykania/otwierania szyb z pilota



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group