To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Mechanika - Wymiana oleju w Captiva

malinabend - 2011-02-17, 11:27
Temat postu: Wymiana oleju w Captiva
Witam jak w temacie co ile wymiana oleju w Captivie 2.0 , rozrządu jak tam jest pasek lancuch?
nieaktualne - 2011-02-23, 17:00

Olej początkowo co max 15tyś km a potem co 10tyś km lub co rok.

Rozrząd (masz pasek) pierwszy po 90tyś km a następny co 60tyś km lub co 5 lat.

malinabend - 2011-04-26, 19:22

a jak tam wyglada napinacz jest automat na sprezynie czy naciag jest staly recznie regulowane
nieaktualne - 2011-04-26, 19:24

Napinacz jest na stałe regulowany ręcznie.

Tu masz podgląd: >KLIK<

malinabend - 2011-04-26, 19:38

no to trzeba bedzie luknac ew naciag a tak na marginesie cos malo jest wlascicieli capci gdzies czytalem za autko czyli komp sie sam bedzie domagal wymiany oleju jakas kontrolka sie zapala czy to prawda?
nieaktualne - 2011-04-27, 14:18

malinabend napisał/a:
gdzies czytalem za autko czyli komp sie sam bedzie domagal wymiany oleju jakas kontrolka sie zapala czy to prawda?


Piszesz o inspekcji olejowej. Ją się kasuje z pozycji OBDII np tym >KLIK< lub z pozycji skanera diagnostycznego. Każdy szanujący się zakład który dokonuje wymianę oleju posiada kasownik i ma możliwość kasowania inspekcji olejowej.

malinabend - 2011-04-30, 18:20

olej bede sam wymienial i kasowac tez podobno mozna samemu zdajesie jakas procedura gazem ale chodzi mi o to czy jak przyjdzie czas wymiany oleju to zapala sie jakas kontrolka ?
akawka73 - 2013-06-06, 20:23

czy ktoś zna procedurę w jaki sposób można samemu skasować inspekcje ?
pithugo - 2013-11-03, 20:42

włączamy zapłon na on, następnie trzy razy pedał gazu i wyłączamy zapłon. Sprawdzone działa. Czy komuś sie zapala czasem kontrolka zbliżającego się przeglądu? Nie mówie o inspekcji tylko innej kontrolce - samochód w którym jest kluczyk. Co ona może oznaczą też przegląd?
Angel72 - 2015-12-17, 20:36

U mnie po zaślepieniu EGR-a (naiwny myślałem że wyłączenie programowe i zaślepienie wystarczy...jednak nie) po zapaleniu się owej kontrolki (pomarańczowe auto i w środku klucz) samochód przechodził w stan awaryjny....czyli obcięcie mocy itd. Po zgaszeniu auta i ponownym rozruchu wszystko wracało do normy....oczywiście do następnego razu :)

Czyli raczej "welcome to the service"...czy jakoś tak :)

fastandfurious - 2016-04-13, 19:34

Wymiany oleju należy dokonywać według mnie co 15tyś km natomiast rozrząd dla bezpieczeństwa lepiej wymienić co 60tyś km. Znajomy miał co prawda w innym modelu sytuację, iż pasek strzelił po 63tyś km i niestety była to bardzo kosztowna awaria.
newcomer - 2016-07-09, 11:52

Angel72 napisał/a:
U mnie po zaślepieniu EGR-a (naiwny myślałem że wyłączenie programowe i zaślepienie wystarczy...jednak nie) po zapaleniu się owej kontrolki (pomarańczowe auto i w środku klucz) samochód przechodził w stan awaryjny....czyli obcięcie mocy itd. Po zgaszeniu auta i ponownym rozruchu wszystko wracało do normy....oczywiście do następnego razu :)

Czyli raczej "welcome to the service"...czy jakoś tak :)


To co należy jeszcze zrobić jeżeli po zaślepieniu EGR i wyłączeniu programowym on nadal działa? Wydaje mi się, że tak nie powinno być, albo mechanik nie wyłączył go jedynie zaślepiając, albo zrobił to nie umiejętnie. Wyłączenie go w sterowniku auta powinno być ostateczne.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group