Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/


Znalezionych wyników: 29
Forum Chevrolet Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Window closer - Automatyczne domykanie szyb z kluczyka
jordi1982

Odpowiedzi: 181
Wyświetleń: 63991

PostForum: Tuning   Wysłany: 2015-11-04, 06:29   Temat: Window closer - Automatyczne domykanie szyb z kluczyka
Witam
Mam pytanie czy w takim razie jst juz mozliwośc zakupienia gdzieś window closera do chevy wersji LS+ z tylko przednią elektryką (rocznik 2012) bo wiem że jeszcze do niedawna nie było takiej mozliwości bo poprzednie window closery nie działały? Jak tak to prosze o podpowiedź gdzie możlna kupić takie cudo?
  Temat: Odstający zderzak - ślizgi zderzaka
jordi1982

Odpowiedzi: 32
Wyświetleń: 15361

PostForum: Nadwozie   Wysłany: 2015-08-24, 20:22   Temat: Odstający zderzak - ślizgi zderzaka
Witam. Ponawiam pytanie czy ktoś z Was już naprawiał tą usterkę w swoim Cruziku?
  Temat: Odstający zderzak - ślizgi zderzaka
jordi1982

Odpowiedzi: 32
Wyświetleń: 15361

PostForum: Nadwozie   Wysłany: 2015-08-18, 18:56   Temat: Odstający zderzak - ślizgi zderzaka
Witam
Mam pytanie czy ktoś z Was już to naprawiał problem odstającego zderzaka i jaki może być koszt naprawy (tak żeby ślizgi były równe i nieodstające) ? Bo niby mam auto na gwarancji ale ASO na pewno nie uzna mi to w ramach gwarancji tylko zwali na to że sobie sam to zrobiłem.
  Temat: Jak ?ci?gn?? korbke do otwierania szyby w tylnich drzwiach
jordi1982

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 2842

PostForum: Wnętrze   Wysłany: 2014-04-22, 12:58   Temat: Jak ściągnąć korbke do otwierania szyby w tylnich drzwiach
Witam
Bardzo prosze o pomoc jak zdemontowac korbke do otwierania szyby w tylnich drzwiach mojego Cruza ( bo mój 2,5 synek ciągle sie nią bawi i otwiera okno, a nie mam innego pomysłu żeby to jakoś zablokować)
  Temat: Pierwszy przegląd Chevrolet Cruze
jordi1982

Odpowiedzi: 172
Wyświetleń: 75784

PostForum: Mechanika   Wysłany: 2014-04-14, 08:01   Temat: Pierwszy przegląd Chevrolet Cruze
Witam
W sobotę byłem na pierwszym przeglądzie w Krakowie na ul. Wodnej.

Cza strawania: 1 godz 30 min ( w tym wyważanie kół i przejazd testowy)
Cena za przegląd : 491zł ( wymiana oleju, filtra oleju i jakieś tam środki konserwujące)

Ogólne wrażenia : fachowość obsługi oraz punktualność (samochód zostawiony o godz 11.00 a odebrany 12.30 zgodzie z umówionym terminem.

P.S Niestety nie pozwolili mi uczestniczyć w przeglądzie ze względu na czynniki bhp .
Mam tylko nadzieje ze rzeczywiście wymienili mi olej i filtr ( a nie zrobili jakiejś ściemy) ale muszę im zawierzyć ze dbają o klienta a nie robią żadnych kombinacji (choć niestety w wielu przypadkach się to zdarza)
  Temat: Felgi 16" w Cruze
jordi1982

Odpowiedzi: 158
Wyświetleń: 62134

PostForum: Koła i Felgi   Wysłany: 2014-03-31, 14:17   Temat: Felgi 16" w Cruze
Witam mam pytanie czy takie alufelgi o takich parametrach : 6,5 x16, 5x105, ET 38 będą pasować do cruza 1.6 Ls z 2012r? A kolejne pytanie czy znajoma jest wam firma DOTZ i czy robią porządne alufelgi?
  Temat: Eko Driving
jordi1982

Odpowiedzi: 31
Wyświetleń: 10633

PostForum: Wszelkie tematy...   Wysłany: 2014-03-02, 13:59   Temat: Eko Driving
No to do mnie przemawia.
Obeszrny jest ten przewodnik? I czy była by możliwość przesłania go zeskanowanego na maila?:)
  Temat: Eko Driving
jordi1982

Odpowiedzi: 31
Wyświetleń: 10633

PostForum: Wszelkie tematy...   Wysłany: 2014-03-02, 13:45   Temat: Eko Driving
Ok dzięki za porady.
W sumie sam chciałbym sie zapisać na taki kurs ecodrivingu ale z tego co sie orientuje to w krakowie lub Katowicach nie ma organizaownych takich kursów. Najbliższy mnie to chcyba dopiero Kielce :-(
  Temat: Eko Driving
jordi1982

Odpowiedzi: 31
Wyświetleń: 10633

PostForum: Wszelkie tematy...   Wysłany: 2014-03-02, 13:31   Temat: Eko Driving
I faktycznie w pełni sie pod tymi zasadami podpisujesz? :)
  Temat: Eko Driving
jordi1982

Odpowiedzi: 31
Wyświetleń: 10633

PostForum: Wszelkie tematy...   Wysłany: 2014-03-02, 13:24   Temat: Eko Driving
Hej dzięki za odpowiedź.
Mam pytanko w sprawie zamulania samochodu? To znaczy ze przy 60km/h zaleca sie wrzucać 5 mimo iż oroty są poniżej 2000 ( w przypadku benzyny) czy raczej zaleca sie w tym przypadku nie przekraczać 2000 obr ? Chodzi mi oto czy trzeba zawsze jak najszybciej dawać na najwyższy bieg czy raczej nie przekraczać minimalnych obrotów dla benzyny (2000 obr) a dla diesla (1500)?
  Temat: Średnie spalanie z komputera a faktyczne z tankowania?
jordi1982

Odpowiedzi: 152
Wyświetleń: 52330

PostForum: Cruze   Wysłany: 2014-01-16, 06:51   Temat: Średnie spalanie z komputera a faktyczne z tankowania?
Ja zawsze po każdym tankowaniu resetuje wszystkie wskazania (nigdy w takcie jazdy).
  Temat: Średnie spalanie z komputera a faktyczne z tankowania?
jordi1982

Odpowiedzi: 152
Wyświetleń: 52330

PostForum: Cruze   Wysłany: 2014-01-15, 12:33   Temat: Średnie spalanie z komputera a faktyczne z tankowania?
Jak do tej pory sprawdzałem to róznice wynosiły regularnie w przedziałach 0,4 do 0,5 z zaznaczeniem ze komputer zaniżał w stosunku do tankowania do pierwszego wybicia. Natomiast ostatnie dwa tankowania z których wyszły róznice ponad 1,0 zaczęły mnie niepokoić. Dlatego zagaiłem temat czy u kogoś się też takie coś pojawiło i czy zgłaszac to do serwisu?
  Temat: Średnie spalanie z komputera a faktyczne z tankowania?
jordi1982

Odpowiedzi: 152
Wyświetleń: 52330

PostForum: Cruze   Wysłany: 2014-01-14, 12:08   Temat: Średnie spalanie z komputera a faktyczne z tankowania?
Witam
Ostatnio zauważyłem dziwne zakłamania średniego spalania wynikającego z komputera a z obliczeń z tankowania. Na ostatnim tankowaniu różnica wyszła aż 1,25 l (z komputera wyszło 7.2 a z tankowania 8.45) Czy ktoś z Was miał podobne problemy? Nie wiem czy nie zgłosić do do serwisu ale niby co oni by mogli z tym zrobić? Ciekaw jestem ze jest możliwość wgrania oprogramowania które by spowodowało ze spalanie z komputera i rzeczywiste by się pokrywały?
  Temat: Średnie spalanie z komputera a faktyczne z tankowania?
jordi1982

Odpowiedzi: 152
Wyświetleń: 52330

PostForum: Cruze   Wysłany: 2013-05-30, 22:37   Temat: Średnie spalanie z komputera a faktyczne z tankowania?
No nic pożyjemy zobaczymy jak bedzie dalej u mnie. Jak bedzie utrzymywało sie takie spalanie (tzn trasa ok 7 a miasto ok 10) to spróbuje pojechac do serwisu zobaczymy co mi powiedzą.
  Temat: Średnie spalanie z komputera a faktyczne z tankowania?
jordi1982

Odpowiedzi: 152
Wyświetleń: 52330

PostForum: Cruze   Wysłany: 2013-05-30, 21:02   Temat: Średnie spalanie z komputera a faktyczne z tankowania?
6,7 przy kursach po 15km to super wynik. Ja też jeżdzę eco i nie udaj mi sie uzyskać takiego wyniku. Jestem jeszcze na dotarciu (1500km) ale niewydaje mi sie zeby taki wynik osiągnął.
 
Strona 1 z 2
Skocz do: