Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/


Znalezionych wyników: 11
Forum Chevrolet Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Jak skasowac nspekcje po wymianie oleju??
kodasVW

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 1432

PostForum: Captiva   Wysłany: 2016-09-26, 22:10   Temat: Jak skasowac nspekcje po wymianie oleju??
Jeżeli nie działa z pedałem przyspieszenia a zaznaczam ze w nowszej captivie jest inaczej w benzynie inaczej w dieslu to pozostaje tylko skaner diagnostyczny ale nigdy nie słyszałem żeby nie udało się z pedałem przyspieszenia za drugim lub trzecim razem zawsze zadziałało. Tam trzeba się zmieścić w określonym czasie chyb minuty naciskać na 2 sek i puszczać na 2 sekundy. trzeba próbować. W starej było inaczej chyba 5 razy
  Temat: Zamontowanie komputera pokładowego do wersji bez
kodasVW

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 2131

PostForum: Elektronika i Elektryka   Wysłany: 2016-08-27, 12:21   Temat: Zamontowanie komputera pokładowego do wersji bez
Na temat usuwania DPF sie nie wypowiadam bo naprawdę nie mam problemow z Captivką a do skrzypiacych uchwytow w drzwiach czy plastików na desce rozdzielczej.sie poprostu przyzwyczailem ogólnie jestem z samochodu bardzo zadowolony tylko to spalanie ale.jak chcesz jeździć dużym autem to musi dużo spalac wiec czy 10l-11l to duzo nie wiem. Raz tylko udalo mi sie zjeść na trasie do 7,9l ale to tylko raz a tak trasa to 8,9 l miasto 10,4l a zimą nawet 11,3 raz mi pokazało. A zawsze wszystkim polecam samochod bo jezdzi fajne i w miarę bezawaryjnie.
  Temat: Zamontowanie komputera pokładowego do wersji bez
kodasVW

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 2131

PostForum: Elektronika i Elektryka   Wysłany: 2016-08-26, 15:19   Temat: Zamontowanie komputera pokładowego do wersji bez
Tak pokazuje stałą wartość cały czas różnica jakieś 0.1-0.2 litra więc w miarę stała.
Mówię o wypalaniu samo wypalaniu w serwisie jeszcze nigdy nie byłem bo nie było takiej potrzeby (odpukać i oby nadal nie było)
  Temat: Zamontowanie komputera pokładowego do wersji bez
kodasVW

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 2131

PostForum: Elektronika i Elektryka   Wysłany: 2016-08-26, 11:52   Temat: Zamontowanie komputera pokładowego do wersji bez
Mi pokazuje średnie spalanie dobrze wiadomo na poczatku po skasowaniu pokazuje spalanie w danym momencie ale po kilku kilometrach sie normuje. Mam Captivke juz prawie 6 lat i naprawde nie mialem z nia problemów. Dwumasa sie nie wypowiadam bo man automat. Turbina cicha bez problemow nie jest zapocona olejem silnik nie bierze oleju i nie przybywa go zero dymienia nawet po mocnym przygazowaniu. Ogolnie to zobte silniki na licencji wloskiej VM Motori poprawiony prze GM ale do oszczednych nie nalezy ( cos za cos). DPF zero problemu wypalanie co okolo 3-6 tysiecy km miasto trasa 50:50 warunek dobry olej 5W40 do silnikow z DPF ( mniej popiołów) wszystkie awarie prze.6 lat:
-żarówki srednio co pół roku bez wzgledu na firmę ale mam zrobione uruchamianie swiatel zaraz po otwarciu samochodu z pilota
-regulator napiecia 179 zl wymiana ok 2 godziny( wymontowanie alternatora.to masakra zderzak lampy chlodnice) ale wszystko idzie
-piasty z lożyskami przednie 170 zl sztuka zamontowanie okolo 20 minut
-czujnik ABS tyl ok 50 zl zamontowanie 10 minut
- ostatnio problem z kontrolkami jest temat na forum ale wymiana czujnika przyspieszenia wzdłużnego za 60 zl uzywany i kasowanie błędów i do dzisiaj jest ok.
-wszystko robilem sam wiec koszty mechanikow odchodza.
Ogolnie fajny samochód fajnie jeździ ale ma kilka wad:
1. Spalanie ok 10 litrow ale waga okolo 2 tony szerokie koła automat cos za cos z tym się liczylem
2. Malo wygodne fotele na dluzsze trasy ale ja jestem wysoki dla mniejszych jest ok.
3. Skrzypiace plastiki we wnetrzu ale u innych podobno nic lepiej nie jest w koncu to nie audi czy mercedes a tez potrafia zaskrzypiec
4. Po otwarciu dzrzwi zapala się lampka z tylu a z przodu gdzie jest najbardziej potrzebna trzeba włączyć przyciskiem.
No ale nie moze byc wszystko idealnie przeciez to auto 2006 zadebiutowalo wiec nie narzekam tylko opisuje faktyczną eksploatacje. Jesli kupisz fajny egzemplarz to bedziesz.sie cieszył naprawde fajna jazdą
  Temat: Spadek mocy przy zapaleniu się trzech kontrolek na desce
kodasVW

Odpowiedzi: 32
Wyświetleń: 13360

PostForum: Mechanika   Wysłany: 2016-07-31, 09:46   Temat: Spadek mocy przy zapaleniu się trzech kontrolek na desce
Więc tak wymieniony czujnik odchylenia kierunkowego znajduje się na tunelu środkowym pod miejscem na kubki ( niektórzy mówią że to jest sensor ESP) . Skasowane błędy poczyszczone wszystkie styki (Kontakt Spray do styków) na szynie CAN, wszystkie złącza i kostki na czujnikach pedału gazu, kąta skrętu, sterownika silnika, i wszystkie inne możliwe i do dzisiaj na razie wszystko ok przejechane 400 km i żadna kontrolka się nie zapaliła.
  Temat: Zbiornik podcisnienia
kodasVW

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 964

PostForum: Mechanika   Wysłany: 2016-07-31, 09:37   Temat: Zbiornik podcisnienia
Nie powinien być mokry od oleju to jest przewód podciśnienia z pompy wakum tej na wałku rozrządu po prawej stronie silnika tam musi gdzieś przepuszczać olej tą pompę się zdejmuje do wymiany rozrządu aby założyć blokadę na wałek więc to nie jest trudne 4 śruby na 10 kluczyk jedna ma słabe dojście trzeba się postarać bo przeszkadzają kable trzeba ją rozkręcić i zobaczyć dlaczego przepuszcza. Można też zacząć od wykręcenia króćca który wychodzi z pompy może tam coś będzie widać. A ten drugi wężyk podciśnienia co wchodzi z kolanka idzie do zaworu podciśnienia który jest podłączony do turbiny grubszym wężem więc trzeba posprawdzać tam też czy nie jest mokro
  Temat: Zbiornik podcisnienia
kodasVW

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 964

PostForum: Mechanika   Wysłany: 2016-07-29, 22:56   Temat: Zbiornik podcisnienia
Ale konkretnie o który chodzi ten co jest przy miarce oleju taka okrągła beczułka z dwoma cienkimi wężykami?
  Temat: P0336 Crankshaft Position Czujnik A położenia wału korbowego
kodasVW

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 1252

PostForum: Mechanika   Wysłany: 2016-07-29, 22:52   Temat: P0336 Crankshaft Position Czujnik A położenia wału korbowego
Da się bez kanału trzeba podnieść samochód z prawej strony (strona pasażera) ten czujnik jest na silniku nad miską olejową mniej więcej pod podstawą filtra oleju, przykręcony na jedną śrubkę 6 (kluczyk chyba 10) idzie do niego jeden kabelek cienki w takiej harmonijce plastikowej trzeba odłączyć wtyczkę i wykręcić troszkę się trzeba nagimnastykować ale idzie. Ten czujnik działa na zasadzie elektromagnesu i jak zaczyna szwankować to tylko do wymiany ta sama zasada działania co czujnik wałka rozrządu nawet troszkę podobny. Nie polecam zamienników bo to loteria jeden działa 10 nie chyba lepiej używany z małą gwarancją rozruchową albo nowy ale to cena więc wybór dla każdego indywidualny
  Temat: Spadek mocy przy zapaleniu się trzech kontrolek na desce
kodasVW

Odpowiedzi: 32
Wyświetleń: 13360

PostForum: Mechanika   Wysłany: 2016-07-16, 17:44   Temat: Spadek mocy przy zapaleniu się trzech kontrolek na desce
Po sprawdzeniu błędów brak komunikacji z czujnikiem ESP i błąd potencjometru pedału przyspieszenia. Zobaczymy wtyczki i kable wyczyszczę potencjometr i sprawdzimy czy to coś da. Nie mogę tylko zlokalizować sensora ESP ( w Captivie nazywa się to ESC) jeżeli ktoś wie gdzie to jest to z góry dzięki za podpowiedź.
  Temat: Wymontowanie podświetlenia biegów w automatycznej skrzyni.
kodasVW

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 2194

PostForum: Wnętrze   Wysłany: 2016-07-16, 17:33   Temat: Wymontowanie podświetlenia biegów w automatycznej skrzyni.
Odpowiadam dla potomnych. Należy wymontować gumową matkę pod nią jest wkręt którego odkręcamy. Z gałki zmiany biegów odkręcamy pod przyciskiem małym imbusikiem dwa wkręty i zdejmujemy gałkę następnie wyciągamy zdecydowanym ruchem ale ostrożnie czarną maskownicę z zapalniczką na około srebrnego plastiku z oznaczeniem biegów delikatnie z zatrzaskami. Teraz pozostaje tylko podnieść do góry srebrny plastik z zatrzasków i tam w obudowie jest żaróweczka którą należy wymienić. Polecam robić gdy jest ciepło bo plastiki są bardziej elastyczne. Operacja nie jest trudna ale za pierwszym razem stresująca. Pozdrawiam
  Temat: Spadek mocy przy zapaleniu się trzech kontrolek na desce
kodasVW

Odpowiedzi: 32
Wyświetleń: 13360

PostForum: Mechanika   Wysłany: 2016-07-13, 23:08   Temat: Spadek mocy przy zapaleniu się trzech kontrolek na desce
Skoro to mój pierwszy post witam Wszystkich serdecznie. Mnie również dopadł problem świecących kontrolek ESC i samochodu z kluczem, skrzynia przechodzi w tryb awaryjny jest tylko 2i4 i przestaje działać pedał gazu, Jak tam wyeliminowanie usterek w waszych captivkach bo widzę że kilku z was miało takie problemy ale nikt nie napisał jak je rozwiązał. Pozdrawiam Wojtas
 
Skocz do: