Przesunięty przez: C77 2013-02-15, 20:09 |
Problem z sekwencj? BRC |
Autor |
Wiadomość |
miHu
odźwierny
Model Samochodu: Aveo II+ sedan 1,2 8V z BRC seq24, 2007/2008
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 282 Skąd: EPJ
Poziom: 15
|
Wysłany: 2011-03-10, 20:05
|
|
|
A czy jest ktoś z kolegów kto ma w Aveo BRC Seq24 i ten problem nie występuje? (800-1000-800rpm). Może wszyscy tak mają |
|
|
|
|
nieaktualne
Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 1458 Skąd: EPA
Poziom: 32
|
Wysłany: 2011-03-10, 20:08
|
|
|
SebaSRS napisał/a: | Więc przydałoby sie jakies pismo do Chevrolet Poland tylo czy "Chevi" usunie ustrkę jeśli nie umie ich usunąć tylu gazowników.
Dobrze jeśli Chevrolet Polska wiedziałby że takie coś się zdarza. |
Ja nie montowałem w ASO więc nic tu nie pomoże Chevrolet Poland. |
|
|
|
|
benny86 [Usunięty]
Poziom: 32
|
Wysłany: 2011-03-10, 20:16
|
|
|
Myślicie że ta usterka może mieć jakiś związek z mechanizmem "utrzymywania" obrotów? |
|
|
|
|
nieaktualne
Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 1458 Skąd: EPA
Poziom: 32
|
Wysłany: 2011-03-10, 20:43
|
|
|
benny86 napisał/a: | Myślicie że ta usterka może mieć jakiś związek z mechanizmem "utrzymywania" obrotów? |
Raczej nie bo układ sterowania biegiem jałowym na benzynie jak i sama mapa pracuje dobrze a instalacja ta właśnie korzysta z mapy benzyny i czasów wtryskiwaczy benzynowych. Opcjonalnie jest podłączona lambda i impuls z ECM który idzie na cewkę WN. Więcej ingerencji ów instalacji w elektrykę lub sam silnik nie ma. |
|
|
|
|
nadamus [Usunięty]
Poziom: 32
|
Wysłany: 2011-03-10, 20:58
|
|
|
miHu napisał/a: | A czy jest ktoś z kolegów kto ma w Aveo BRC Seq24 i ten problem nie występuje? (800-1000-800rpm). Może wszyscy tak mają |
nie mam tego problemu wszystko działa jak należy jest co prawda zmniejszanie obrotów do 1000 a potem do 800 ale opisywanego wahnięcia nie zauważyłem |
|
|
|
|
jar76
Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 19 razy Wiek: 44 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 687 Skąd: Śląsk
Poziom: 23
|
Wysłany: 2011-07-05, 19:23 Re: Problem z sekwencją BRC
|
|
|
kriskriskris napisał/a: | zimny
- czy obroty jałowe tez komuś "myszkuja" lekko tak w granicac słyszalnych?
Aveo II 16 DOHC, HB, 2009 |
Miesiąc temu założyłem tą sama instalacje. Delikatne falowanie obrotów tak samo jak u Ciebie, ale że w niczym to nie przeszkadzało nie wnikałem w temat bardziej.
Dzisiaj wymieniłem świece na NGK DCPR8E i ku mojemu zaskoczeniu, obroty prawie idealnie równe |
_________________ ---------------------------------------
Aveo T250 sedan 2009r---1.2 16V 84KM/ BRC SEQUENT 24
--------------------------------------- |
|
|
|
|
nieaktualne
Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 1458 Skąd: EPA
Poziom: 32
|
Wysłany: 2011-07-13, 18:06
|
|
|
miHu napisał/a: | A czy jest ktoś z kolegów kto ma w Aveo BRC Seq24 i ten problem nie występuje? (800-1000-800rpm). Może wszyscy tak mają |
Dziś się sprawa wyjaśniła bo wymieniłem świece w Aveo na NGK DCPR8E tak jak kolega powyżej i problem z lekkim falowaniem obrotów jak i samo myszkowanie typu 800-1000-800rpm już nie występuje. Stwierdzam że to była ewidentna wina fabrycznych świec Champion RA7YC. |
|
|
|
|
arekw81
arekw81
Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 34 Skąd: Warszawa
Poziom: 4
|
Wysłany: 2011-07-21, 21:02
|
|
|
U mnie po zmianie swiec na ISKRY tez problem ustapil, wczesniej mialem jeszcze swiece Denso i tam wystepowalo falowanie. |
_________________ Aveo 5d 2008r 1.2 16v |
|
|
|
|
nieaktualne
Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 1458 Skąd: EPA
Poziom: 32
|
Wysłany: 2011-07-21, 21:14
|
|
|
arekw81 napisał/a: | U mnie po zmianie swiec na ISKRY tez problem ustapil |
A co tam masz wkręcony za model? TWE85PRS ? |
|
|
|
|
arekw81
arekw81
Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 34 Skąd: Warszawa
Poziom: 4
|
Wysłany: 2011-07-22, 09:00
|
|
|
Marco napisał/a: | arekw81 napisał/a: | U mnie po zmianie swiec na ISKRY tez problem ustapil |
A co tam masz wkręcony za model? TWE85PRS ? |
Tak, a dokladnie do gazu TWE85PRS GAS-SUPER. |
_________________ Aveo 5d 2008r 1.2 16v |
|
|
|
|
miHu
odźwierny
Model Samochodu: Aveo II+ sedan 1,2 8V z BRC seq24, 2007/2008
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 282 Skąd: EPJ
Poziom: 15
|
Wysłany: 2011-07-22, 19:37
|
|
|
W moim przypadku to raczej nie świece. Wcześniej jakie miałem nie wiem, ostatnio przy przebiegu 45-60 tys km Bosch super WR8DC, 60-79 tys km NGK BPR5EY-11 i jest bez zmian, wahnięcie obrotów zawsze miałem. Podejrzewam jakiś inny mankament, ale na dobrą sprawę w niczym to nie przeszkadza więc nie kombinuję - bo się nie znam |
_________________ "Ten typ tak ma?" - oto jest pytanie |
|
|
|
|
pawmog
Model Samochodu: aveo 2009
Dołączył: 04 Cze 2011 Posty: 6 Skąd: Mogilno
Poziom: 1
|
Wysłany: 2011-07-31, 10:47
|
|
|
Witam Wszystkich
Mam pytanko dotyczące założenia gazu.
Posiadam aveo 2009 hb i jest on "nieprzystosowany" do gazu. Czy ktoś w takim aucie montował gaz? i Czy występowały jakieś awarie silnika. Producent na takie auto nie chce dawać gwarancji na silnik i sam już nie wiem czy montować czy nie.
Wielkie dzięki za wszelkie opinie. |
|
|
|
|
nieaktualne
Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 1458 Skąd: EPA
Poziom: 32
|
Wysłany: 2011-07-31, 11:07
|
|
|
pawmog napisał/a: | Posiadam aveo 2009 hb i jest on "nieprzystosowany" do gazu. |
Czym w takim razie różni się Twoje Aveo z 2009r od np mojego z 2009r że nie masz przystosowania do LPG?
Co w ogóle rozumiesz przez "przystosowanie" do LPG w Aveo?
pawmog napisał/a: | Czy występowały jakieś awarie silnika. |
Ja nie odnotowuje żadnych awarii.
pawmog napisał/a: | Producent na takie auto nie chce dawać gwarancji na silnik i sam już nie wiem czy montować czy nie. |
A znasz firmę Czakram ? i centrum Konwersji w Błoniu pod Warszawą (montaż fabryczny do nowych samochodów) w tym do Aveo ? |
|
|
|
|
pawmog
Model Samochodu: aveo 2009
Dołączył: 04 Cze 2011 Posty: 6 Skąd: Mogilno
Poziom: 1
|
Wysłany: 2011-07-31, 12:13
|
|
|
były produkowane silniki z twardymi i miękimi gniazdami zaworowymi.
Można je rozpoznać po numerze vin samochodu |
|
|
|
|
nieaktualne
Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 1458 Skąd: EPA
Poziom: 32
|
Wysłany: 2011-07-31, 12:50
|
|
|
Cytat: | były produkowane silniki z twardymi i miękimi gniazdami zaworowymi. |
Ale Ci kolego w głowie zawrócili w tym ASO
pawmog napisał/a: | Można je rozpoznać po numerze vin samochodu |
Podaj przykłady tych silników. |
|
|
|
|
|