Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2013-02-15, 20:09
Problem z sekwencj? BRC
Autor Wiadomość
miHu 
odźwierny

Model Samochodu: Aveo II+ sedan 1,2 8V z BRC seq24, 2007/2008
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 282
Skąd: EPJ
Poziom: 15
HP: 0/488
 0%
MP: 233/233
 100%
EXP: 25/35
 71%
Wysłany: 2011-03-10, 20:05   

A czy jest ktoś z kolegów kto ma w Aveo BRC Seq24 i ten problem nie występuje? (800-1000-800rpm). Może wszyscy tak mają ;-)
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2011-03-10, 20:08   

SebaSRS napisał/a:
Więc przydałoby sie jakies pismo do Chevrolet Poland tylo czy "Chevi" usunie ustrkę jeśli nie umie ich usunąć tylu gazowników.
Dobrze jeśli Chevrolet Polska wiedziałby że takie coś się zdarza.



Ja nie montowałem w ASO więc nic tu nie pomoże Chevrolet Poland.
 
     
benny86
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2011-03-10, 20:16   

Myślicie że ta usterka może mieć jakiś związek z mechanizmem "utrzymywania" obrotów?
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2011-03-10, 20:43   

benny86 napisał/a:
Myślicie że ta usterka może mieć jakiś związek z mechanizmem "utrzymywania" obrotów?


Raczej nie bo układ sterowania biegiem jałowym na benzynie jak i sama mapa pracuje dobrze a instalacja ta właśnie korzysta z mapy benzyny i czasów wtryskiwaczy benzynowych. Opcjonalnie jest podłączona lambda i impuls z ECM który idzie na cewkę WN. Więcej ingerencji ów instalacji w elektrykę lub sam silnik nie ma.
 
     
nadamus
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2011-03-10, 20:58   

miHu napisał/a:
A czy jest ktoś z kolegów kto ma w Aveo BRC Seq24 i ten problem nie występuje? (800-1000-800rpm). Może wszyscy tak mają ;-)

nie mam tego problemu ;-) wszystko działa jak należy ;-) jest co prawda zmniejszanie obrotów do 1000 a potem do 800 ale opisywanego wahnięcia nie zauważyłem
 
     
jar76 


Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 19 razy
Wiek: 44
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 687
Skąd: Śląsk
Poziom: 23
HP: 12/1225
 1%
MP: 585/585
 100%
EXP: 54/65
 83%
Wysłany: 2011-07-05, 19:23   Re: Problem z sekwencją BRC

kriskriskris napisał/a:
zimny
- czy obroty jałowe tez komuś "myszkuja" lekko tak w granicac słyszalnych?

Aveo II 16 DOHC, HB, 2009


Miesiąc temu założyłem tą sama instalacje. Delikatne falowanie obrotów tak samo jak u Ciebie, ale że w niczym to nie przeszkadzało nie wnikałem w temat bardziej.
Dzisiaj wymieniłem świece na NGK DCPR8E i ku mojemu zaskoczeniu, obroty prawie idealnie równe :!: :mrgreen:
_________________
---------------------------------------
Aveo T250 sedan 2009r---1.2 16V 84KM/ BRC SEQUENT 24
---------------------------------------
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2011-07-13, 18:06   

miHu napisał/a:
A czy jest ktoś z kolegów kto ma w Aveo BRC Seq24 i ten problem nie występuje? (800-1000-800rpm). Może wszyscy tak mają ;-)



Dziś się sprawa wyjaśniła bo wymieniłem świece w Aveo na NGK DCPR8E tak jak kolega powyżej i problem z lekkim falowaniem obrotów jak i samo myszkowanie typu 800-1000-800rpm już nie występuje. Stwierdzam że to była ewidentna wina fabrycznych świec Champion RA7YC.
 
     
arekw81 
arekw81

Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 34
Skąd: Warszawa
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 7/11
 63%
Wysłany: 2011-07-21, 21:02   

U mnie po zmianie swiec na ISKRY tez problem ustapil, wczesniej mialem jeszcze swiece Denso i tam wystepowalo falowanie.
_________________
Aveo 5d 2008r 1.2 16v
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2011-07-21, 21:14   

arekw81 napisał/a:
U mnie po zmianie swiec na ISKRY tez problem ustapil



A co tam masz wkręcony za model? TWE85PRS ?
 
     
arekw81 
arekw81

Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 34
Skąd: Warszawa
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 7/11
 63%
Wysłany: 2011-07-22, 09:00   

Marco napisał/a:
arekw81 napisał/a:
U mnie po zmianie swiec na ISKRY tez problem ustapil



A co tam masz wkręcony za model? TWE85PRS ?


Tak, a dokladnie do gazu TWE85PRS GAS-SUPER.
_________________
Aveo 5d 2008r 1.2 16v
 
     
miHu 
odźwierny

Model Samochodu: Aveo II+ sedan 1,2 8V z BRC seq24, 2007/2008
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 282
Skąd: EPJ
Poziom: 15
HP: 0/488
 0%
MP: 233/233
 100%
EXP: 25/35
 71%
Wysłany: 2011-07-22, 19:37   

W moim przypadku to raczej nie świece. Wcześniej jakie miałem nie wiem, ostatnio przy przebiegu 45-60 tys km Bosch super WR8DC, 60-79 tys km NGK BPR5EY-11 i jest bez zmian, wahnięcie obrotów zawsze miałem. Podejrzewam jakiś inny mankament, ale na dobrą sprawę w niczym to nie przeszkadza więc nie kombinuję - bo się nie znam :-)
_________________
"Ten typ tak ma?" - oto jest pytanie
 
     
pawmog 

Model Samochodu: aveo 2009
Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 6
Skąd: Mogilno
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 5/9
 55%
Wysłany: 2011-07-31, 10:47   

Witam Wszystkich

Mam pytanko dotyczące założenia gazu.
Posiadam aveo 2009 hb i jest on "nieprzystosowany" do gazu. Czy ktoś w takim aucie montował gaz? i Czy występowały jakieś awarie silnika. Producent na takie auto nie chce dawać gwarancji na silnik i sam już nie wiem czy montować czy nie.

Wielkie dzięki za wszelkie opinie.
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2011-07-31, 11:07   

pawmog napisał/a:
Posiadam aveo 2009 hb i jest on "nieprzystosowany" do gazu.


Czym w takim razie różni się Twoje Aveo z 2009r od np mojego z 2009r że nie masz przystosowania do LPG?

Co w ogóle rozumiesz przez "przystosowanie" do LPG w Aveo?

pawmog napisał/a:
Czy występowały jakieś awarie silnika.


Ja nie odnotowuje żadnych awarii.

pawmog napisał/a:
Producent na takie auto nie chce dawać gwarancji na silnik i sam już nie wiem czy montować czy nie.


A znasz firmę Czakram ? i centrum Konwersji w Błoniu pod Warszawą (montaż fabryczny do nowych samochodów) w tym do Aveo ?
 
     
pawmog 

Model Samochodu: aveo 2009
Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 6
Skąd: Mogilno
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 5/9
 55%
Wysłany: 2011-07-31, 12:13   

były produkowane silniki z twardymi i miękimi gniazdami zaworowymi.

Można je rozpoznać po numerze vin samochodu
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2011-07-31, 12:50   

Cytat:
były produkowane silniki z twardymi i miękimi gniazdami zaworowymi.


Ale Ci kolego w głowie zawrócili w tym ASO :mrgreen:

pawmog napisał/a:
Można je rozpoznać po numerze vin samochodu


Podaj przykłady tych silników.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: