Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2013-02-16, 14:32
Nowy Cruze 1.8 LT+
Autor Wiadomość
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1321/10164
 13%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2011-12-03, 14:12   

Kawon napisał/a:
No to widać, że Cruze się sprzedaje i mogą sobie pozwolić na podwyżki:)


Mnie się wydaje, że po prostu zaczęli liczyć wartość tych pakietów jak za dodatkowe części, a w sumie nie powinni.
Bardziej uczciwe byłoby odliczanie od nich wartości wyposażenia za części za które już raz płacisz kupując auto bez pakietu, a wiadomo że dwóch tych rzeczy na wyposażeniu nie otrzymasz.
Np. zabierając standardowe zderzaki z Twojego auta (aby dołożyć inne) powinni wpierw odliczyć je z całkowitej ceny auta przed pakietem, obniżyć ją i dopiero do niej dodawać pełny wymiar cenowy pakietu.
Bo inaczej płacisz za zderzak którego nie dostajesz w prezencie, ale idzie on do innego Cruza w fabryce.

majcher napisał/a:
Moment obrotowy bardzo przyzwoicie wygląda. Jechało się nam też bardzo dobrze tym autem.

Bo do normalnej jazdy ten silnik całkiem wystarcza, rozczaruje się tylko ten który oczekuje po nim fajerwerków :twisted:
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
SanDiego 
1.6 LS PLUS (2009)


Model Samochodu: Chevrolet Cruze
Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 529
Skąd: Olsztyn
Poziom: 21
HP: 9/996
 1%
MP: 475/475
 100%
EXP: 11/56
 19%
Wysłany: 2011-12-04, 10:45   

Ja stwierdziłem, że i 1,6 daje jakoś radę ;)

chociaż to już może kwestia przyzywyczajenia :)
_________________
Poprzednio Opel Astra F 1,4 60 KM 8V
 
     
kiniu
Cruze 1.6 Base+

Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 240
Skąd: Tarnów
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 16/33
 48%
Wysłany: 2011-12-05, 10:16   

Mam rację. Rajdówka to to nie jest ale jak się pociągnie na obrotach to i wyprzedzać można całkiem sprawnie. Szkoda że w Polsce Chevrolet nie oferuje jakiegoś silnika benzynowego 1,4 z turbiną tak jak to jest w Oplu.
_________________
==
Pozdrawiam
 
     
majcher 
komandor Tarkin

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0 150KM diesel sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 21 Sie 2010
Posty: 137
Skąd: Wodzisław Śląski
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 17/22
 77%
Wysłany: 2011-12-05, 10:52   

Szkoda że w Polsce Chevrolet nie oferuje jakiegoś silnika benzynowego 1,4 z turbiną tak jak to jest w Oplu.

Właśnie dlatego zrezygnował teść z Skody Fabii.

Dość powszechna opinia panuje, że turbinka w silniku o małej pojemności mocno go eksploatuje. Silniki te są na czasie, bo mają bardzo dobre osiągi i bardzo małe spalanie, ale jest ryzyko, że pieniądze zaoszczędzone na paliwie, będzie trzeba wydać z nadwyżką na remont silnika.

Innymi słowy amortyzacja może być znacznie większa, niż w klasycznych silnikach.
_________________
moje stronki:
domowabiblioteczka.pl
 
 
     
huri_khan 

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 7 razy
Wiek: 41
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 581
Skąd: Bytom
Poziom: 22
HP: 11/1106
 1%
MP: 528/528
 100%
EXP: 7/59
 11%
Wysłany: 2011-12-05, 11:58   

majcher napisał/a:
Silniki te są na czasie, bo mają bardzo dobre osiągi i bardzo małe spalanie


Benzyna z turbiną i małe spalanie to niestety ale sprzeczność.

Poczytaj ile palą silniki benzynowe z turbiną zamontowane w Astrach czy Insygniach.
_________________
Zdjęcia zamieszczone przeze mnie na forum można rozpowszechniać na warunkach licencji CC-BY
 
     
majcher 
komandor Tarkin

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0 150KM diesel sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 21 Sie 2010
Posty: 137
Skąd: Wodzisław Śląski
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 17/22
 77%
Wysłany: 2011-12-05, 12:58   

huri_khan <--- Doświadczenie mam tylko z silnikami TSI skody.

Wskaźnik Wydajność/ekonomia mają zdecydowanie lepszy od tradycyjnych silników o podobnych osiągach.
_________________
moje stronki:
domowabiblioteczka.pl
 
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1321/10164
 13%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2011-12-06, 18:47   

huri_khan napisał/a:
majcher napisał/a:
Silniki te są na czasie, bo mają bardzo dobre osiągi i bardzo małe spalanie

Benzyna z turbiną i małe spalanie to niestety ale sprzeczność.


Ale w przypadku Cruza to wcale nie jest sprzeczność.
Bo porównując z 1.4T czy nawet 1.6T to 1.8 ekonomiczny nie jest,
a 1.6 zbyt słaby na to auto co sprawia, iż w cyklu miejskim, gdzie często rusza się z miejsca pali on więcej od 1.8.
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
huri_khan 

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 7 razy
Wiek: 41
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 581
Skąd: Bytom
Poziom: 22
HP: 11/1106
 1%
MP: 528/528
 100%
EXP: 7/59
 11%
Wysłany: 2011-12-06, 22:05   

C77 napisał/a:
Bo porównując z 1.4T czy nawet 1.6T to 1.8 ekonomiczny nie jest,


Jeżdżąc Astrą J gdzie jest silnik 1,6T mam spalanie większe niż w Cruzie 1,8 a jeżdżę w ten sam sposób. Jeżeli chodzi o masy obydwu pojazdów to chyba Cruz ma większą więc nie wiem gdzie ta ekonomika.
_________________
Zdjęcia zamieszczone przeze mnie na forum można rozpowszechniać na warunkach licencji CC-BY
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1321/10164
 13%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2011-12-07, 01:21   

Cruze nie ma większej masy, Astra ją ma.
Ale abstrahując w ogóle od ciężaru obu tych aut to nie wierzę w to abyś autem z silnikiem 1.6T jeździł tak samo jak Cruze z 1.8,
bo to po prostu na dłuższą metę nie jest realne :roll: chyba, że obu używasz w ten sam sposób czyli: pedał :arrow: decha :arrow: pedał :arrow: decha
ale wtedy 1.8 będzie palił tyle samo co 1.6T tyle, że przy miernych w stosunku do 1.6T realnych osiągach.
A co się dokładniej tyczy Cruze z 1.4T to pali on mniej niż Cruze z 1.8,
oficjalne różnice w spalaniu w cyklu miejskim mówią o 26MPG i 28MPG (eco) dla 1.4T vs 25MPG dla 1.8, w praktyce te różnice potrafią się zwiększyć.
Natomiast w przypadku 1.6T w Cruze oficjalna różnica w zużyciu paliwa w cyklu mieszanym to jedynie 0,2 litra na setkę na korzyść 1,8, w praktyce jest to tyle samo, ale osiągi nieporównywalne.
Za takie samo zużycie paliwa masz dostęp do zdecydowanie lepszych osiągów i na tym polega ekonomika 1.6T vs 1.8 w Cruze :twisted:
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: