Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2013-02-21, 12:36
HELP: Problemy, usterki, i takie tam ró?ne
Autor Wiadomość
zawel
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
  Wysłany: 2011-08-01, 12:15   HELP: Problemy, usterki, i takie tam różne

No to mi się zepsuło lusterko do obserwacji tylnego rzędu, czekam już 2 miesiąc na wymianę, podobno nie tylko u mnie wysiadło więc to może być większy problem.

Mam też jakiś kłopot z tylną klapą, czasami nie chce mi się otworzyć, nie wiem czy to jakiś problem ze stycznikiem jak w cruzie czy coś innego. Zdarzyło mi się to jak samochód był mokry ale mam tez wrażenie że słabo wtedy trzaskałem klapą. Muszę poobserwować.
 
     
sekator 
sekator :-)

Model Samochodu: Orlando
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 5
Skąd: warszawa
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: 2011-08-01, 15:26   

a ile Wam palą 1,8 w mieście w korkach? mi wychodzi 11,6-11,9l/100km

i czy też Wam podczas gwałtownego przyśpieszania przydławiają się przy ok 3000obr/min ?
 
     
Moreno 
Moreno


Model Samochodu: Chevrolet Orlando 1,8 LS+
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 36
Skąd: Jastrzebie-Zdroj
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 9/11
 81%
Wysłany: 2011-08-01, 19:40   

Witam

Odnośnie spalania jest osobny post.

A co do dławienia też tak mam jakby " turbo dziura " ponoć ten typ tak ma albo się jeździ
ekonomicznie i szybko zmienia biegi do 2500obr albo jak przycisnąć to redukcja i ponad 3000-3500 obr musi być wtedy ciągnie.

pozdrawiam
 
     
Pasikonik454 

Model Samochodu: Chevrolet Orlando LT+ 1,8
Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 8
Skąd: Kozy
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 7/9
 77%
Wysłany: 2011-08-02, 09:10   

Z lusterkiem wstecznym u mnie jest to samo, w salonie auto do jazd testowych także ma uszkodzone lusterko. W Bielsku był przedstawiciel Chevroleta i nie ma takiej części w magazynach. Musimy czekac aż doślą.

Jak mam jeszcze mały problem z navi i radiem. Jak wychodzę z samochodu to radio wyłącza sie po otwarciu drzwi i włącza po jakiejś sekundzie lub dwóch. Byc może coś pokombinowali jak podłączali zestaw telefoniczny. Mam przyjechać to popatrzą.
 
     
zawel
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2011-08-02, 09:56   

sekator napisał/a:
a ile Wam palą 1,8 w mieście w korkach? mi wychodzi 11,6-11,9l/100km

Tez tak miałem na początku, ale teraz po wawie pali mi 10-10.5.
sekator napisał/a:
i czy też Wam podczas gwałtownego przyśpieszania przydławiają się przy ok 3000obr/min ?

Nie odczuwam tego: po mieście zmieniam biegi nisko - tak jak strzałka się zapala, a w trasie redukuję.
 
     
Szrek 

Model Samochodu: Chevrolet Orlando LS+ 1,8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 4
Skąd: Poznań
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 3/9
 33%
Wysłany: 2011-10-29, 00:03   

O to widze że lusterko to nie tylko mój problem. Musze podjechać do salonu to zgłosić. Oprócz lusterka nie zauważyłem jakiś usterek a nakulałem 15 000 km. Brak 6 biegu to największa wada tego auta. powyżej 160 km/h jest głośno przy 180 odechciewa się jechać dalej.
 
     
zawel
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2011-11-02, 09:58   

Szrek napisał/a:
O to widze że lusterko to nie tylko mój problem. Musze podjechać do salonu to zgłosić. Oprócz lusterka nie zauważyłem jakiś usterek a nakulałem 15 000 km.

No moje lusterko już jest wymienione -- po 5 miesiącach, podobno coś im się z numerem zamówienia walnęło i musieli dwa razy zamawiać, bla, bla. No ale jest i działa, profilaktycznie go nie zamykam :D .
Szrek napisał/a:
Brak 6 biegu to największa wada tego auta. powyżej 160 km/h jest głośno przy 180 odechciewa się jechać dalej.

Dużo powyżej 180 to on i tak za bardzo nie pojedzie :) , ale to prawda w trasie szóstki brakuje.

[ Dodano: 2011-11-02, 10:00 ]
Szrek napisał/a:
(...) a nakulałem 15 000 km.

A robiłeś już przegląd? Ile Cię skasowali? Ja dobiję do 15tu gdzieś tak w styczniu.
 
     
meowth 
=^..^=

Model Samochodu: ORLANDO
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 156
Skąd: Warszawa
Poziom: 11
HP: 0/272
 0%
MP: 130/130
 100%
EXP: 14/25
 56%
  Wysłany: 2012-01-25, 13:11   Nowy Orlando z Nexteam

Cześć.

Specjalnie się zarejestrowałem aby podzielić się z wami uwagami nt tego samochodu, który defakto najbardziej mi odpowiadał pod kątem ceny i komfortu, a z tym komfortem to tak coraz gorzej....

Mam Orlando LTZ z Navi 600, dodatkowo w salonie napuścili mnie abym do 1,8 założył gaz i tak uczyniłem biorąc pod uwagę szybko wzrastające ceny paliw. Do tematu:

System audio-navigacyjny (NAVI 600) Infotainment
- po wpisaniu adresu Broniewskiego 9 [Warszawa, Polska] Navi (oby tylko navi, cały infotainment) się resetuje, tak samo jak przy wyborze 'z mapy' danego miejsca - postaram się o filmiki na YT
- mp3 odtwarzane są znacznie ciszej niż stacje radiowe - w innym samochodzie te same mp3 odtwarzają się na tym samym poziomie głośności co stacje radiowe - Bynajmniej nie ma aż tak znacznej różnicy). Temat jeszcze nie sprawdzony w całości.

LPG - sequent 24 BRC
- już trzeci dzień będą sprawdzać 'o co chodzi' w serwisie nexteam a gaz włącza się zaraz po zapłonie silnika (gdy jest jeszcze zimny) i w tym samym momencie silnik gaśnie, rzecz jasna.
- była przeprowadzona regulacja gazu, zobaczymy jak po regulacji, ale przed w trasie palił mi średnio 10dm3 na 100km - wydaje mi się, że troszku za dużo, skoro benzyny na tej samej trasie pochłonął 7l.
- po powyższej regulacji gazu zaraz po wyjechaniu z serwisu zapaliła się kontrolka 'kluczyk' - service, okazało się, że czujnik paliwa przekłamał informacje i się 'wyłączył' - naprawa usterki trwała tego dnia koleją godzinę.

Teraz dalej Światła 'Follow Me Home'
Taką funkcję wd oferty i cennika oferują w każdym orlando, gdzie ta funkcja jest? w menu są tylko jej ustawienia które nie dają żadnego efektu po ich modyfikacji (wł, wył, różne ustawienia czasów świecenia świateł) - odziwo funkcja działa w drugą stronę (HomeMeFollow?) przy otwieraniu z pilota kluczyka światła świecą - nosz... wydaje mi się, że to co jest w menu dostępne do konfiguracji powinno działać a tak nie jest.
Nie ma blutooth'a i nie ma także w konfiguracji menu. Dodatkowo opcja 'FollowMeHome' opisana jest na 101 stronie w instrukcji obsługi Pod hasłem 'Funkcje układu oświetlenia' -> 'Oświetlenie asekuracyjne'

..narazie tyle żeby nie było za dużo do czytania na pierwszy raz.

Pozdrawiam
 
     
huri_khan 

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 7 razy
Wiek: 44
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 581
Skąd: Bytom
Poziom: 22
HP: 11/1106
 1%
MP: 528/528
 100%
EXP: 7/59
 11%
Wysłany: 2012-01-25, 13:23   

meowth napisał/a:
Taką funkcję wd oferty i cennika oferują w każdym orlando, gdzie ta funkcja jest? w menu są tylko jej ustawienia które nie dają żadnego efektu po ich modyfikacji (wł, wył, różne ustawienia czasów świecenia świateł)


Wyciągasz kluczyk ze stacyjki, otwierasz drzwi, pociągasz dźwignię świateł (tak jak gdybyś migał długimi) i powinny się zaświecić światła i świecić tak długo jak masz zaprogramowane.

Pokrętło od świateł musi być w trybie Auto czyli światła same się zapalają.
_________________
Zdjęcia zamieszczone przeze mnie na forum można rozpowszechniać na warunkach licencji CC-BY
 
     
meowth 
=^..^=

Model Samochodu: ORLANDO
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 156
Skąd: Warszawa
Poziom: 11
HP: 0/272
 0%
MP: 130/130
 100%
EXP: 14/25
 56%
Wysłany: 2012-01-25, 13:35   

huri_khan, dzięki, sprawdzę taką kombinację, ale wydawało mi się, że skoro działa to przy otwieraniu samochodu z pilota to i również powinno zadziałać przy jego zamykaniu :-)
a co sądzisz o reszcie problemów? :-]
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2012-01-25, 13:38   

meowth napisał/a:
już trzeci dzień będą sprawdzać 'o co chodzi' w serwisie nexteam a gaz włącza się zaraz po zapłonie silnika (gdy jest jeszcze zimny) i w tym samym momencie silnik gaśnie, rzecz jasna.


Powinien się przełączyć dopiero po osiągnięciu ustalonej (zaprogramowanej) temperatury cieczy chłodzącej zwykle jest to ok 30 stopni lecz można ją zmieniać w programie. Albo masz źle ustawioną temperaturę przełączania albo problem leży po stronie czujnika temperatury.

meowth napisał/a:
była przeprowadzona regulacja gazu, zobaczymy jak po regulacji, ale przed w trasie palił mi średnio 10dm3 na 100km - wydaje mi się, że troszku za dużo, skoro benzyny na tej samej trasie pochłonął 7l.


Spalanie gazu jest zawsze większe o jakieś 20% poza tym instalacja (tak jak mówią) bo ja na to nie zwracałem uwagi że musi się troszkę ułożyć.
 
     
meowth 
=^..^=

Model Samochodu: ORLANDO
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 156
Skąd: Warszawa
Poziom: 11
HP: 0/272
 0%
MP: 130/130
 100%
EXP: 14/25
 56%
Wysłany: 2012-01-25, 13:39   

Marco, mimo wszystko to już ponad 40% - mam nadzieję że chodzi tutaj o 'ułożenie' instalacji.

dodatkowo z LPG jest tak że przy wyższych obrotach (narazie nie często stosowanych, ale zdażyło się) 4 do 5 tyś. obr., gaz tak jakby 'zdechł' i automat przełączył na benzynę.

BTW dzięki wszystkim za szybkie odpowiedzi, nie spodziewałem się tak szybkiej reakcji :-D
 
     
user_02 
---

Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 945
Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 17/1795
 1%
MP: 857/857
 100%
EXP: 28/83
 33%
Wysłany: 2012-01-25, 13:51   

meowth napisał/a:
wyższych obrotach (narazie nie często stosowanych, ale zdażyło się) 4 do 5 tyś. obr., gaz tak jakby 'zdechł' i automat przełączył na benzynę.


Pewien użytkownik opisywał coś takiego w lacetti, powodem była jak to określił:
"trytytka za mocno ściśnięta i "łamała" przewód z chłodzenia. "

Zresztą poczytaj Gaz na ulicach- Temat czysto techniczny.
_________________
Tworzymy nową przyszłość :)
 
     
meowth 
=^..^=

Model Samochodu: ORLANDO
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 156
Skąd: Warszawa
Poziom: 11
HP: 0/272
 0%
MP: 130/130
 100%
EXP: 14/25
 56%
Wysłany: 2012-01-25, 13:56   

SebaSRS, czyli, że nie powinien się przełączać na wysokich obrotach?
 
     
user_02 
---

Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 945
Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 17/1795
 1%
MP: 857/857
 100%
EXP: 28/83
 33%
Wysłany: 2012-01-25, 14:01   

Nie, auto powinno na LPG pracować tak jak na benzynie.
Jeśli się przełącza to może to być wina np. niewydajnego parownika, który "nie wyrabia" przy wyższych obrotach=wyższym zapotrzebowaniu na paliwo.

Jako że mieszkasz w "dużym mieście" to spróbuj zmienić ASO, nawet jeśli musiałbyś jechać kilkanaście/kilkadziesiąt kilometrów dalej to lepiej jechać żeby tą usterkę usunęli,niż psując silnik w innym ASO.
_________________
Tworzymy nową przyszłość :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: