Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: nieaktualne
2013-02-21, 15:47
stuki w zawieszeniu
Autor Wiadomość
kakit 
3,2L V6

Model Samochodu: CAPTIVA
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 1
Skąd: bedzin
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 0/9
 0%
Wysłany: 2012-08-31, 16:43   stuki w zawieszeniu

witam
moja captiva ma przejechane 80000 tys i pojawily sie stuki w prawym przednim kole. jadac po nierównościach slychac stukanie. bylem na dwoch stacjach dignostycznych i wszystko wporządku brak luzów. jesli ktos przerabial juz temat prosze o wskazówki.
 
     
miHu 
odźwierny

Model Samochodu: Aveo II+ sedan 1,2 8V z BRC seq24, 2007/2008
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 282
Skąd: EPJ
Poziom: 15
HP: 0/488
 0%
MP: 233/233
 100%
EXP: 25/35
 71%
Wysłany: 2012-09-01, 22:35   

To najprawdopodobniej łącznik stabilizatora. Musi to obejrzeć mechanik. Na stacji diagnostycznej tego nie wychwycą.
_________________
"Ten typ tak ma?" - oto jest pytanie
 
     
herman00 

Model Samochodu: Captiva 2,0D 2006
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 89
Skąd: Wawa
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 8/19
 42%
Wysłany: 2012-09-07, 12:01   

Witam,
Kolego jestem w szoku, 80.000 i dopiero ?? ? Co to za super łączniki zamontowali w fabryce ? U mnie do 70.000 wymieniali 2 razy na gwarancji w ASO, a teraz po gwarancji to wymieniam rutynowo razem ze zmianą oleju, co 15.000km, bo inaczej nie da się jeździć. Koszt za komplet 300zł z wymianą. Na stacji diagnostycznej amortyzatory OK. Fakt, że codziennie przejeżdżam kilkanaście "hopków" zwalniających, ale to stukanie jest makabrycznie denerwujące.
 
     
user_02 
---

Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 945
Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 35/1795
 2%
MP: 857/857
 100%
EXP: 28/83
 33%
Wysłany: 2012-09-07, 16:39   

herman00 napisał/a:
Witam,
Kolego jestem w szoku, 80.000 i dopiero ?? ? Co to za super łączniki zamontowali w fabryce ? U mnie do 70.000 wymieniali 2 razy na gwarancji w ASO, a teraz po gwarancji to wymieniam rutynowo razem ze zmianą oleju, co 15.000km, bo inaczej nie da się jeździć. Koszt za komplet 300zł z wymianą. Na stacji diagnostycznej amortyzatory OK. Fakt, że codziennie przejeżdżam kilkanaście "hopków" zwalniających, ale to stukanie jest makabrycznie denerwujące.

Nie wiem dokładnie jaki masz silnik ale w IC, jest stosunkowo duży wybór łączników (TRW, LEMFÖRDER, DELPHI). W cenie max sto kilka zł.
Jakie łączniki masz teraz założone? A wymiana jeśli masz dostęp prądu(podłączenie szlifierki), to kilkanaście minut roboty.
_________________
Tworzymy nową przyszłość :)
 
     
Komierowski 
Chepica

Model Samochodu: Chevrolet Epica
Pomógł: 12 razy
Wiek: 77
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 389
Skąd: Szwecja Lund
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 17/45
 37%
Wysłany: 2012-09-11, 22:08   

Wytrzymalosc lacznikow jest uzalezniona od stanu technicznego drog.
Moja stara Camry 2,2 przeszla pol miliona kilometrow i miala raz wymieniane laczniki wszystkie oraz dwa razy tuleje gumowe na stabilzatorze.Drogi rowne jak stol no i naprawde sie jezdzi w miescie 50km/h. Epica ma juz 86kkm i jest cichutka nic nie stuka.
Pzdr.Chepica 215
_________________
Chepica215
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: