Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum http://forum.chevroletteampoland.com/
Przesunięty przez: C77 2013-02-20, 17:43 |
HELP: Problemy, usterki, i takie tam ró?ne |
Autor |
Wiadomość |
mario78
BLACK ROOF

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy Dołączył: 15 Sie 2011 Posty: 1104 Skąd: Białystok
Poziom: 29
|
Wysłany: 2012-11-17, 22:32
|
|
|
SanDiego a Twój cruzik nie jest już na gwarancji, jak tak to trzeba jechać do aso i niech chłopaki szukają przyczyny. |
Ostatnio zmieniony przez mario78 2012-11-17, 22:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
KAI
Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 8 razy Wiek: 42 Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 362 Skąd: Kraków
Poziom: 17
|
Wysłany: 2012-11-17, 22:39
|
|
|
No właśnie. Gwarancja to jedno.
A pytanie - kiedy były wymieniane te filtry (ile km temu)? |
_________________ KAI |
|
|
|
 |
DanielB50
Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1,6 Base
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 31 Skąd: Tarnów
Poziom: 4
|
Wysłany: 2012-11-19, 10:23
|
|
|
[quote="SanDiego"]1) filtr paliwa raczej nie był wymieniany, przynajmniej na fakturach po przeglądzie w ASO nie ma o tym wzmianki
2) A świec nie wymienia się po 60 000 km?
Mi oryginalne świece padły po około 20 tyś. km- może to i przez LPG ale założyłem czterostykowe BOSCH świeca zapłonowa FR78X Bosch-Super 4 (0 242 232 502) - cena ok. 26 zł/szt. Gas jest bardziej wrażliwy na siłę iskry niż benzyna.
[ Dodano: |19 Lis 2012|, o 10:27 ]
Marco napisał/a: | mike333 napisał/a: | ale z tego co rozmawiałem ze znajomym mechanikiem, zużycie moich tarcz z pewnością nie jest czymś naturalnym, przynajmniej nie po 20 tyś. |
Ale Ty masz raczej porysowane a nie zużyte a to nie ma nic ze sobą wspólnego. Zużyta tarcza ma widoczny na zewnętrznej stronie próg. |
U minie też się szybko zużywają tarcze i po 30 tyś. km mam już spory rant - tak że nie wiem z czego oni je wykonali ale stali tam raczej dużo w nich nie ma. |
_________________ Cruze 1,6 Base |
|
|
|
 |
C77
Ex-Wódz Org

Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy Wiek: 40 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 4978 Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
|
Wysłany: 2012-11-23, 22:44
|
|
|
SanDiego, a za dojazdy tam i z powrotem kto Tobie zwraca?
Bo takie kursowanie co chwilę to trochę małoekonomiczne. Może zrób listę, albo zaczekaj chwilę niech się uzbiera kilka usterek.
No chyba, że codziennie kolejna się pojawia |
_________________
Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator... |
|
|
|
 |
SanDiego
1.6 LS PLUS (2009)

Model Samochodu: Chevrolet Cruze
Pomógł: 6 razy Wiek: 34 Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 529 Skąd: Olsztyn
Poziom: 21
|
Wysłany: 2012-11-23, 22:45
|
|
|
Ale ja od pracy mam 10 minut jazdy do ASO |
_________________ Poprzednio Opel Astra F 1,4 60 KM 8V |
|
|
|
 |
KAI
Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 8 razy Wiek: 42 Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 362 Skąd: Kraków
Poziom: 17
|
Wysłany: 2012-11-24, 08:58
|
|
|
Mam takie pytanie - trochę z innej beczki.
Nie macie wrażenia, że coś może nie do końca zaprojektowano jak trzeba, bo mi się jakoś dziwnie mniej wygodnie niż zwykle wsiada i wysiada z Cruze'a.
W innych autach tak nie mam.
Jeszcze ostatnio jeździłem Astrą z 2009 i Focusem z 2000 i tam to jest jakoś lepiej rozwiązane.
Tak to odczuwam jakby drzwi były lekko przesunięte w stosunku do fotela. |
_________________ KAI |
|
|
|
 |
darciu1
darciu1
Model Samochodu: cruze
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 19 Skąd: Sochaczew
Poziom: 3
|
Wysłany: 2012-11-24, 16:46
|
|
|
Coś może i w tym jest bo ja np. mam ciągle poobijany piszczel od wsiadania:). Nigdy nad tym się nie zastanawiałem ale teraz widzę, że KAI ma rację. |
|
|
|
 |
piotr1989
Piotr-Iceman

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 141KM LPG BRC LT+PREMIUM
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 27 Sty 2012 Posty: 83 Skąd: Bydgoszcz
Poziom: 8
|
Wysłany: 2012-11-28, 16:10
|
|
|
jatzoo napisał/a: | Cruze Sedan 1.6, rocznik 2009, przebieg 53 tys. - kilka miesięcy po gwarancji.. no i niestety, zaczyna się
Po uruchomieniu silnika, nie zgasła kontrolka silnika (Check Engine). Kilkukrotne zgaszenie/odpalenie - efekt ciągle ten sam - kontrolka świeci. Ponieważ byłem blisko domu, zaryzykowałem, i ruszyłem w drogę. Widać że jakaś blokada obrotów była, ale udało się dojechać. Na drugi dzień poszedłem sprawdzić jak ma się sprawa - niestety tak samo. Silnik się uruchamia, a kontrolka świeci ciągle. Była niedziela, więc nie miałem nawet gdzie z samochodem pojechać. Kolejnego dnia z rana chciałem podjechać do ASO - no i zgodnie z prawem Murphy'ego - odpalam, a silnik kręci ale już nie startuje.
Poprosiłem o pomoc znajomego mechanika. Odczytaliśmy kod błędu: 'P0011 - Generic camshaft position actuator timing over advanc.' - czyli problem z wałkiem rozrządu. Sprawdziliśmy pasek rozrządu, nie przeskoczył, prawidłowo naciągnięty, oznaczenia na wałkach równoległe, czyli też wygląda ok. Poprzez korek oleju zaglądnęliśmy do silnika - wygląda nam na w porządku. Sprawdziliśmy bezpieczniki - ok, kable czy nie pogryzione - też ok. Skasowaliśmy błąd, i tu zagwostka. Czytnik nie pokazuje już błędu, ale kontrolka wciąż świeci ciągle - silnik kręci ale nie odpala. Odpięcie klem aby spróbować w ten sposób wyzerować, też nie przyniosło spodziewanego efektu.
Czy ktoś się już spotkał z takim przypadkiem? Z rozszerzonego opisu błędu na google ciężko cokolwiek wywnioskować, bo przyczyn podają dość wiele (od pierdółek aż do katastrofy). Pozostaje jedynie laweta (niestety garaż i do tego na poziomie -2) i jechać do ASO, ale chciałbym wiedzieć, czego mam się spodziewać.
PS. Auto zadbane, nie katowane, i garażowane od samego początku. Efekt taki, że nie wymieniałem jeszcze stycznika w klapie bagażnika, który o dziwo wciąż działa |
Hej ja też kiedyś zostałem na -3 poziomie na parkingu kolego wtedy wymieniałem cewki ale z tym miałem problem juz wczesniej zacznij od pompki paliwa i jeszcze jest taka zabawka jak czujnik położenia walka rozrzadu to tez może być problemem |
|
|
|
 |
huri_khan
Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 581 Skąd: Bytom
Poziom: 22
|
Wysłany: 2012-11-30, 14:08
|
|
|
SanDiego napisał/a: | A ja trochę z innej beczki
mam taki problem, że jak wyjeżdżam z garażu rano (zimą teraz) i cofam, to nie chce jechać, a potem jest takie lekkie bum, jakby coś odpuściło i dopiero jedzie. Dzieje się to niezależnie, czy poprzedniego dnia jeździłem czy nie.
Tak jakbym probowal cofac na zaciągniętym ręcznym, potem lekkie bum i cofa.
Oczywiście hamulec opuszczony
Ktoś ma jakieś wytłumaczenie? |
Ja stawiałbym na ręczny hamulec że gdzieś ci go chwyta mimo wszystko po spuszczeniu,dopiero jak ruszysz to puszcza może linka w pancerzu,choć nie powinno się tak dziać.W sumie ja w zimie bardzo rzadko używam hamulca ręcznego a już szczególnie w garażu.Zawsze auto parkuje na pierwszym biegu. |
_________________ Zdjęcia zamieszczone przeze mnie na forum można rozpowszechniać na warunkach licencji CC-BY |
|
|
|
 |
Kubusiek
Model Samochodu: Cruze 1.8 Ls plus
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 244 Skąd: Krak
Poziom: 14
|
Wysłany: 2012-12-07, 00:02
|
|
|
Chrm na klamce wew. odlazi plus uwaga szpilki 3 szt do gwintowania.
dziala. |
_________________
 |
|
|
|
 |
sebastian264

Model Samochodu: Chevrolet Aveo 1.6 115KM
Pomógł: 2 razy Wiek: 31 Dołączył: 27 Mar 2010 Posty: 144 Skąd: okolice Sochaczewa
Poziom: 11
|
Wysłany: 2012-12-07, 23:02
|
|
|
U mnie równiez odłaził z klamek chrom w przednich drzwiach. Wymienili bez problemu. Te nowe które zakładaja są już lepszej jakości i nie mają zadziorów. |
_________________ Chevrolet Cruze LS plus 2.0 VCDI 125KM (rodzice)
Chevrolet Aveo LTZ 1.6 115KM (mój) |
|
|
|
 |
marcinde

Model Samochodu: VW Golf
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Cze 2012 Posty: 121 Skąd: Głosków Letnisko
Poziom: 10
|
Wysłany: 2013-01-18, 07:30
|
|
|
W tym tygodniu odwiedziłem ASO Abexim w Warszawie, w celu zgłoszenia paru drobiazgów:
- nieprawidłowo działające radio (nie włącza się razem z silnikiem, a kilkadziesiąt sekund później, przez ten czas wyświetlacz nie działa)
- fotel pasażera wydaje różne dźwięki (dzwięk dochodzi z okolic górnej części oparcia, może zagłówka)
- amortyzatory tylnej klapy czasem nie mają siły podnieść jej do góry. Opadać nie opada, ale nie tak to powinno działać.
- stukające zawieszenie (to już zgłaszam standardowo przy każdej wizycie).
No to po kolei:
- radyjko mogą mi wymontować z samochodu i za 3 tyg oddać, bo wymiana nie przysługuje (zabiłem pana śmiechem, i nie zgodziłem się na taką akcję)
- fotel nie zrobiony (podobno przesmarowany, ale nie wiem czemu miało to służyć)
- amortyzatory klapy nie wymienione (nie ma w magazynie i niewiadomo kiedy będą)
- a w zawieszeniu "wszystko super", więc nic nie zrobione.
Polubiłem mojego cruziaka i nadal jestem z niego bardzo zadowolony, ale powiedzmy sobie szczerze, ten samochód nie ma gwarancji, a serwis to jest jakaś totalna porażka. |
_________________ Hand wash only:) |
|
|
|
 |
etac
Prezes CTP
Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1794 Skąd: SBE
Poziom: 35
|
Wysłany: 2013-01-18, 09:01
|
|
|
marcinde napisał/a: | W tym tygodniu odwiedziłem ASO Abexim w Warszawie, w celu zgłoszenia paru drobiazgów:
- nieprawidłowo działające radio (nie włącza się razem z silnikiem, a kilkadziesiąt sekund później, przez ten czas wyświetlacz nie działa)
- fotel pasażera wydaje różne dźwięki (dzwięk dochodzi z okolic górnej części oparcia, może zagłówka)
- amortyzatory tylnej klapy czasem nie mają siły podnieść jej do góry. Opadać nie opada, ale nie tak to powinno działać.
- stukające zawieszenie (to już zgłaszam standardowo przy każdej wizycie).
No to po kolei:
- radyjko mogą mi wymontować z samochodu i za 3 tyg oddać, bo wymiana nie przysługuje (zabiłem pana śmiechem, i nie zgodziłem się na taką akcję)
- fotel nie zrobiony (podobno przesmarowany, ale nie wiem czemu miało to służyć)
- amortyzatory klapy nie wymienione (nie ma w magazynie i niewiadomo kiedy będą)
- a w zawieszeniu "wszystko super", więc nic nie zrobione.
Polubiłem mojego cruziaka i nadal jestem z niego bardzo zadowolony, ale powiedzmy sobie szczerze, ten samochód nie ma gwarancji, a serwis to jest jakaś totalna porażka. |
Szczerze powiem ze punkt 1,3 tez mnie rozbawił, i współczuje serwisowi. Radio nie jest zwykłym radiem tylko modułem wiec musi miec czas na rozruch, a klapa nigdzie nie jest napisane ze ma sie podnosic, tam nie ma amortyzatorów tylko pret skrętny. Jak chcesz miec taka funkcje to poszukaj jak nasi koledzy z Rosji poradzili sobie z tym tematem.
Pozostałe punkty cisnij, bo to typowe problemy w Cruze. |
|
|
|
 |
C77
Ex-Wódz Org

Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy Wiek: 40 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 4978 Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
|
Wysłany: 2013-01-18, 11:49
|
|
|
etac_owiec, może najpierw dowiedz się czym kolega jeździ zanim zaczniesz pisać co ma rzekomo u siebie w bagażniku
Jeśli amory nie podnoszą klapy to tylko wymiana i nie daj się zwieść w ASO.
marcinde napisał/a: | ... ale powiedzmy sobie szczerze, ten samochód nie ma gwarancji, a serwis to jest jakaś totalna porażka. |
To są same tłuki, a do tego zmieniają sie jak w kalejdoskopie, więc nie maja ani wiedzy ani doświadczenia.
Ostatnio omal jednemu nie przyp....., gdy zaczął sugerować, że pęknięte nadkole jest moją winą |
_________________
Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator... |
Ostatnio zmieniony przez C77 2013-02-19, 13:54, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
marcinde

Model Samochodu: VW Golf
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Cze 2012 Posty: 121 Skąd: Głosków Letnisko
Poziom: 10
|
Wysłany: 2013-01-18, 19:18
|
|
|
Faktycznie mam hatchbacka, sorry, nie sprecyzowałem tego w poprzedniej wypowiedzi. Dziś byłem w salonie/serwisie, i w nowym hatchbacku amorki podnoszą klapę do góry aż miło.
Przy okazji wizyty udało mi się zaprosić pana z serwisu (tego co ostatnio mi powiedział, że stukające zawieszenie to nie wada, a cecha cruza) na przejażdżkę. I o dziwo przyznał mi rację tym razem, coś jest nie tak jak być powinno... Wymsknęło mu się również, że znany im jest temat, astry4 i cruze mają podobną przypadłość, chodzi o budowę samego amortyzatora, jakiś tłok w środku (nie wiem, nie znam się), ale nic z tym nie zrobią, ponieważ nie ma zgody centrali. Zadzwonili przy mnie do Chevrolet Polska, i w przyszłym tygodniu mam się spotkać w serwisie z jakimś panem z centrali, który obejrzy mój samochód i zdecyduje co dalej. Wiecie jak to się nazywa? S K A N D A L
[ Dodano: 2013-01-18, 19:29 ]
user_01 napisał/a: |
Radio nie jest zwykłym radiem tylko modułem wiec musi miec czas na rozruch |
Jeśli radio bez płyty startuje od razu razem z silnikiem, w kiedy płyta jest w środku włącza się z minutowym opóźnieniem (a do tego wyświetlacz miga), to dla mnie nazywa się to: USTERKA |
_________________ Hand wash only:) |
|
|
|
 |
|
|