Przesunięty przez: C77 2013-02-15, 16:12 |
Drgania silnika/nerwowa praca na wolnych obrotach ! |
Autor |
Wiadomość |
Komierowski
Chepica
Model Samochodu: Chevrolet Epica
Pomógł: 12 razy Wiek: 81 Dołączył: 22 Cze 2012 Posty: 389 Skąd: Szwecja Lund
Poziom: 18
|
Wysłany: 2012-11-29, 22:04
|
|
|
Nie znam konstrukcji tego silnika,ale jest bardzo podobny do orginalu ktorym jest silnik ISUZU 420.Wiem ze te silniki posiadaja w celu wywazenia walu i pracy silnika jest extra walek na dole z ciezarkami wywazajacymi.Byc moze sie cos obluzowalo.Wystarczy ze sie przesunie milimmetr i niema juz silnik rownowagi biegu.
Wez manual Lacetti i zobacz jak to wyglada i jak sie balansuje.Zdaje sie trzeba otworzyc miske olejowa.Dalej nie powiem gdyz nie wiem.
Pzdr.Chepika 215.
[ Dodano: 2012-11-29, 22:15 ]
Znalazlem do Epici w manualu. Te wszystkie silniki maja taka same konstrukcje,sa roznice w glowicach i w pojemnosci.
Zdejmujesz carter-miske olejowa izobaczysz urzadzenie czworokatne ktore jest polaczone z walem korbowym poprzez kolo zebate.Na tym kole sa punkty jak ma byc ustawione aby byla zachowana rownowaga walu korbowego.Byc moze ktos rozbieral silnik i nie wiedzial ze trzeba to zlozyc na punkty. To wy bylo wszystko.
Pzdr.Chepika 215 |
_________________ Chepica215 |
|
|
|
|
Sierpa
Model Samochodu: Lacetti 1,8 HB CDX
Dołączył: 04 Sie 2012 Posty: 14 Skąd: Olsztyn/Ciechanów
Poziom: 2
|
Wysłany: 2012-12-10, 20:18
|
|
|
Witam ponownie byłem w piątek u kolejnego mechanika, który postawił ciekawą teorie - mianowicie po wyjaśnieniu co już było sprawdzone\wymienione stwierdził że silnik pobiera lewe powietrze przez serwo hamulców pogrzebał coś z piątku na sobotę i rzeczywiście może nie jest idealnie ale nie telepie tak jak wcześniej. Nie wiem co dokładnie tam robił bo odbierałem samochód od jego pracownika a on nie był zorientowany co szef dokładnie robił. Może ktoś ma teorie co było dokładną przyczyną i jak wygląda sprawa z serwem i tym lewym powietrzem ? Pozdrawiam |
|
|
|
|
Komierowski
Chepica
Model Samochodu: Chevrolet Epica
Pomógł: 12 razy Wiek: 81 Dołączył: 22 Cze 2012 Posty: 389 Skąd: Szwecja Lund
Poziom: 18
|
Wysłany: 2012-12-10, 20:56
|
|
|
Tak mozna nazwac tutaj sie mowi falszywe powietrze.System jest uszczelniony aby zachowac podcisnienie ale w momencie rozczelnienia i pobierania powietrza zboku nazywamy jes faszywym lub lewym.Powietrze przechodzi szereg zaworow zwrotnych ktore po zatrzymaniu silnika utrzymuja stan podcisnienia /vacum/.Te podcisnienie uzyskuje sie w rorze ssacej i teraz jak tam wpuscimy to lewe powietrze no tozacznie silnik tanczyc.Faktycznie ten gosc doswiadczony mechanik.Jezeli diesel to te cisnienie wytwarza pompa podcisnieniowa..
PzdrChepika 215. |
_________________ Chepica215 |
|
|
|
|
|