Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2013-02-15, 15:59
[Orlando] 1,8 LT+ Automat ( nieprzystosowany do gazu)
Autor Wiadomość
prawy

Model Samochodu: Orlando 1,8 LT+ Aut.
Dołączył: 17 Sty 2013
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 3/9
 33%
Wysłany: 2013-01-18, 00:24   [Orlando] 1,8 LT+ Automat ( nieprzystosowany do gazu)

Witam Wszystkich
Od miesiąca posiadam Orlando w wersji jak w temacie z przebiegiem 26 000 dziś odwiedziłem serwis z zapytaniem o możliwość założenia instalacji gazowej,pracownik wstępnie wycenił mi instalację na 4500 zł a po chwili sprawdzając po nr.vin oświadczył że moje auto nie jest fabrycznie przystosowane do montażu gazu ( wzmacniane zawory i gniazda zaworowe) i otwarcie odradza założenie instalacji.

Proszę o info czy to prawda że w nieprzystosowanej fabrycznie wersji bardzo szybko wypalają sie gniazda zaworowe ?
Czy może ktoś z forumowiczów ma założony gaz do wersji nieprzystosowanej fabrycznie i jeśli tak to jak to się spisuje.

Bardzo prosze o informacje
pozdrawiam
prawy
 
     
zypek 


Model Samochodu: Orlando LS+ LPG
Wiek: 57
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 25
Skąd: Wrocław
Poziom: 3
HP: 0/44
 0%
MP: 21/21
 100%
EXP: 7/9
 77%
Wysłany: 2013-01-18, 21:51   

Tak jak napisałeś w temacie- Automat ( nieprzystosowany do gazu).
Tak swoją drogą zawsze chciałem popylać na automacie, ale cena :-/
We Wrocku jest dobry gazownik pogadaj z nim- Auto-gaz Jakart. Człowiek komunikatywny, wie co robi i wszystko za sensowne pieniądze.
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 82/2753
 3%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2013-01-18, 21:57   

prawy napisał/a:
Proszę o info czy to prawda że w nieprzystosowanej fabrycznie wersji bardzo szybko wypalają sie gniazda zaworowe ?


Nie prawda.

prawy napisał/a:
Czy może ktoś z forumowiczów ma założony gaz do wersji nieprzystosowanej fabrycznie i jeśli tak to jak to się spisuje.


Posiadam Aveo nie przystosowane do LPG (bez opcji KL7) a na gazie zrobiłem już po nad 70tyś. km. i nic się jak na razie nie wypaliło ;-) Silnik po tak już znacznym przebiegu zachowuje się tak samo jak i przed montażem.
 
     
prawy

Model Samochodu: Orlando 1,8 LT+ Aut.
Dołączył: 17 Sty 2013
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 3/9
 33%
Wysłany: 2013-01-18, 22:44   

Zypek,Marco bardzo dziękuje za odpowiedź :-D
 
     
Chevirezzo 
Chevi123


Model Samochodu: REZZO
Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 25
Skąd: łódź
Poziom: 3
HP: 0/44
 0%
MP: 21/21
 100%
EXP: 7/9
 77%
Wysłany: 2013-01-19, 14:23   

Chodzi tu tylko o to, że po założeniu LPG gdyby coś się działo to nie masz gwarancji na auto, tak jak to jest z samochodami przystosowanymi do LPG.
 
     
prawy

Model Samochodu: Orlando 1,8 LT+ Aut.
Dołączył: 17 Sty 2013
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 3/9
 33%
Wysłany: 2013-01-19, 21:15   

Dokładnie tak jak piszesz , właśnie się zastanawiam czy zaryzykować i stracić gwarancję czy jednak poczekać do końca gwarancji i dopiero wówczas założyć .
 
     
endriu333 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LTZ+Premium LPG OMEGAS
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Poziom: 26
HP: 32/1637
 2%
MP: 781/781
 100%
EXP: 7/78
 8%
Wysłany: 2013-01-21, 12:07   

gwarancję traci się tylko na tłoki i układ wtryskowy benzyny - cała reszta podlega gwarancji zgodnie z dyrektywą unijną GVO - ja w swoim cruzie założyłem instalację Landi Renzo i serwis ASO w Warszawie dokonuje normlanie napraw gwarancyjnych w moim aucie... ( już dwie takie zrobiłem np. przycisk klapi i tłumiki drgań...) także bez paniki
 
     
gregoryka


Model Samochodu: Chevy Orlando LT + LPG
Dołączył: 14 Gru 2011
Posty: 16
Skąd: Oświęcim
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 6/8
 75%
Wysłany: 2013-01-24, 23:02   

Kiedyś zadawałem tutaj zbliżone pytanie (automat+LPG) ale jakoś tak bez konkretnych odpowiedzi. Przymierzam się do Orlando i dla mnie właśnie idelalnym rozwiązaniem byłby automat+LPG. Na chwilę obecną salony takiej mieszanki nie oferują i pozostaje wybór albo automat albo LPG. Nie wiem z czego to wynika. Być może (takie padały opinie) instalacja LPG mogła by wpłynąć negatywnie na współpracę silnika z automatem (płynność zmiany przełożeń) i w obliczu "potencjalnych" problemów dealer nie oferuje takiego rozwiązania.

A jak sprawuje się właśnie Orlando z tym silnikiem i automatem ? Jakie zużycie paliwa ?
 
     
zibisoft 

Model Samochodu: Chevrolet Orlando LTZ 1.8 + LPG
Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 3
Skąd: Lubuskie
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 2/9
 22%
Wysłany: 2013-01-24, 23:59   

Też przymierzałem się do takiego rozwiązania. Niestety w chwili obecnej jeśli chodzi o Orlando to z automatem sprzedawany jest tylko w wersji z silnikiem wysokoprężnym.
Pozostaje więc zakup za granicą albo wybór używanego.
 
     
prawy

Model Samochodu: Orlando 1,8 LT+ Aut.
Dołączył: 17 Sty 2013
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 3/9
 33%
Wysłany: 2013-01-29, 21:52   

Powiem tak zrobiłem od początku grudnia około 5000 kilometrów ,średnie spalanie jak dla mnie w okolicach 9,3 litra.
Zastanawiam się czy na gazie zmieszczę się w 12 ?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: