Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: nieaktualne
2013-02-16, 09:43
[Spark] Felgi stalowe a korozja
Autor Wiadomość
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 49
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 174/3484
 5%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2013-02-14, 10:51   

pwalczak napisał/a:
Heheh nie wiem czy mam się śmiać, ale coraz bardziej zastanawiam się nad jakością wykonania Chevroleta.
W serwisie powiedzieli, że na uznanie felg mam znikome szanse - z resztą jak kolega mówił.
Zacząłem się zastanawiać nad kupnem aluminiowych na lato. Zdjąłem dekielki, żeby zobaczyć jaki rozmiar dokładnie felg a tak kolejny psikus. Felgi, które korodują są pęknięte.

http://img13.imageshack.u.../dsc00062fw.jpg

Ciekawe czy to też wynik działania czynników zewnętrznych, moja zła jazda samochodem a może jakimś cudem jednak stwierdzą, że to wada materiałowa....


Jesli wymieniałes opny na zimowe w ASO, to wal w dluga do nich i musza wymienic. Jak poza ASO to czeka cie walka, bo powiedza ze dokrecano kluczem pneumatycznym i uszkodzono felgi.
 
     
pwalczak
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 82/2753
 3%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2013-02-19, 09:38   

Dostałem ostateczną odpowiedź od Chevroleta.
Pęknięcia na felgach to tylko głębokie rysy a nie pęknięcia, więc nie zagrażają bezpieczeństwu. Gość z serwisu oglądał jeszcze felgi pod kątem korozji i stwierdził, że występuje ona również w miejscach, gdzie nie ma być prawa uszkodzeń mechanicznych i to napisał, ale decyzja również jest podobna - uszkodzenia powstałe na skutek uszkodzeń mechanicznych, czyli decyzja odmowna.
etac_owiec - flaszka spokojnie byłaby Twoja 8-)
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 49
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 174/3484
 5%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2013-02-19, 14:08   

pwalczak napisał/a:
Dostałem ostateczną odpowiedź od Chevroleta.
Pęknięcia na felgach to tylko głębokie rysy a nie pęknięcia, więc nie zagrażają bezpieczeństwu. Gość z serwisu oglądał jeszcze felgi pod kątem korozji i stwierdził, że występuje ona również w miejscach, gdzie nie ma być prawa uszkodzeń mechanicznych i to napisał, ale decyzja również jest podobna - uszkodzenia powstałe na skutek uszkodzeń mechanicznych, czyli decyzja odmowna.
etac_owiec - flaszka spokojnie byłaby Twoja 8-)


Z tymi peknieciami to bzdura! W samochodowce tzw crack jest niedopuszczalny! Wez popros o opinie rzeczoznawce i napisz do CAC. Pomoge ci napisac, pisz na priv
 
     
XaRaDaS 


Model Samochodu: Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 898
Skąd: WX
Poziom: 26
HP: 49/1637
 3%
MP: 781/781
 100%
EXP: 59/78
 75%
Wysłany: 2013-02-19, 22:47   

pwalczak napisał/a:
Dostałem ostateczną odpowiedź od Chevroleta.
Pęknięcia na felgach to tylko głębokie rysy a nie pęknięcia, więc nie zagrażają bezpieczeństwu. Gość z serwisu oglądał jeszcze felgi pod kątem korozji i stwierdził, że występuje ona również w miejscach, gdzie nie ma być prawa uszkodzeń mechanicznych i to napisał, ale decyzja również jest podobna - uszkodzenia powstałe na skutek uszkodzeń mechanicznych, czyli decyzja odmowna.


Bzdura jak dla mnie, zadzwoń do PzMOTu i się spytaj o ekspertyzę, jakie koszta są i czy mogą zrobić za free, bo śmiesz wątpić w opinię ASO. Jeżeli ekspertyza z pzmotu będzie płatna, ale niewielkie koszta, to moim zdaniem, lepiej zapłacić i zlecić i jak wyjdzie uszkodzenie z winy producenta to masz zwrot tych kosztów z prawa ustawy konsumenckiej, tylko w ASO nie zgłaszaj z gwarancji, lecz właśnie z ustawy konsumenckiej, jeszcze tylko pytanie kiedy ta wada wyszła i po jakim czasie zgłosiłeś ?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: