Przesunięty przez: C77 2013-02-15, 20:09 |
Monta? LPG - kilka pyta?. |
Autor |
Wiadomość |
nieaktualne
Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 1458 Skąd: EPA
Poziom: 32
|
Wysłany: 2012-10-16, 16:41
|
|
|
Ogólnie wszystko ładnie wygląda.
Złącza są dwa jeden do mapowania zaś drugi do diagnostyki czy też kalibracji (3 pin). |
|
|
|
|
user_02
---
Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 945 Skąd: Śląsk
Poziom: 27
|
Wysłany: 2012-10-16, 16:51
|
|
|
Marco napisał/a: |
Złącza są dwa jeden do mapowania zaś drugi do diagnostyki czy też kalibracji (3 pin). |
Jedna złącze ma odcięty jeden przewód (zielony).
Dzięki za odpowiedź. |
_________________ Tworzymy nową przyszłość |
|
|
|
|
miHu
odźwierny
Model Samochodu: Aveo II+ sedan 1,2 8V z BRC seq24, 2007/2008
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 282 Skąd: EPJ
Poziom: 15
|
Wysłany: 2012-10-17, 07:39
|
|
|
SebaSRS napisał/a: | Marco napisał/a: | Z tego co widzę to nie masz zamontowanego oryginalnego filtra fazy lotnej BRC tylko jest założony zamiennik. |
Ten tak? :
Obrazek |
To jaki jest oryginalny? Również mam tę instalację i z takim właśnie filtrem. Wiele też widziałem tych instalacji i też z takim filtrem. |
_________________ "Ten typ tak ma?" - oto jest pytanie |
|
|
|
|
user_02
---
Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 945 Skąd: Śląsk
Poziom: 27
|
Wysłany: 2012-10-17, 13:01
|
|
|
miHu, oryginalny filtr (puszka z wkładem) kosztuje prawie 200zł i wygląda tak:
A tak wygląda zamiennik, i on jest tańszy o połowę:
Oryginał ma zawleczki segera z dwóch stron, a zamiennik z jednej.
Informacje powyżej otrzymałem od kol. Marco. |
_________________ Tworzymy nową przyszłość |
|
|
|
|
miHu
odźwierny
Model Samochodu: Aveo II+ sedan 1,2 8V z BRC seq24, 2007/2008
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 282 Skąd: EPJ
Poziom: 15
|
Wysłany: 2012-10-20, 13:30
|
|
|
hmm, właśnie mam dwa segery a wygląda jak zamiennik |
_________________ "Ten typ tak ma?" - oto jest pytanie |
|
|
|
|
nieaktualne
Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 1458 Skąd: EPA
Poziom: 32
|
Wysłany: 2012-10-20, 14:14
|
|
|
Zrób fotkę i pokaż. |
|
|
|
|
orzech
Model Samochodu: Lacetti 1.6 2006
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 19 Gru 2012 Posty: 183 Skąd: Olkusz
Poziom: 12
|
Wysłany: 2013-02-22, 10:11
|
|
|
Odświeżam
Zbieram się powoli do założenia gazu. Żona pomyka 100 km dziennie do pracy i z powrotem więc jazda na benzynie jest mało opłacalna.
Jak się laćki sprawują na gazie? Wywala jakieś czeki itp? Jakie macie takie średnie spalanie w cyklu mieszanym? Montował ktoś wlew gazu w pod klapką paliwa? Ma ktoś inna instalację niż brc? Interesuje się trochę tematem i jestem skłonny założyć stag 4+ tylko jeszcze nie wiem w jakim zakładzie. Niestety o olkuskich gazownikach nie mam dobrej opinii |
_________________ |
|
|
|
|
esjot [Usunięty]
Poziom: 32
|
Wysłany: 2013-02-22, 10:31
|
|
|
Ja mam BRC, montowaną w Zawierciu - polecam ten zakład (jakby co to info na priv)
Gdyby nie tankowanie, to nawet bym nie wiedział, ze mam gaz
średnie spalanie to około 10,4l/100km gazu i mniej niż 1l/100km benzyny
Mam wlew gazu montowany właśnie pod klapką.
BRC był zalecany przez chevroleta |
|
|
|
|
skull
murgrabia
Model Samochodu: Chevrolet Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Sty 2011 Posty: 192 Skąd: Ostrołęka
Poziom: 12
|
Wysłany: 2013-02-22, 10:31
|
|
|
chłopie nie ma co się zastanawiać 100 km dziennie do roboty i z powrotem? Moja robi 20 km i już się opłaca.
Średnio spalanie na dzień dzisiejszy (kombi, 30 tys. na gazie ) 9,86 l/100 lpg, ale 1,5 l/100 benzyny.
Im więcej km na dzień tym średnia dla benzyny spada. |
_________________ a kuku |
|
|
|
|
orzech
Model Samochodu: Lacetti 1.6 2006
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 19 Gru 2012 Posty: 183 Skąd: Olkusz
Poziom: 12
|
Wysłany: 2013-02-22, 10:57
|
|
|
Spoko na razie jeździ autem na gazie pożyczonym od teścia więc źle nie jest Gaz będzie na 100%. Jestem na etapie szukania odpowiedniego gazownika w mojej okolicy. Esjot PW |
_________________ |
|
|
|
|
iskat1973
Model Samochodu: Chevrolet Nubira 1,8
Wiek: 51 Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 180 Skąd: Wawa
Poziom: 12
|
Wysłany: 2013-03-15, 21:43
|
|
|
A co sie dzieje z pompą paliwa Pb podczas ciągłej pracy silnika zasilanego lpg ??? Czy ona w tym czasie tez pracuje ? Jeśli tak to można założyć np. przekaź nik lub inny wyłącznik tak by ją wyłączyć ? Podobno przy lpg często pada pompa paliwa. |
_________________ Taksówkarz z Warszawy |
|
|
|
|
mario78
BLACK ROOF
Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy Dołączył: 15 Sie 2011 Posty: 1104 Skąd: Białystok
Poziom: 29
|
Wysłany: 2013-03-15, 22:34
|
|
|
Pompa paliwa podczas jazdy na gazie u niektórych pracuje cały czas a niektórzy ją odłączają. Najważniejsze żeby w baku było paliwo i pompa nie chodziła na sucho to wtedy się nie zatrze. |
_________________
Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie |
|
|
|
|
user_02
---
Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 945 Skąd: Śląsk
Poziom: 27
|
Wysłany: 2013-03-17, 14:57
|
|
|
Kolega powyżej już odpowiednio odpisał, ale ja dodam coś więcej na podstawie swoich doświadczeń (małych, ale jednak):
iskat1973 napisał/a: | A co sie dzieje z pompą paliwa Pb podczas ciągłej pracy silnika zasilanego lpg ??? |
Pompa cały czas pracuje, paliwo "krąży".
iskat1973 napisał/a: | Czy ona w tym czasie tez pracuje ? |
j.w.
iskat1973 napisał/a: | Jeśli tak to można założyć np. przekaź nik lub inny wyłącznik tak by ją wyłączyć ? |
Niektórzy montują wyłączniki pompy. Osobiście nie polecam tego, bo weźmy np. sytuację kiedy podczas "agresywnego" wyprzedania braknie ci gazu lub filtr będzie zatkany i do reduktora nie dojdzie odpowiednia ilość gazu, lub "parownik nie wyrobi" (spotykanie w cruzie, w lacetti przy parownikach genius BRC, jeszcze się nie spotkałem), lub coś się uszkodzi z instalacją - to co wtedy ? Auto nagle traci moc, bo centralka gazowa nagle przełączy na noPb, a pompa benzyny nie pracuje (lub jeśli będziemy mieli "automat", to trochę czasu trwa zanim wyrówna się ciśnienie paliwa), i w takiej "ekstremalnej sytuacji" możemy przy duużym szczęściu możemy się zestresować, a co przy braku tego szczęścia ?
iskat1973 napisał/a: | Podobno przy lpg często pada pompa paliwa. |
Jeśli ktoś jeździ na "oparach" lub na rezerwie, to prawdopodobne (brak chłodzenia), dlatego podczas jazdy na LPG, zalecane jest mieć chociaż te 1/4 zbiornika. |
_________________ Tworzymy nową przyszłość |
|
|
|
|
iskat1973
Model Samochodu: Chevrolet Nubira 1,8
Wiek: 51 Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 180 Skąd: Wawa
Poziom: 12
|
Wysłany: 2013-03-21, 23:04
|
|
|
Jestem po montażu i świeci mi się ciągle check. Odpiąłem klemę" -" na noc zobaczymy czy pomoże. Jeśli nie, to trzeba będzie resetować błędy ??? Co robić ?? Auto jeździ ok zarówno na lpg jak i Pb. |
_________________ Taksówkarz z Warszawy |
|
|
|
|
etac
Prezes CTP
Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy Wiek: 53 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1794 Skąd: SBE
Poziom: 35
|
Wysłany: 2013-03-21, 23:06
|
|
|
iskat1973 napisał/a: | Jestem po montażu i świeci mi się ciągle check. Odpiąłem klemę" -" na noc zobaczymy czy pomoże. Jeśli nie, to trzeba będzie resetować błędy ??? Co robić ?? Auto jeździ ok zarówno na lpg jak i Pb. |
pewnie regulacja bedzie konieczna, a bez analizy kodu, to bedzie tylko wrozenie z fusow. |
|
|
|
|
|