Spryskiwacze mgłowe w Cruze by C77 |
Autor |
Wiadomość |
C77
Ex-Wódz Org
Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy Wiek: 41 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 4978 Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
|
Wysłany: 2013-02-22, 01:12
|
|
|
krucyfiks napisał/a: | Są też takie na allegro ale najpierw trzeba sprawdzić czy to spasuje fajnie do naszego cruze. Jest tu dokładnie z wymiarowany spryskiwacz.
KLIK |
Nie ma co w ogóle bawić się w testowanie jakieś uniwersalnej chińszczyzny,
skoro Volvo ma jedne z lepszych spryskiwaczy i pasują one idealnie do Cruze |
_________________
Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator... |
|
|
|
|
Kaczy.mk
Michał
Model Samochodu: Cruze SW 2.0D LTZ :)
Pomógł: 7 razy Wiek: 41 Dołączył: 19 Gru 2012 Posty: 232 Skąd: Warszawa
Poziom: 14
|
Wysłany: 2013-02-22, 08:01
|
|
|
Do czego służą te dodatkowe zaworki GM? |
_________________ Można? Można: 201KM / 449Nm |
|
|
|
|
orzech
Model Samochodu: Lacetti 1.6 2006
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 19 Gru 2012 Posty: 183 Skąd: Olkusz
Poziom: 12
|
Wysłany: 2013-02-22, 09:22
|
|
|
Pewnie do tego żeby płyn był cały czas w wężyku a nie spływał do zbiorniczka,
bo wtedy zanim byś nacisnął psikanie to by minęło ze 2 sekundy zanim by płyn poleciał na szyby.
Też takie muszę zamontować w moim laćku, ciekawe czy ten komplet by spasował |
_________________ |
|
|
|
|
Kaczy.mk
Michał
Model Samochodu: Cruze SW 2.0D LTZ :)
Pomógł: 7 razy Wiek: 41 Dołączył: 19 Gru 2012 Posty: 232 Skąd: Warszawa
Poziom: 14
|
Wysłany: 2013-02-22, 10:15
|
|
|
orzech napisał/a: | Pewnie do tego żeby płyn był cały czas w wężyku a nie spływał do zbiorniczka, bo wtedy zanim byś nacisnął psikanie to by minęło ze 2 sekundy zanim by płyn poleciał na szyby |
Sprytne |
_________________ Można? Można: 201KM / 449Nm |
|
|
|
|
C77
Ex-Wódz Org
Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy Wiek: 41 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 4978 Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
|
Wysłany: 2013-02-22, 10:28
|
|
|
orzech napisał/a: | Pewnie do tego żeby płyn był cały czas w wężyku a nie spływał do zbiorniczka, bo wtedy zanim byś nacisnął psikanie to by minęło ze 2 sekundy zanim by płyn poleciał na szyby. |
Dokładnie, wycieraczki by ruszyły zanim płyn siknąłby na szybę, czyli chwilę szłyby po suchym,
z resztą w fabrycznej wersji w Cruze tak niestety jest, bo nie zamontowano tam zaworków
więc jeśli ktoś chce wyeliminować tą sytuacje to może założyć jedynie zaworki zwrotne pozostając przy oryginalnych spryskiwaczach punktowych trójdyszowych.
Dodatkowo zaworki zwiększają ciśnienie sikającego płynu, przynajmniej w początkowej fazie działania spryskiwaczy. |
_________________
Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator... |
|
|
|
|
marcinde
Model Samochodu: VW Golf
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Cze 2012 Posty: 121 Skąd: Głosków Letnisko
Poziom: 10
|
Wysłany: 2013-02-22, 15:43
|
|
|
Zaworki w oplu GM 2875024 17,50 za sztukę
Spryskiwacze w volvo 32 za sztukę |
_________________ Hand wash only:) |
|
|
|
|
esjot [Usunięty]
Poziom: 32
|
Wysłany: 2013-02-22, 16:15
|
|
|
Zaworki są też od FIATa SC lub CC (numer 7667887). Cena około 11zł |
|
|
|
|
C77
Ex-Wódz Org
Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy Wiek: 41 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 4978 Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
|
Wysłany: 2013-02-22, 17:33
|
|
|
Zamienniki z Vectry kosztowały mnie 4,50 PLN za sztukę,
Dysze spryskiwaczy Skandixa dla Volvo po 29 PLN szt.
Chyba, że się sprzedawca jednak pomyli i przyśle strumieniowe
W każdym razie wychodzi jeszcze taniej. |
_________________
Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator... |
Ostatnio zmieniony przez C77 2013-04-21, 18:20, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
XaRaDaS
Model Samochodu: Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 14 razy Wiek: 47 Dołączył: 23 Paź 2012 Posty: 898 Skąd: WX
Poziom: 26
|
Wysłany: 2013-02-22, 17:40
|
|
|
C77 napisał/a: | Chyba, że się sprzedawca jednak nie pomyli i przyśle strumieniowe
W każdym razie wychodzi jeszcze taniej. |
Raczej się nie pomylił, tylko te za 29 to oryginały, a te za 12 zł. to zamienniki dostałem ale do laczka jak w moim temacie pasują i jest git.
A zaworek to raczej jeden zamontować trzeba, bo przy 2 to mi ciśnienie spadło strasznie, ale może w cruze jest mocniejsza pompka i sobie poradzi,
w laczku niestety już zipie, albo może po prostu siada mi już i niedługo padnie |
|
|
|
|
C77
Ex-Wódz Org
Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy Wiek: 41 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 4978 Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
|
Wysłany: 2013-02-22, 21:22
|
|
|
Może i dwa zaworki zwrotne to jest już nadgorliwość,
ale ja tylko taką formę ich montażu do Cruze polecam jako sprawdzoną przeze mnie osobiście
|
_________________
Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator... |
|
|
|
|
Elephant
Model Samochodu: Cruze 1.4T LT+ MyLink
Dołączył: 07 Lut 2013 Posty: 73 Skąd: WA
Poziom: 7
|
Wysłany: 2013-02-23, 10:34
|
|
|
C77 napisał/a: |
Dodatkowo zaworki zwiększają ciśnienie sikającego płynu |
No to chyba jakaś nadinterpretacja |
|
|
|
|
C77
Ex-Wódz Org
Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy Wiek: 41 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 4978 Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
|
Wysłany: 2013-02-23, 11:57
|
|
|
Nie, żadna nadinterpretacja.
Po założeniu zaworków przynajmniej w początkowym stadium psikania strumień leci trochę wyżej.
Możesz sobie zamontować zaworki i sprawdzić tą różnicę łatwo przy oryginalnych dyszach. |
_________________
Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator... |
|
|
|
|
Elephant
Model Samochodu: Cruze 1.4T LT+ MyLink
Dołączył: 07 Lut 2013 Posty: 73 Skąd: WA
Poziom: 7
|
Wysłany: 2013-02-23, 12:01
|
|
|
C77 napisał/a: | Nie, żadna nadinterpretacja.
Po założeniu zaworków przynajmniej w początkowym stadium psikania strumień leci trochę wyżej.
Możesz sobie zamontować zaworki i sprawdzić tą różnicę łatwo przy oryginalnych dyszach. |
Chodzi mi tylko o zapis. Jeżeli ktoś wymyślił zawór który powoduje zwiększenia ciśnienia to pewnie ma w najbliższym czasie szanse na nagrodę Nobla z fizyki.
Bo to takie małe perpetum mobile by było
Ale to takie czepianie się 'słówek' z mojej strony. Koniec offtopu
A dyszę pewnie będę chciał zmienić. |
|
|
|
|
marcinde
Model Samochodu: VW Golf
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Cze 2012 Posty: 121 Skąd: Głosków Letnisko
Poziom: 10
|
Wysłany: 2013-02-27, 20:35
|
|
|
Kupiłem dziś coś takiego
wyglądają bardzo podobnie do tych SCANDIXów.
1. Oryginalne dysze mają wyprowadzenie rurki na bok, a te z volvo, pionowo. Będą więc kolidowały z matą wygłuszającą maski.
2. Przez to że doprowadzenie rurki jest pionowe, rurki okazują się zbyt krótkie.
3. Poskładałem wszystko do kupy i z powrotem mam oryginalne, a te jutro oddam |
_________________ Hand wash only:) |
|
|
|
|
C77
Ex-Wódz Org
Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy Wiek: 41 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 4978 Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
|
Wysłany: 2013-02-27, 21:13
|
|
|
marcinde,
Ja zakładałem zamiennik skandix, ale moim zdaniem jest to dokładnie to samo co orgi volvo,
ba! wiele osób zakładało te oryginalne i nic nie koliduje, ani z podpinką pod maska ani z długością wężyków,
chociaż ja dałem zaworki zwrotne więc o ich długość zostały przedłużone wężyki,
i tyle wystarczyło |
_________________
Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator... |
|
|
|
|
|