Obni?enie temperatury prze??czenia na gaz |
Autor |
Wiadomość |
jarek1323
Model Samochodu: Chevrolet Lacetti
Wiek: 29 Dołączył: 13 Lip 2013 Posty: 2 Skąd: Żnin
Poziom: 1
|
Wysłany: 2013-07-13, 16:30 Obniżenie temperatury przełączenia na gaz
|
|
|
Witam ma wersje GPLI z fabrycznym sekwencyjnym gazem i moje pytanie odnosi się do tego jak obniżyć temperaturę przełączenia na gaz ponieważ teraz jest ciepło to może szybciej się przełączyć. Więc moje pytanie jak to zrobić oraz jakim programem? |
|
|
|
|
mario78
BLACK ROOF
Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy Dołączył: 15 Sie 2011 Posty: 1104 Skąd: Białystok
Poziom: 29
|
|
|
|
|
miHu
odźwierny
Model Samochodu: Aveo II+ sedan 1,2 8V z BRC seq24, 2007/2008
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 282 Skąd: EPJ
Poziom: 15
|
Wysłany: 2013-07-14, 15:09
|
|
|
jarek1323 napisał/a: | ponieważ teraz jest ciepło to może szybciej się przełączyć |
Temperatura otoczenia nic do tego niema. Chyba mylisz pojęcia.
Zbyt szybkie przełączanie też nie jest dobre. |
_________________ "Ten typ tak ma?" - oto jest pytanie |
|
|
|
|
user_02
---
Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 945 Skąd: Śląsk
Poziom: 27
|
Wysłany: 2013-07-14, 20:01
|
|
|
miHu napisał/a: | jarek1323 napisał/a: | ponieważ teraz jest ciepło to może szybciej się przełączyć |
Temperatura otoczenia nic do tego niema. Chyba mylisz pojęcia.
Zbyt szybkie przełączanie też nie jest dobre. |
Delikatny związek temp. płynu do temperatury otoczenia jest, bo przecież płyn przyjmuje temperaturę otoczenia (z pewną tolerancją)
Zbyt niska temperatura przełączania jest szkodliwa dla reduktora (choć znam auto które prawdopodobnie zrobiło ponad 300kkkm na jednym reduktorze, a przez może połowę przebiegu było odpalane na LPG - oprócz zimy), ale zgodnie z niektórymi tezami i tak opłaca się odpalać na LPG (wliczając w koszty regenerację reduktora).
W celu obniżenia temperatury należy pojechać do gazownika który ogarnie tą instalację, myślę że za nie dużą opłatą obniży temperaturę i przy okazji może sprawdzi działanie instalacji. |
_________________ Tworzymy nową przyszłość |
|
|
|
|
jarek1323
Model Samochodu: Chevrolet Lacetti
Wiek: 29 Dołączył: 13 Lip 2013 Posty: 2 Skąd: Żnin
Poziom: 1
|
Wysłany: 2013-07-21, 16:03
|
|
|
Jeszcze mam problem z oryginalnym wskaźnikiem gazu a mianowicie została wymieniona butla od gazu z 40l na 30 ponieważ nie była ona wbita w dowód rejestracyjny i był problem z przeglądem jedynie w Poznaniu to się udawało, ale jedź 150 km na przegląd. Gazownicy w serwisie założyli nową instalację, ale nie potrafili podłączyć tego wskaźnika do nowej butli i teraz męczę się jeżdżąc na licznik tzn co około 350km muszę tankować. Jeśli jest mało gazu w butli to ten wskaźnik piszczy a tak to cały czas pokazuje że mam pełny zbiornik. Nie wiem jak to ugryźć mimo że jestem elektronikiem z zawodu. |
|
|
|
|
user_02
---
Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 945 Skąd: Śląsk
Poziom: 27
|
Wysłany: 2013-07-31, 23:57
|
|
|
jarek1323 napisał/a: | Jeszcze mam problem z oryginalnym wskaźnikiem gazu a mianowicie została wymieniona butla od gazu z 40l na 30 ponieważ nie była ona wbita w dowód rejestracyjny i był problem z przeglądem jedynie w Poznaniu to się udawało, ale jedź 150 km na przegląd. Gazownicy w serwisie założyli nową instalację, ale nie potrafili podłączyć tego wskaźnika do nowej butli i teraz męczę się jeżdżąc na licznik tzn co około 350km muszę tankować. Jeśli jest mało gazu w butli to ten wskaźnik piszczy a tak to cały czas pokazuje że mam pełny zbiornik. Nie wiem jak to ugryźć mimo że jestem elektronikiem z zawodu. |
Coś mi się wydaje że trzeba to zmienić w komputerze gazowym, a instalacja którą posiadasz jest mało popularna (delikatnie mówiąc), więc lepiej będzie zmienić na coś "normalnego" - stag, kme, itd. bo Twojej instalacji nikt nie obsłuży |
_________________ Tworzymy nową przyszłość |
|
|
|
|
|