Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Kapie woda.
Autor Wiadomość
admin 
Administrator

Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 119
Skąd: Polska
Poziom: 9
HP: 0/193
 0%
MP: 92/92
 100%
EXP: 19/20
 95%
  Wysłany: 2009-08-18, 10:02   Kapie woda.

Lacetti 1.4
Nie jestem pewien czy to związane z klimą - ale właśnie na to stawiam.
Po około 30 minutach jazdy w gorący dzień i włączonej klimie, na dywanik pasażera kapie jakaś ciecz. Jest bezwonna - najprawdopodobniej woda.
Normalnie kapie na wysokości schowka - ale schowek pusty.
Za bardzo nie widać źródła, próbowałem tam zaglądać - nadaremnie. Trzebaby rozbierać.
Może ktos miał taki defekt?
 
     
piechu 
CHEVROLET


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 316
Skąd: Choszczno
Poziom: 16
HP: 0/556
 0%
MP: 265/265
 100%
EXP: 24/39
 61%
Wysłany: 2009-08-18, 18:01   

Przy kupnie auta , ja zrezygnowałem z klimy.
A to dlatego ,że mieszkam w strefie "polarnej", gdzie upały są rzadkością. Poza tym nie chcę mieć dodatkowych problemów z klimatyzacją w przyszłości. A na pewno będą.

Z tą kapiącą wodą , to rzeczywiście może być niespodzianka .Ciekawy jestem skąd ona kapie i dlaczego? Nad schowkiem jest ponoć jakiś mały parownik , który go schładza , tylko dlaczego coś kapie ?
 
 
     
simon 
sth


Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 133
Skąd: Południe (Zagłębie)
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 13/22
 59%
Wysłany: 2009-08-18, 23:03   

ciekawostka, u mnie tam nic nie kapie :lol:
co do problemów z klimą... jeśli jeździ się z załączoną klimą cały czas, systematycznie wykonuje serwis klimy nie ma co się dziać. Co innego jak gość ma i gada: panie ale ja jej nie używam - no to wtedy pozdrawiam !!
ja osobiście nie wyobrażam sobie kupić auta bez klimy - jedziesz w dłuższą podróż, lampa na górze, szyby uchylone że łeb chce urwać, a po dupie Ci się leje...
(...)
jeśli już, powinna kapać ale na zewnątrz i jest to zupełnie normalne. Piechu jeśli masz "takiego zonga" odwiedź serwis. Aż jestem ciekaw co Ci powiedzą - daj znać.
pzdr
_________________
/!\ Szerokości, powodzonka. Bajo /!\
 
     
JAR

Model Samochodu: LANCET 1,8 AUTOMAT
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 129
Skąd: zabrze
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 9/22
 40%
Wysłany: 2010-02-07, 14:43   

Witam!
Mam od 3 lat kombi 1.8 '05 z gazem. Po kolejnej wymianie filtra kabiny też coś mi zaczęło kapać w ciepłe dni, po długiej jeździe z klimą, ale skojarzyłem, że pewnie zepsułem to sam podczas wymiany filtra. Ograniczyłem się do mocniejszego dokręcenia czterech śrubek właśnie tego filtra pod schowkiem i kapnie na tyle sporadycznie, że to zaniedbałem.
Co innego mnie jednak zastanawia: z parownika spływa woda, to naturalne, ale dlaczego dostaje się w okolice filtra skoro jest specjalny odpływ? Zatkany nie jest, a przynajmniej nie całkowicie, bo przy prawym, przednim kole-tam, gdzie powinna-też wypływa...
Na razie zima, więc dopiero ten temat mi przypomniał, że trzeba będzie powalczyć wkrótce, bo doszczelnienie klapki filtra to neutralizacja skutku, a nie eliminacja przyczyny.
 
     
piciks 

Model Samochodu: LANO(s)cetti 1.4
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 52
Skąd: gród Przemysława
Poziom: 6
HP: 0/104
 0%
MP: 49/49
 100%
EXP: 1/14
 7%
Wysłany: 2013-08-20, 12:12   

odkopie temat, minęły trzy lata, może ktoś to rozwiązał :)
_________________
pomogłem? kliknij pomógł :)
 
     
XaRaDaS 


Model Samochodu: Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 14 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 898
Skąd: WX
Poziom: 26
HP: 32/1637
 2%
MP: 781/781
 100%
EXP: 59/78
 75%
Wysłany: 2013-08-20, 12:16   

U mnie ostatnio zaczęło właśnie kapać na gumową wycieraczkę, a miesiąc temu wymieniałem filtr kabinowy i może to jest przyczyna ?
_________________
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
 
     
piciks 

Model Samochodu: LANO(s)cetti 1.4
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 52
Skąd: gród Przemysława
Poziom: 6
HP: 0/104
 0%
MP: 49/49
 100%
EXP: 1/14
 7%
Wysłany: 2013-08-20, 12:19   

teraz wymieniam w czwartek m.in. kabinowy, to dokręcę na hołę i sprawdzę! jak zadziała, to dam znać
_________________
pomogłem? kliknij pomógł :)
 
     
admin 
Administrator

Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 119
Skąd: Polska
Poziom: 9
HP: 0/193
 0%
MP: 92/92
 100%
EXP: 19/20
 95%
Wysłany: 2013-08-20, 12:34   

U mnie kapie dalej i dalej nie wiem skąd :-|
 
     
XaRaDaS 


Model Samochodu: Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 14 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 898
Skąd: WX
Poziom: 26
HP: 32/1637
 2%
MP: 781/781
 100%
EXP: 59/78
 75%
Wysłany: 2013-08-20, 13:26   

A może to TTTM :mrgreen: tak jak w cruze z zawieszeniem i stukami, u nas może jest jakiś defekt, że po jakimś czasie zaczyna cieknąć, tak jak z panelem klimy, że trzeba co jakiś czas lutować.
_________________
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
 
     
misiek3232 

Model Samochodu: Spark 1.0
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 26
Skąd: Rzeszów
Poziom: 3
HP: 0/44
 0%
MP: 21/21
 100%
EXP: 8/9
 88%
Wysłany: 2013-08-21, 07:57   

Sprawdźcie rurkę od parownika klimy - może jest zatkana :-P Jak tak to spróbujcie ją przetkać cienkim drucikiem.

A tu macie wytłumaczenie skąd się bierze woda (ostatni akapit - ten dopisek dla leniwych :mrgreen: ):
http://www.autochlodnice....limatyzacji,10/
 
     
Adred
Adred

Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 23
Skąd: Dabrowa Górnicza
Poziom: 3
HP: 0/44
 0%
MP: 21/21
 100%
EXP: 5/9
 55%
Wysłany: 2013-08-21, 10:36   

No własnie . W lacettim od strony silnika - należy podnieść maske silnika i na scianie przyleglej do wnętrza samochodu poszukać taki gumowy kątownik, wyjąc go i w to miejce
włozyc najlepiej sztywną ,ale elastyczna rurke igielitowa o sr ok 5 do 6 mm dlugosci ok
0,5m . najlepiej zrobić to przy wyjętym filtrze kabinowym . Rurka( lub drucik lub linka)
powinna przejść do siedliska filtru kabinowego . kilka razy poruszać ruchem posuwisto-zwrotnym i załatwione. Oczywiście przy okazji obejrzyc stan filtra i wymienić lub przynamniej
przedmuchać sprężonym powietrzem.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: