Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2013-02-20, 17:41
Zakup Cruza
Autor Wiadomość
Zajjack

Model Samochodu: Czarny Cruze LS z pakietem LS+
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 124
Skąd: Górzno k. Garwolina
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 4/22
 18%
Wysłany: 2013-07-26, 05:16   

Zależy jak i gdzie jeżdzisz.
Jeżeli planujesz zrobić autem tylko 100.000 to dopłata do diesla nigdy ci się nie zwróci, ponadto diesel lubi trasę, jazda po mieście dla silnika i całego układu przeniesienia napędu to katorga którą dodatkowo z punktu widzenia zużycia podzespołów potęguję właśnie wysoki moment obrotowy. Pomyśl nad 1,4T bo te 100.000 powinien wytrzymać a też fajnie jedzie choć do miasta gdzie wiadomo nikt szybko nie jeżdzi 1,8 wystarczy. LPG kuszące - wczoraj widziałem na stacji za 1,99 zł co w porównaniu do benzyny, która niedługo pewnie będzie po 6zł jest ogromną różnicą nawet jak ci spali te 2~3 litrów więcej.
Mitsu Lancer to jednak trochę egzotyka a peugeot nowy niesprawdzony model.
Takie moje zdanie
 
     
mario78 
BLACK ROOF


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 1104
Skąd: Białystok
Poziom: 29
HP: 42/2142
 2%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 17/94
 18%
Wysłany: 2013-07-26, 05:25   

erbs napisał/a:
to nie jest tak że ja chcę auto z LPG - zastanawiam się czy brać 1.8 które jak mówisz spali mi 11l gazu czy diesla który spali pewnie około 6L ropy, bardziej chodzi mi o wytrzymałość i bezawaryjność.


W 6l ciężko będzie się zamknąć ze spalaniem w dieslu, trzeba liczyć co najmniej litr więcej i jeśli większość przebiegu jest robiona w mieście to niestety mogą wystąpić problemy z zapychającym się DPF i rosnącym poziomem oleju. Jeśli do miasta to brałbym benzynę.

Zajjack napisał/a:
jazda po mieście dla silnika i całego układu przeniesienia napędu to katorga którą dodatkowo z punktu widzenia zużycia podzespołów potęguję właśnie wysoki moment obrotowy.


Nie przesadzajmy, dlatego z racji większej mocy i momentu niż w benzynie, w dieslu jest mocniejsze sprzęgło, skrzynia dostosowane do takich parametrów, moim zdaniem jedynym ogranicznikiem do miasta jest DPF.
_________________

Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie
 
     
mirekchevy

Model Samochodu: nie posiadam
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 9
Skąd: Sosnowiec
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 8/9
 88%
Wysłany: 2013-08-17, 14:28   

Chcę kupić cruze kombi z silnikiem 1.4 t w wersji ltz ale nie za bardzo pasują mi felgi i obony 17 cal, ( opony niskoprofilowe na polskie drogi ? + większy koszt przy zmianie na zimowe ), czy mogę zmienić w tej wersji na 16 cal z odp obniżeniem ceny, czy muszę zejść na wersję lt+?
I jeszcze jedno - jak wygląda tapicerka z ekoskòrą. Czy całość jest w ekoskòrze ( skaj) czy tylko niektóre elementy i jaki to rodzaj skaju. Pytam, bo skaj nie przepuszcza powietrza i może być nieciekawie w gorące dni pomimo estetycznego wyglądu
_________________
mirek90
 
     
mirekchevy

Model Samochodu: nie posiadam
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 9
Skąd: Sosnowiec
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 8/9
 88%
Wysłany: 2013-08-26, 16:09   

Witam. Mam pytanie, myślę o cruze kombi ale słyszałem że cruze ( tak jak większość koreańczyków) ma cienkie blachy na nadwoziu. Jak to wygląda np po opadzie gradu ? Czy gorzej w stosunku do europejskich pojazdow ? Czy blachy są wytrzymałe na lekkie stuknięcia
_________________
mirek90
 
     
Zajjack

Model Samochodu: Czarny Cruze LS z pakietem LS+
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 124
Skąd: Górzno k. Garwolina
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 4/22
 18%
Wysłany: 2013-08-26, 17:59   

Blacha jest cienka, na masce czy dachu można ją wręcz wprawić w rezonans przy nacisku podczas chociażby mycia. Porównywałem do poprzedniej octavi i w skodzie jest jednak grubsza, choć pewnie w tej nowej, która jest też zrobiona oszczędnie jak i wszystko na nowej płycie golfa może być podobnie.
Jak złapie cię duży grad to wgniotki gwarantowane i lepiej nie parkować pod kasztanowcem.
Na pocieszenie napiszę jednak aby nie było, że tak oczerniam - mój ma już 4 lata i 2 miesiące i jak do tej pory nigdzie ani grama rdzy czy purchli pod lakierem.
Widziałem, też kilka nowych modeli po wypadkach i w większości blacha składa się w harmonijkę lub miałą fakturę zgniecionej kartki papieru więc wszyscy stosują coraz ciensze blachy. Jak ktoś liczy na taką blachę jak w starym mercedesie czy chociażby passacie B5 to niestety musi się pogodzić z tym, że takie popularne auta już chyba nie istnieją.
 
     
mirekchevy

Model Samochodu: nie posiadam
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 9
Skąd: Sosnowiec
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 8/9
 88%
Wysłany: 2013-09-04, 23:01   

I jeszcze jedno. Przed xakupem Czytam testy i wyczytalem że jest problem że środkowym podlokietnikiem kierowcy który wraca samoczynnie do tylnego położenia i podobno nie da się go ustawic. Podczas jazdy testowej nie zdążyłem tego sprawdzic. Czy to prawda :-|
_________________
mirek90
 
     
muminek 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LT+
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 7
Skąd: Tychy
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 6/9
 66%
Wysłany: 2013-09-05, 09:07   

mirekchevy napisał/a:
I jeszcze jedno. Przed xakupem Czytam testy i wyczytalem że jest problem że środkowym podlokietnikiem kierowcy który wraca samoczynnie do tylnego położenia i podobno nie da się go ustawic. Podczas jazdy testowej nie zdążyłem tego sprawdzic. Czy to prawda :-|


No niestety, nie ma żadnej blokady więc jak się lubi operować skrzynią biegów z łokciem na podłokietniku, to błyskawicznie wraca do pozycji początkowej :(
Dodatkowo przycisk do otwierania podłokietnika jest jednocześnie przyciskiem do jego wysuwania, więc jak podłokietnik jest wysunięty to go nie otworzysz.
 
     
mario78 
BLACK ROOF


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 1104
Skąd: Białystok
Poziom: 29
HP: 42/2142
 2%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 17/94
 18%
Wysłany: 2013-09-05, 17:09   

muminek napisał/a:
mirekchevy napisał/a:
I jeszcze jedno. Przed xakupem Czytam testy i wyczytalem że jest problem że środkowym podlokietnikiem kierowcy który wraca samoczynnie do tylnego położenia i podobno nie da się go ustawic. Podczas jazdy testowej nie zdążyłem tego sprawdzic. Czy to prawda :-|


No niestety, nie ma żadnej blokady więc jak się lubi operować skrzynią biegów z łokciem na podłokietniku, to błyskawicznie wraca do pozycji początkowej :(
Dodatkowo przycisk do otwierania podłokietnika jest jednocześnie przyciskiem do jego wysuwania, więc jak podłokietnik jest wysunięty to go nie otworzysz.


Tutaj jest więcej o podłokietniku klik i patent żeby się nie chował i dał otwierać ;-) .
_________________

Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie
 
     
Sobol 


Model Samochodu: Cruze 1.8 LT 4D LPG
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Wrz 2013
Posty: 140
Skąd: Biała Podlaska
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 20/22
 90%
Wysłany: 2013-09-08, 08:49   

Pierwszy post na forum więc serdecznie wszystkich witam. W piątek (06-09-2013) odebrałem swojego nowego Cruza sedan 1.8 LPG z wyposażeniem LT w kolorze brązowy metalik :D Dzięki waszym opinią z tego forum zapadła decyzja o kupnie Cruza.
_________________
 
     
tomi333 

Model Samochodu: Cruze 2.0 VDCI 163KM LTZ Rocznik 2011
Pomógł: 3 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 98
Skąd: łódzkie
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 17/19
 89%
Wysłany: 2013-09-08, 08:58   

Sobol napisał/a:
Pierwszy post na forum więc serdecznie wszystkich witam. W piątek (06-09-2013) odebrałem swojego nowego Cruza sedan 1.8 LPG z wyposażeniem LT w kolorze brązowy metalik :D Dzięki waszym opinią z tego forum zapadła decyzja o kupnie Cruza.

A ile kolegę kosztował samochód i jakie dodatki udało się wytargowac?
_________________
tomi333
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 41
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1016/10164
 10%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2013-09-09, 09:44   

Sobol napisał/a:
...Dzięki waszym opinią z tego forum zapadła decyzja o kupnie Cruza.

Bardzo miło czytać o realnej przydatności naszego forum :-)

Bezawaryjności i radości z nowego nabytku ;-)
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
Karlos 


Model Samochodu: Cruze LT+ 1.8 LPG
Pomógł: 5 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 185
Skąd: Białystok
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 18/27
 66%
Wysłany: 2013-09-09, 12:44   

Witajcie.
Ja również stałem się posiadaczem Cruze`a 1.8 z LPG. W najbliższym czasie opiszę moje spostrzeżenia, siłą rzeczy będą porównaniem do Skody Fabii I (nie bezpośrednio, ponieważ to różne segmenty), którą przez ostatnie 10 lat użytkowałem.
Za kilka dni ruszam w Europę zachodnią, będą miał okazję docenić komfort auta z segmentu C, wartość tempomatu, akustykę przy większych prędkościach i fotel, który od pierwszego kontaktu zachwycił wygodą i "trzymaniem bocznym".
Tak na gorąco (vs. moje poprzednie auto): brakuje w wersji sedan gniazdka 12V w bagażniku, klimatyzowanego schowka od strony pasażera, klimatyzowanego schowka na puszkę 0,33l po stronie kierowcy, licznika dziennego (komputer).
Zapach fabryki w aucie - bezcenne.
_________________
1.8 16V LPG
 
     
Karlos 


Model Samochodu: Cruze LT+ 1.8 LPG
Pomógł: 5 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 185
Skąd: Białystok
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 18/27
 66%
Wysłany: 2013-09-09, 12:54   

Zajjack napisał/a:
Blacha jest cienka, na masce czy dachu można ją wręcz wprawić w rezonans przy nacisku podczas chociażby mycia. Porównywałem do poprzedniej octavi i w skodzie jest jednak grubsza, choć pewnie w tej nowej, która jest też zrobiona oszczędnie jak i wszystko na nowej płycie golfa może być podobnie.
Jak złapie cię duży grad to wgniotki gwarantowane i lepiej nie parkować pod kasztanowcem.
Na pocieszenie napiszę jednak aby nie było, że tak oczerniam - mój ma już 4 lata i 2 miesiące i jak do tej pory nigdzie ani grama rdzy czy purchli pod lakierem.
Widziałem, też kilka nowych modeli po wypadkach i w większości blacha składa się w harmonijkę lub miałą fakturę zgniecionej kartki papieru więc wszyscy stosują coraz ciensze blachy. Jak ktoś liczy na taką blachę jak w starym mercedesie czy chociażby passacie B5 to niestety musi się pogodzić z tym, że takie popularne auta już chyba nie istnieją.

W maju ubiegłego roku grad sponiewierał Hondę mojej żony. Wtedy jako użytkownik Skody byłem przekonany, że grubość blachy miała tu decydujące znaczenie. Jakież było moje zdziwienie, jak zobaczyłem 2 dni później pozostałe pojazdy, które zaparkowane były felernego dnia obok Hondy. Nawet gruboskórne auto, jak Golf z 2002 roku wyglądał dramatycznie, nie wspomnę już o Volvo. Każde auto wtedy ucierpiało.
Dlatego grubością blach bym się nie przejmował. Przy silnym opadzie każda blacha samochodowa się podda.
_________________
1.8 16V LPG
 
     
esjot
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2013-09-09, 14:16   

Karlos napisał/a:
Dlatego grubością blach bym się nie przejmował. Przy silnym opadzie każda blacha samochodowa się podda.


Niestety nic nie zastąpi dobrego ubezpieczenia
 
     
KAI 

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 362
Skąd: Kraków
Poziom: 17
HP: 0/630
 0%
MP: 301/301
 100%
EXP: 31/41
 75%
Wysłany: 2013-09-15, 23:36   

Hmmm... no ja powiem tylko tyle, że ostatnio wybrałem się do salony Skody żeby obejrzeć nową Octavię. Ma zdecydowanie grubszą blachę niż Cruze.

I ja też staram się nie parkować pod chmurką.
A pod drzewem tym bardziej.

No i nie wolno zamykać klapy przedniej poprzez nacisk.
Tylko upuszczanie z góry.
_________________
KAI
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: