Przesunięty przez: C77 2013-02-16, 20:24 |
Uturbione 1.4. |
Autor |
Wiadomość |
Karlos

Model Samochodu: Cruze LT+ 1.8 LPG
Pomógł: 5 razy Wiek: 42 Dołączył: 29 Sie 2013 Posty: 185 Skąd: Białystok
Poziom: 12
|
Wysłany: 2014-01-11, 15:29
|
|
|
Dobrze jest jeszcze radio ściszyć i wyłączyć światła. Podobno przy wyprzedzaniu pomaga również delikatne przesunięcie tułowia do przodu - podciągnięcie się za kierownicę. Ale to już może być zbyt duże przeciążenie, które nie każdy organizm znieśie. Bywały przypadki, że kobiety mdlały . |
_________________ 1.8 16V LPG
 |
|
|
|
 |
sen-syka

Model Samochodu: Cruze LT + Pakiet Premium + WTCC
Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Gru 2013 Posty: 89 Skąd: Częstochowa
Poziom: 8
|
Wysłany: 2014-01-11, 16:59
|
|
|
.... Bywały przypadki, że kobiety mdlały... a tampon przesuwał się głębiej... |
|
|
|
 |
silvan85
Model Samochodu: Cruze Kombi 1.4 LT+
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Mar 2013 Posty: 91 Skąd: Szczecin
Poziom: 8
|
Wysłany: 2014-05-19, 13:31
|
|
|
Żeby nie tworzyć dodatkowego tematu.
Znalazłem fajny filmik "promocyjny" o tym silniku:
https://www.youtube.com/watch?v=6BWCMXcA4Lk
oraz również "promocyjny" opis zastosowanych technologi od GM:
http://media.gm.com/media...powertrain.html
Z ciekawostek odnośnie dbania o turbinę zastosowali dwie technologie:
Ponieważ chłodzenie oleju jest jest wykonane przez wymiennik ciepła z płynem chłodniczym (w obudowie filtra oleju) po uruchomieniu silnika płyn chłodniczy (który nagrzewa się szybciej) ogrzewa olej co pozwala na szybsze osiągniecie parametrów oleju bezpiecznych dla turbo.
Druga rzecz to chłodzie turbo także cieczą co powoduje że nawet po wyłączeniu silnika turbo jest chłodzone z tym że obieg cieczy nie jest wymuszony, a konwekcyjny co także powinno wydłużyć życie turbiny. (Czytałem trochę i ten zabieg jest wykorzystywany także w innych markach) |
_________________ Mój Chevrolet |
|
|
|
 |
|