Przesunięty przez: nieaktualne 2013-02-21, 13:07 |
Korozja (wersja po liftingu) |
Autor |
Wiadomość |
esjot [Usunięty]
Poziom: 32
|
Wysłany: 2014-02-10, 22:22
|
|
|
Gdzie masz uszkodzenia?
Jak tylko na zewnątrz to należy oczyścić z rdzy (np papierem ściernym) pomalować podkładem (cokolwiek, co poradzą w sklepie z farbami), a jak wyschnie, to dać lakier zaprawkowy, lub dorobiony pod kolor w sklepie z farbami (np. nabity w spray).
Jeśli masz typowy kolor (biały, czarny, srebrny) to możesz po prostu kupić hammerite
na rantach i tak nie będzie widać różnicy.
A to co napisałem o "fluidolu" to należy użyć od wewnątrz drzwi, ale jak jeszcze nie masz korozji. |
|
|
|
 |
martino14
Model Samochodu: Chevrolet Aveo
Dołączył: 19 Lis 2009 Posty: 143 Skąd: Wwa
Poziom: 11
|
Wysłany: 2014-02-11, 15:42
|
|
|
Rdzawy nalot jest tylko od wewnątrz drzwi więc jak się ociepli to zdejmę boczki i pomaluje tym fluidolem. |
_________________ Aveo II Sedan 1.2 16V 84KM |
|
|
|
 |
esjot [Usunięty]
Poziom: 32
|
Wysłany: 2014-02-11, 22:26
|
|
|
martino14 napisał/a: | Rdzawy nalot jest tylko od wewnątrz drzwi |
Trochę nie rozumiem. Nalot jest widoczny jak się drzwi otworzy, czy nalot jest wewnątrz drzwi (pod boczkiem? |
|
|
|
 |
martino14
Model Samochodu: Chevrolet Aveo
Dołączył: 19 Lis 2009 Posty: 143 Skąd: Wwa
Poziom: 11
|
Wysłany: 2014-02-12, 14:05
|
|
|
Nalot jest pod boczkiem. |
_________________ Aveo II Sedan 1.2 16V 84KM |
|
|
|
 |
Przeeemek
Model Samochodu: Chevrolet Aveo 1.2 sedan
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 176 Skąd: Polska
Poziom: 12
|
Wysłany: 2016-04-06, 18:56
|
|
|
A mi właśnie zgniły kompletnie progi. Dokładniej z tyłu na wysokości miejsca do ustawienia lewarka. Od spodu z lewej strony zrobiła się dziura. Straszne ale prawdziwe. Wszystko zardzewiało od środka. Najprawdopodobniej woda dostawała się do wewnątrz progu przez okrągłe otwory w przednich nadkolach. Z tyłu są zaślepione gumowymi zaślepkami a z przodu nie . Czeka mnie w pip roboty i koszty. |
_________________ Chevrolet Aveo 2006r. sedan 1.2 8V 72KM w gazie |
|
|
|
 |
|