Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
chevrolet lacetti 2.0 TDCI
Autor Wiadomość
callisto 

Model Samochodu: Volvo
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 2
Skąd: Gorzów
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 1/9
 11%
Wysłany: 2014-02-24, 19:32   chevrolet lacetti 2.0 TDCI

Witam proszę o info na temat tego silnika, ponieważ nie wiem czy ładować się w diesla, którego nigdy nie miałem - zawsze PB ;) Obawy to standardowo filtr cząstek stałych i wtryskiwacze - boje się, że w przypadku awarii ceny tych elementów przekroczy wartość auta. Pozdrawiam
 
     
esjot
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2014-02-24, 22:51   

Tak na szybko tematy o TDCI znalezione na naszym forum

http://forum.chevrolet.or...ighlight=diesel
http://forum.chevrolet.or...ighlight=diesel
http://forum.chevrolet.or...ighlight=diesel
http://forum.chevrolet.or...ighlight=diesel

i jeden cytat linka powyżej z zaprzyjaźnionej firmy z naszym forum JMLPARTS

Cytat:
szczerze mówiąc to odradzam kupno DIESEL ponieważ ceny części obsługowych są drogie, mam na myśli rozrząd amortyzatory filtry.
 
     
callisto 

Model Samochodu: Volvo
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 2
Skąd: Gorzów
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 1/9
 11%
Wysłany: 2014-02-25, 08:25   

Dziękuje, czyli jednak dużo lepszym wyborem jest 1.4. Szkoda, ponieważ diesel jest z gwarancją G2 przebiegiem niecałe 100k ( rozrząd 160 K ) i spełnia wszystkie wymogi auta zakupionego w leasingu. Widzę, że DPF tylko na trasy co prawda zamierzam w wakacje pojeździć po jeziorach ale głównie to miasto, 5, 10 KM stop.
 
     
kapczur 


Model Samochodu: Chevrolet Lacetti - diesel, 2007
Pomógł: 7 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2012
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 8/16
 50%
Wysłany: 2014-02-25, 11:22   

Hej, ja mam diesla.
DPF - póki co brak problemów, wypala się co jakiś czas. Jazda trochę po mieście, ale często w trasę 300 km.
Dwumasa - brak jakichkolwiek problemów.
Wtryskiwacze - brak jakichkolwiek problemów.
Turbina - brak jakichkolwiek problemów (ale staram się o nią dbać).

Auto dynamiczne, głośne powyżej 110 km/h, komfort podróży - średni.

Aktualnie wybrałbym PB, bo:
- znudziło mi się czekanie aż schłodzi się turbina (1 minutka),
- pali mi z 7 litrów (+wypalanie filtra),
- trochę trwa zanim się nagrzeje silnik,
 
     
pyda2 
CHEVROLET

Model Samochodu: LACETTI 2,0TCDI
Wiek: 42
Dołączył: 21 Kwi 2014
Posty: 2
Skąd: KUJ-POM
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 1/9
 11%
Wysłany: 2014-04-21, 16:32   

esjot napisał/a:
Tak na szybko tematy o TDCI znalezione na naszym forum

http://forum.chevrolet.or...ighlight=diesel
http://forum.chevrolet.or...ighlight=diesel
http://forum.chevrolet.or...ighlight=diesel
http://forum.chevrolet.or...ighlight=diesel

i jeden cytat linka powyżej z zaprzyjaźnionej firmy z naszym forum JMLPARTS

Cytat:
szczerze mówiąc to odradzam kupno DIESEL ponieważ ceny części obsługowych są drogie, mam na myśli rozrząd amortyzatory filtry.


mam problem stan oleju w silniku wzrasta, co to może być proszę o info
_________________
DAREK
 
     
Novy 

Model Samochodu: Chevrolet Lacetti Kombi 1.6 LPG
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 76
Skąd: Kraków
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 11/16
 68%
Wysłany: 2014-04-21, 16:58   

pyda2 napisał/a:


mam problem stan oleju w silniku wzrasta, co to może być proszę o info


Prawdopodobnie poziom oleju wzrasta przez problemy z wypaleniem sadzy w filtrze cząstek stałych. Pewnie jeździsz krótsze odcinki i dość często przerywasz proces wypalania.
_________________
 
     
pyda2 
CHEVROLET

Model Samochodu: LACETTI 2,0TCDI
Wiek: 42
Dołączył: 21 Kwi 2014
Posty: 2
Skąd: KUJ-POM
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 1/9
 11%
Wysłany: 2014-04-21, 17:01   

FILTR SIE WYPALA PRAWIDLOWO TAK MI powiedzieli w serwisie.
auto rzadko przez ostatni roz uzywalem a przez 1000 km przybylo 2,5 litra.
wtryski sprawdzone nie leją , prosze o pomoc pilnie
_________________
DAREK
 
     
pietkas

Model Samochodu: nubira
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 7
Skąd: lbn
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 6/9
 66%
Wysłany: 2014-04-26, 19:42   

Kolega wyżej odpowiedział na twoje pytanie. Masz dwa wyjścia: wyciąć filtr, lub wymiana oleju jak przekracza maximum. Jazda na rozrzedzonym oleju doprowadzi do zatarcia panewek.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: