Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2013-02-15, 20:09
Instalacja gazowa BRC w Aveo - problemy/serwis
Autor Wiadomość
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 110/2753
 4%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2011-02-23, 19:09   

nadamus napisał/a:
w niektorych samochodach nawet latem jest zalecane aby miec co najmniej polowe zbiornika ;-) ( patrz fiat panda) bo moze dojsc do spalenia pompy paliwa


W każdym aucie w którym jest elektryczna pompa paliwowa musi być w zbiorniku paliwo dla utrzymania jej chłodzenia i smarowania a pompa Fiata Pandy niczym się nie wyróżnia od innych.

Jeśli zaś chodzi o Aveo 1,2 16V to ten silnik nie ma przewodu zwrotnego na listwie paliwowej a czujnik ciśnienia paliwa jest w pompie.

Dla przykładu listwa Aveo: http://allegro.pl/listwa-...1464496874.html
 
     
nadamus
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 82/2753
 3%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2011-02-23, 19:42   

Marco napisał/a:

W każdym aucie w którym jest elektryczna pompa paliwowa musi być w zbiorniku paliwo dla utrzymania jej chłodzenia i smarowania a pompa Fiata Pandy niczym się nie wyróżnia od innych.

niczym sie nie rozni ale... jest to jeden z najwrazliwszych punktow w pandzie - chodzi o uksztaltowanie zbiornika ;-) nawet serwisy fiata zalecaja jazde z "pelnym" bakiem i najczesciej zrzucaja wine na uzytkownika ze pompa "poszla" z powodu malej ilosci benzyny w zbiorniku
a wraccajac do tematu - na pewno nie zaszkodzi miec dobre paliwo w zbiorniku ;-)
 
     
Przeeemek 

Model Samochodu: Chevrolet Aveo 1.2 sedan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 176
Skąd: Polska
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 9/27
 33%
Wysłany: 2014-04-04, 09:56   

Nie było czasu się tym zając i ostatnio coś zepsuło się na amen. Auto nie chce przełączyć się na gaz wcale.

Było tak, że normalnie jechałem w trasie na gazie, kontrolki migały ale wszystko było jakby normalnie. W pewnym momencie zaczęło coś pikać i auto przełączyło się na benzynę. Przełącznikiem próbowałem przełączyć na PB i LPG to zdławiło silnik jakby coś się zapchało i przełączyło na PB. Przegazowałem auto na luzie, na wysokich obrotach, przełączyłem na gaz i auto jechało na gazie.

Po jakimś czasie powtórzyła się sytuacja, że jadąc na gazie auto przełączyło się na benzynę. Wtedy przegazowanie nic nie dało. Teraz po rozgrzaniu silnika, kontrolka świeci na pomarańczowo jakby auto chciało się przełączyć na LPG ale się nie przełącza. Nie słychać, żeby zawór przy butli w bagażniku się otwierał. Charakterystyczny pyknięcie.

Mogło się coś zapchać, jakieś filtry, jest coś co można przeczyścić? Jest tak, że podczas jazdy po mieście na 10 odpaleń samochodu auto przełączy się na gaz z 2 razy normalnie ale po przejechaniu kilku kilometrów znowu pika awaria i wraca na benzynę.
_________________
Chevrolet Aveo 2006r. sedan 1.2 8V 72KM w gazie
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: