Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010 Pomógł: 219 razy Wiek: 41 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 4978 Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1016/10164
10%
MP: 4853/4853
100%
EXP: 148/280
52%
Wysłany: 2014-04-14, 12:43
Panowie... bo to trzeba podłączać z głową
Wstawiamy np. taki konektorek na kabelku od pozycyjnych zasilającym "drugie włókno" (w tym przypadku obwód białych diod) dla drl-i,
i przed przyjazdem na przegląd na SKP po prostu je rozłączamy.
Wówczas kierunkowskazy działają jak fabryczne i panowie z SKP mogą nas...
Ja dokładnie tak zrobiłem w swoich światłach tylnych w stylu corvette,
więc zawsze zdążę je rozłączyć jeśli trzeba, chociaż jeszcze nie musiałem bo na SKP ostatnio uznał to za oryginał
_________________
Я на Драйве2 International Cruze Forum Moderator...
Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010 Pomógł: 219 razy Wiek: 41 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 4978 Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1016/10164
10%
MP: 4853/4853
100%
EXP: 148/280
52%
Wysłany: 2014-04-17, 22:29
zzzz, pablo76, taki zestaw trzeba sobie samemu skompletować czyli:
żarówki ledowe dual-color, dwuwłóknowe oprawki P21/5W, rezystory i przekaźniki.
Dwa ostatnie są w dużej mierze zależne od konkretnych zamienników ledowych w odniesieniu do działania kierunkowskazów (zbyt mały pobór prądu = szybciej mrugające kierunkowskazy lub błędy o przepaleniu żarówki) oraz kwestii świecenia bądź wyłączania się światła białego w czasie ich pracy.
Zaraz znajdę autorski opis tej ostatniej modyfikacji i dołączę link.
_________________
Я на Драйве2 International Cruze Forum Moderator...
Ostatnio zmieniony przez C77 2014-04-17, 22:30, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach