Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2013-02-14, 21:38
Problemy ze skrzynią biegów
Autor Wiadomość
_Bast!_ 

Model Samochodu: Cruze HB LT+ 1.8 LPG
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lut 2014
Posty: 59
Skąd: Slask
Poziom: 6
HP: 0/104
 0%
MP: 49/49
 100%
EXP: 8/14
 57%
Wysłany: 2014-05-13, 13:25   

Witam, w czwartek oddalem auto na dalsza diagnostyke (serwis dostal zielone swiatlo od GM na rozkrecenie skrzyni i zespolu sprzeglowego), podczas wczesniejszej wizyty wyszlo im ze sa luzy na walkach- co za tym idzie nie rowny skok drazka zmiany biegow- co stanowilo podwaliny do unznania ich dzialania w ramach gwarancji.
takze auto odbieram w ten PT, mam nadzieje ze sie uporali, bo zastepcza stara astra 1.4 H nie da sie jezdzic;p

Co do uszczelek to zawuwazlyem ze na przejsciu sa pomarszczone (zaokraglenie miedzy linia dachu a slupkiem B). Po prawej stronie, po lewej wszytko gladko przechodzilo.
nie mam juz okazji cyknac fotki jak to wygladlo.

Ps na salonie stoi jeszcze trax i tez ma pomarszczona uszczelke wiec cos im dostawca lub maszyna do dociskania nie domaga.

ps2 przebieg 10tys
 
     
_Bast!_ 

Model Samochodu: Cruze HB LT+ 1.8 LPG
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lut 2014
Posty: 59
Skąd: Slask
Poziom: 6
HP: 0/104
 0%
MP: 49/49
 100%
EXP: 8/14
 57%
Wysłany: 2014-05-19, 11:35   

Witam,
auto odebrane z ASO
po przejechjaniu 300km usterka nie wystepuje, wiec licze ze zostala naprawiona.
Z tego co pamietam to wymieniono pierscienie centrujace walki oraz pare innych czesci.
Pozdro
 
     
krecik 

Model Samochodu: cruze
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 259
Skąd: katowice
Poziom: 15
HP: 4/488
 1%
MP: 233/233
 100%
EXP: 2/35
 5%
Wysłany: 2014-05-19, 17:04   

ja tez powiedziałem że ni kiedy sa problemy z wrzucaniem biegow i tez same wyskakują mam się umowic na wizyte i cos wymienia nie wiem czy dobrz mowię stycznik
 
     
Ichturiel 

Model Samochodu: Cruze Kombi 1.6 124 km Lt+
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 64
Skąd: Ślask
Poziom: 6
HP: 0/104
 0%
MP: 49/49
 100%
EXP: 13/14
 92%
  Wysłany: 2014-05-31, 14:29   

Sorki ze dopiero teraz odp. ale dopiero dzisiaj odebrałem auto z ASO (wcześniej nie miałem czasu tego załatwić) w Przeszowicach - Kanclerz usterka to skrzynia biegów :( wymienili mi synchronizatory 1 i 2 biegu. Powiedzieli, że to bardzo częsta usterka http://forum.chevrolet.or...es/icon_cry.gif
sami się dziwią ze GM nie zrobił akcji serwisowej.
 
     
Ichturiel 

Model Samochodu: Cruze Kombi 1.6 124 km Lt+
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 64
Skąd: Ślask
Poziom: 6
HP: 0/104
 0%
MP: 49/49
 100%
EXP: 13/14
 92%
Wysłany: 2014-05-31, 14:35   

Mi wymienili synchronizatory 1 i 2 biegu. Gadałem z serwisantami i skrzynie w chevrolecie to jakaś masakra :( . Wszystkim którzy maja jakieś problemy (może poza ciężko wchodzącym wstecznym) radze jechać do ASO zanim staną na drodze...
 
     
krecik 

Model Samochodu: cruze
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 259
Skąd: katowice
Poziom: 15
HP: 4/488
 1%
MP: 233/233
 100%
EXP: 2/35
 5%
Wysłany: 2014-06-01, 18:52   

ile trwala wymiana czy czekałeś na odbior ciekawe gdzie te synchronizatory się znajduja czy musz rozbierać skrzyne i jak jest rożnica lepiej chodza biegi czy wyskakiwalci biegi
 
     
krecik 

Model Samochodu: cruze
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 259
Skąd: katowice
Poziom: 15
HP: 4/488
 1%
MP: 233/233
 100%
EXP: 2/35
 5%
Wysłany: 2014-06-01, 19:02   

o ni musz rozebrać skrzynie biegow jeszcze na robia ze będzie jeszcze gorzej a długo to robili odebrales w ten sam dzień czy cos lepiej
 
     
Ichturiel 

Model Samochodu: Cruze Kombi 1.6 124 km Lt+
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 64
Skąd: Ślask
Poziom: 6
HP: 0/104
 0%
MP: 49/49
 100%
EXP: 13/14
 92%
Wysłany: 2014-06-01, 20:17   

Trwało to 5 dni (dostałem auto zastępcze). Robili jakieś 2 dni 1 dzień rozkręcali 2 składali resztę czasu czekali na części Przejechałem od tego czasu jakieś 100 km i jedynak mi nie wypada i wchodzi bez większych problemów a ja miałem tylko takie objawy (poza ciężko wchodzącym wstecznym ale to raczej norma). Zobaczymy co będzie dalej...
 
     
krecik 

Model Samochodu: cruze
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 259
Skąd: katowice
Poziom: 15
HP: 4/488
 1%
MP: 233/233
 100%
EXP: 2/35
 5%
Wysłany: 2014-06-03, 19:38   

a jaki masz rok produkcji bryki
 
     
evien 

Model Samochodu: Cruze Kombi 1.8 LTZ
Wiek: 38
Dołączył: 17 Sty 2014
Posty: 16
Skąd: Dębica
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 6/8
 75%
Wysłany: 2014-06-04, 10:24   

W moim Chevy również jest problem ze skrzynią biegów jak w postach powyżej. Najgorzej jest z jedynką "czasem" wypada przy ruszaniu i do tego takie zgrzytanie jest. Trochę się martwie tym faktem i tym co Panowie tu wypisujecie o reakcji serwisów na te informacje.
Ciekawe jak mój zareaguje AUTORING TARNOW bo raczej się tam wybiorę tylko jak z wakacji wróce - o ile wróce.
Z problemem myślę że częściowo poradziłem sobie tak że przytrzymuje drążek do przodu przy ruszaniu taki nawyk się wyrobił bo liczyłem że problem zniknie po przejechaniu paru tys km. Obecnie mam ok 4tys km i również się zdarza. Ale takie rozwiązanie przecież nie wchodzi w grę na dłuższą mete.

Także wizyta mnie raczej czeka w salonie i zobaczymy co powiedzą ale temat odkładam na sierpień. Dam znać jak to u mnie wyglądało.
_________________
Lukas
 
     
_Bast!_ 

Model Samochodu: Cruze HB LT+ 1.8 LPG
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lut 2014
Posty: 59
Skąd: Slask
Poziom: 6
HP: 0/104
 0%
MP: 49/49
 100%
EXP: 8/14
 57%
Wysłany: 2014-06-04, 10:57   

Ja bym nie czekal, az tak dlugo z wizyta w ASO- w moim przypdaku byly to 3 lub 4 wizyty zanim rozkrecili skrzynie, poza tym kazde chrupniecie moze spowodowac powstanie opilkow, co raczej dla trybikow nie jest zdrowe.
Takze moja rada to: jedz do ASO i zglos problem

Pozdro
 
     
sobior 

Model Samochodu: Chevrolet CRUZE LTZ+ 1,8
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 67
Skąd: Warszawa
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 2/16
 12%
Wysłany: 2014-06-05, 23:20   

Witam,

Mój Cruze ma aktualnie 47tkm od około 2 tys pojawiły sie problemy zgrzytania w skrzyni na 1 biegu tak jak by bieg miał wyskoczyć jak by był zle wrzucony. Usterka pojawiła sie po 3 przeglądzie na którym zgłaszałem szarpanie podczas przyspieszania. Oczywiście problemu nie usuneli twierdząc ze nie zauważyli tego problemu i komputer nie pokazuje żadnych błędów. Mój cruze jest z kwietnia 2012 czuje ze trzeba sie go bedzie pozbyć przed końcem gwarancji ale jutro bede atakował Aso Auto zoliborz w Warszawie i napisze co mi zaproponują.

Mam tylko pytanie do Was pisaliscie o autach zastępczych dostawaliscie je w ramach naprawy za darmo czy musieliście za nie płacić ? Czy z ubezpieczenia ?

Pozdrawiam
_________________
 
 
     
sobior 

Model Samochodu: Chevrolet CRUZE LTZ+ 1,8
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 67
Skąd: Warszawa
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 2/16
 12%
Wysłany: 2014-06-06, 20:13   

Ja wykombinowalem tak ze dzisiaj zadzwoniłem na pzu assistance który mam wykupiony i w ramach niego mam opcje auto nonstop. Przyjechał Pan laweta pod dom wrzucili Cruze na lawetke i pojechaliśmy do auto zoliborz, tam serwis przyjął samochód na serwis a ja otrzymałem z pzu samochód zastępczy który został podstawionym pod serwis po 45 min.
Czekam teraz na wieści z Aso i zobaczymy co powiedzą choć jeden z doradców stwierdził ze jest to znany problem i pamięta czasy kiedy wymieniali całe skrzynie w Cruzach wiec moze i mojego to spotka zobaczymy chyba lepiej tak niż rzeźba i próby naprawy które za dobrych rezultatów w tym przypadku nie przynoszą.
_________________
 
 
     
krecik 

Model Samochodu: cruze
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 259
Skąd: katowice
Poziom: 15
HP: 4/488
 1%
MP: 233/233
 100%
EXP: 2/35
 5%
Wysłany: 2014-06-07, 16:42   

i co tam ci zrobili z ta skrzynia
 
     
Ichturiel 

Model Samochodu: Cruze Kombi 1.6 124 km Lt+
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 64
Skąd: Ślask
Poziom: 6
HP: 0/104
 0%
MP: 49/49
 100%
EXP: 13/14
 92%
Wysłany: 2014-06-08, 18:11   

Auto dostaniecie za darmo. Ja dostałem astre J (HB). Zdziwiło mnie że auta są, aż tak podobne do siebie. Zegary, pokrętła te same (zresztą w insygni jest podobnie)! Astra jest może minimalnie lepiej zrobiona i skrzynia jest lepsza nawet po naprawieniu mojej ta z opla spisywała się chyba lepiej.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: