Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.6LS
Wiek: 37 Dołączył: 10 Cze 2014 Posty: 48 Skąd: Pawłowice
Poziom: 5
HP: 0/81
0%
MP: 38/38
100%
EXP: 10/13
76%
Wysłany: 2014-06-23, 08:59
Odczytałem wiadomość niestety jeszcze nie mogłem ci wysłać priv ze względu na regulamin forum. Ale założyłem nowy temat http://forum.chevrolet.org.pl/viewtopic.php?t=3914 tu masz wszystkie niezbędne informacje. Od razu piszę jeżeli chodzi o pierwszą stronę to jest tam dość drogo, także lepiej jak zamówisz z aliexpres o wiele taniej cię to wyjdzie
_________________
BEZ POŚWIĘCENIA, NIEMA ZWYCIĘSTWA!
Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.6LS
Wiek: 37 Dołączył: 10 Cze 2014 Posty: 48 Skąd: Pawłowice
Poziom: 5
HP: 0/81
0%
MP: 38/38
100%
EXP: 10/13
76%
Wysłany: 2014-06-26, 18:44
Witam wszystkich wróciłem z Czech z wgranymi nowymi mapami do mojego cruza. Powiem szczerze jestem mile zaskoczony szczególnie ze startu, auto dostało większy momęt obrotowy, lepiej się zbiera i czuć bardziej elastyczną jazdę. Polecam wszystkim. W linku wrzucam krótki film z autostrady.
Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.6 LT Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Lip 2013 Posty: 122 Skąd: Śląsk
Poziom: 10
HP: 0/230
0%
MP: 110/110
100%
EXP: 2/22
9%
Wysłany: 2014-06-26, 19:27
No ładnie sie zbiera. Ile dałeś, jak ich znalazłeś i czy jest jakaś gwarancja na tuning? Czy wmontowali tylko jakiegoś chipa? Ja mam 120 km, może efekt byłby jeszcze lepszy
sobotaa
Model Samochodu: Cruze Kombi 1.4T Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Kwi 2014 Posty: 72 Skąd: Płock
Poziom: 7
HP: 0/130
0%
MP: 62/62
100%
EXP: 7/16
43%
Wysłany: 2014-06-26, 19:48
Film zupełnie bez sensu trudno porównać z autem oryginalnym, nie wiem co można wyciągnąć więcej z silnika 1.6 wyłącznie softem. Sorry ale nie wierze w jakiś zysk a bez wykresów z hamowni po modyfikacji to że auta ma większy moment można zrzucić na wyłacznie własną sugestię.
maro
Model Samochodu: CRUZE 2009 Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 245 Skąd: Warszawa
Poziom: 14
HP: 0/426
0%
MP: 203/203
100%
EXP: 21/33
63%
Wysłany: 2014-06-26, 20:03
16 sekund do setki? Co to za tuning?
Co oznacza ładnie się zbiera?
Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.6LS
Wiek: 37 Dołączył: 10 Cze 2014 Posty: 48 Skąd: Pawłowice
Poziom: 5
HP: 0/81
0%
MP: 38/38
100%
EXP: 10/13
76%
Wysłany: 2014-06-26, 20:11
Film to tylko moja podkładka ,gdyby kolega sobotaa jeździł 1.6 czuł by różnice. W przyszłym tygodniu jadę na hamownie więc przedstawie wyniki. Jeżeli chodzi o chiptuning. Firmę znalazłem przez przypadek w internecie główną siedzibę mają w Pradze. Firma w przeciwieństwie do naszych jest w stanie modyfikować ecu również benzyniaki i to w bradzo dobrej cenie. Po podłączeniu został zczytany mój oryginalny sterwonik ecu przesłany do Pragi, zmodyfikowany przez nich(trwało to godzine) i wgrany do komputera. Całość operacji trwa jakieś dwie godzinki. Nikt nie musi wierzyć czy się coś zmieniło, ja odczuwam dużą zmianę, auto już tak nie muli jak to było wcześniej. Podaję stronę dla zainteresowanych.
http://www.autochip.eu/cz...16v-117cv/#book
_________________
BEZ POŚWIĘCENIA, NIEMA ZWYCIĘSTWA!
Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.6LS
Wiek: 37 Dołączył: 10 Cze 2014 Posty: 48 Skąd: Pawłowice
Poziom: 5
HP: 0/81
0%
MP: 38/38
100%
EXP: 10/13
76%
Wysłany: 2014-06-26, 20:16
Ładnie się zbiera znaczy, że przed modyfikacją ze świateł zbierał się jak POLONEZ 1.6GLI
_________________
BEZ POŚWIĘCENIA, NIEMA ZWYCIĘSTWA!
maro
Model Samochodu: CRUZE 2009 Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 245 Skąd: Warszawa
Poziom: 14
HP: 0/426
0%
MP: 203/203
100%
EXP: 21/33
63%
Wysłany: 2014-06-26, 20:17
Ale robili jakieś pomiary przed i po czy tylko wgranie czegoś za 500zł i wsio?
Tu nie chodzi o wiarę. Robisz cos czego nikt wcześniej nie robił i ciekawość jest duża.
Ja na oodstawie twojego nagrania mam wrażenie że moj 1.6 z 2009mroku 113km lepiej się zbiera.
Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.6LS
Wiek: 37 Dołączył: 10 Cze 2014 Posty: 48 Skąd: Pawłowice
Poziom: 5
HP: 0/81
0%
MP: 38/38
100%
EXP: 10/13
76%
Wysłany: 2014-06-26, 20:24
A jeżeli chodzi o filmik to robiłem go na szybko z tabletem w ręku więc proszę o wyrozumiałość
_________________
BEZ POŚWIĘCENIA, NIEMA ZWYCIĘSTWA!
Faster89
Model Samochodu: Chevrolet Cruze Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Mar 2014 Posty: 71 Skąd: Siedlce
Poziom: 7
HP: 0/130
0%
MP: 62/62
100%
EXP: 6/16
37%
Wysłany: 2014-06-26, 21:04
No to i ja dołączę się do dyskusji, nie krzyczcie jakbym coś pomieszał bo specjalistą nie jestem, liznąłem tylko trochę tych tematów przy Astrze. Z wolnossącego silnika nie da się za wiele wycisnąć i to jest oczywiste, a jeśli da to kosztuje to tyle że lepiej sprzedać auto, dołożyć kasę i mieć większą moc fabrycznie, lub przemyśleć zakup wcześniej i nie kombinować teraz
Teraz tak, pytanie co oni zrobili w autku i czy aby mu nie zaszkodzili, pytam ponieważ na różnych portalach pojawiły się jakiś czas temu boxy do silników wolnossących, podnoszące ich moc uwag o 15-40 KM ( wszystko uzależnione od kondycji silnika czyli czy zajechany z przebiegiem 300 kkm czy nówka sztuka ) idąc w kierunku wielkiej mocy taki box + przeróbki to pewnie jakieś 60 KM więcej, kompletna paranoja moim zdaniem żeby takie coś wciskać. Ale do rzeczy, popytałem na forach poczytałem opinie i dowiedziałem się mniej więcej jak to działa, przepraszam jak coś namieszam ale kto się zna na tym na pewno to wyprostuje, miało to chyba działać na zasadzie oszukiwania komputera, że silnik jest cały czas nierozgrzany czy coś takiego. Jednym słowem wprowadzanie komputera w błąd czego efektem było żwawsze auto ale konsekwencje takiego jeżdżenia z tym boxem na dłuższą metę chyba nie były tak bardzo pozytywne.
Tak czy inaczej nie wiem czy taki tuning za 500 zł to jest coś dobrego dla auta i jakie ma dalsze konsekwencje przy użytkowaniu.
Kolejnym wyjściem żeby poprawić moc autka jest swap silnika, który jest w tej chwili raczej też nieopłacalna bo co włożymy do Cruza 1.8? (mam, szału nie robi ), 1.4 T ( moc jak 1.8 tylko jest bardziej elastyczny )
Z tego co wyczytałem z jednostki wolnossącej można uzyskać ok 9 KM więcej i tyle, chce się więcej można założyć turbo cena nie wiem jaka, zapewne kosmiczna
Podsumowując po pierwsze w PL nie ma odpowiednich dróg żeby można było wykorzystać dużą moc ( dziury, policja w krzakach, fotoradary, zakręty, tereny zabudowane ). Po drugie lepiej chyba pogodzić się z mocą auta niż przedobrzyć. Po trzecie jeśli chce się brać za takie rzeczy to trzeba mieć nadmiar gotówki, być pasjonatem, mieć kontakt z ludźmi którzy to zrobią dobrze i bezpiecznie czyli znają się na tym.
Tak czy inaczej temat bardzo interesujący, chętnie zobaczę wykresy z hamowni jak to się ma w rzeczywistości, bo odczucia to wiadomo, jak się chce to odczuje się różnice nawet po zmianie benzyny 95 na 98.
maro
Model Samochodu: CRUZE 2009 Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 245 Skąd: Warszawa
Poziom: 14
Model Samochodu: Cruze 1.8 LT+ Premium [Finlandia] Pomógł: 16 razy Dołączył: 17 Wrz 2013 Posty: 414 Skąd: Toruń
Poziom: 18
HP: 7/711
1%
MP: 339/339
100%
EXP: 42/45
93%
Wysłany: 2014-07-08, 10:06
Panowie, ale czy Wy nie widzicie, że on nie przyspiesza z pedałem gazu w podłodze tylko po prostu sobie jedzie jak w normalnym ruchu ulicznym i w tym czasie przyspiesza do tych 100 km/h ? Przecież to od razu rzuca się w oczy więc po takim filmie mówienie, że szybciej przyspiesza jest bez sensu Nagraj kolego film gdzie z startu zatrzymanego dajesz but w podłogę i osiągasz te 100. Oczywiście wyłącz wtedy TC i ESP, żeby go nie muliło na starcie za bardzo jak straci trakcję
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach