Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwna praca silnika - benzyna pracuje jak diesel
Autor Wiadomość
lalibre 

Model Samochodu: Lacetti,1.4
Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 51
Skąd: Białystok
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 13/13
 100%
Wysłany: 2014-08-26, 10:44   Dziwna praca silnika - benzyna pracuje jak diesel

Witam,

Od jakiegoś czasu silnik w moim lacetti 1.4 pracuje dziwnie... tzn mniej więcej przy obrotach 1200-1600 czasem do 2000 pracuje jak diesel ( klekot ) ale bez wibracji...

film 1:
https://www.dropbox.com/s....01.57.mp4?dl=0

film2 ( ale tu nie wiem czy coś będzie słychać )
https://www.dropbox.com/s....00.15.mp4?dl=0

wydaję mi się że na zimnym silniku jest to mniej słyszalne...

poziom oleju ok
nie dawno wymieniałem zawór EGR na oryginalny GM

błędów OBD brak

co to może być ??
 
     
lalibre 

Model Samochodu: Lacetti,1.4
Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 51
Skąd: Białystok
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 13/13
 100%
Wysłany: 2014-09-02, 11:22   

no i wszystko wiadomo... do wymiany poszedł cały rozrząd.....

nie brałem tego pod uwagę gdyż jak kupowałem samochód, to nowy rozrząd ( robiony w aso mam faktury i wpisy w książce ) miał przejechane 5 tys km.

czyli tak:

wymiana rozrządu ( z pompą )przy 105tys
sprzedaż/kupno 110tys
teraz ma 122tys i znowu cały rozrząd wymieniony... ( ciekła pompa, pasek wyciągnięty, rolki wyślizgane )
 
     
czp

Model Samochodu: laciek
Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 15
Skąd: polska
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 5/8
 62%
Wysłany: 2014-09-02, 14:20   

klekotanie bylo spowodowane przeskoczeniem rozrzadu pewnie o zabek lub 2 ;> i tak szczescie ze silnik sie nie rozlecial bo calkowicie nie przeskoczyl. Pytanie tylko czemu tak szybko sie rozlatuje rozrzad ? Czyzby silnik mial tak duze opory na ktoryms walku ze sie dzieja takie cuda ?
_________________
loloolololol
 
     
lalibre 

Model Samochodu: Lacetti,1.4
Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 51
Skąd: Białystok
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 13/13
 100%
Wysłany: 2014-09-03, 09:12   

Napisałem do ASO jaki cudem mogło dojść do takiego zużycia...

odp

"Naprawa została wykonana około dwóch lat temu z użyciem, zresztą zgodnie z życzeniem klienta ( poprzedni właściciel), części pochodzących od innych dostawców niż Chevrolet/General Motors czyli tzw zamiennikach..."

Według mnie zamienniki mimo wszystko i tak powinne wytrzymać około 30 tys.
 
     
czp

Model Samochodu: laciek
Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 15
Skąd: polska
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 5/8
 62%
Wysłany: 2014-09-03, 14:41   

powiem tak - ja w skodzie wymienilem rozrzad na FEBI (czego zaluje do dzis) i po 10 tys pompa wody byla juz na zlom, jeden napinacz wymieniony na gwarancji po 7 tys km. Po tym wymienilem na INA i narazie spokoj i cisza.

Skoro to byl zamiennik to mozliwe iz rozrzad rozlecial sie po 10 tys. km :> Nie wiem jak jest w przypadku laczka ale skoda 1.4 16V ma okresy miedzy wymianami
- oryginalny rozrzad 90 tys
- zamiennik 60 tys
_________________
loloolololol
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: