Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
zmiana silnika
Autor Wiadomość
hogi93

Model Samochodu: aveo
Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 3
Skąd: bielsko białą
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 2/9
 22%
Wysłany: 2015-02-11, 15:57   zmiana silnika

Witam mam takie pytanie posiadam aveo 2004 rocznik i padl mi w nim silnik.... Chciał bym do niego wsadzić coś mocniejszego tylko pytanie z jakiego auta bedzie pasować? słyszałem ze skrzynia jest oplowska wiec mysłalem jakis silnik z opla 16T wsadzić co co tym myślicie? Chyba że macie ciekawsze pomysły?

Pozdrawiam
 
     
mario78 
BLACK ROOF


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 1104
Skąd: Białystok
Poziom: 29
HP: 64/2142
 3%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 17/94
 18%
Wysłany: 2015-02-11, 17:07   

Fabrycznie w ''amerykańskim'' aveo czyli w chevy sonic montowali 1.6 turbo.
Fajnie to musi jeździć z tym silnikiem :-D .



Tutaj więcej fotek z tym silnikiem :arrow: klik
 
     
chevy_power 

Model Samochodu: Chevrolet Aveo, Chevrolet Cruze
Pomógł: 19 razy
Wiek: 33
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 756
Skąd: Kraków
Poziom: 24
HP: 27/1353
 2%
MP: 646/646
 100%
EXP: 58/68
 85%
Wysłany: 2015-02-13, 15:12   

mario78 napisał/a:
Fabrycznie w ''amerykańskim'' aveo czyli w chevy sonic montowali 1.6 turbo.


Ale w Europie też były dostępne silniki 1.6 chyba. Oczywiście w Polsce max to 1.4 :-/
Ja się zastanawiałem co bym zrobił jakbym musiał silnik zmieniać :-p
 
     
hogi93

Model Samochodu: aveo
Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 3
Skąd: bielsko białą
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 2/9
 22%
Wysłany: 2015-02-17, 02:49   

koledzy gdzie ja taki silnik dostane.... bądźmy poważni.... --.--

czekam na inne propozycje oraz informacje z jakiego inego modelu bedzie tu pasował silnik... np. opel corsa/astra, honda, subaru... także interesują mnie informacje co do tego jaka skrzynia biegów jest w tym modelu oplowska czy jaka?... :) z tym subaru to już mnie ponioslo xD
 
     
chevy_power 

Model Samochodu: Chevrolet Aveo, Chevrolet Cruze
Pomógł: 19 razy
Wiek: 33
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 756
Skąd: Kraków
Poziom: 24
HP: 27/1353
 2%
MP: 646/646
 100%
EXP: 58/68
 85%
Wysłany: 2015-02-20, 12:49   

jeśli chcesz zmienić silnik na mocniejszy/o większej pojemności to zmiana skrzyni biegów będzie nieunikniona. Może z 1.2 na 1.4?
 
     
magik1986 

Model Samochodu: Evanda
Wiek: 33
Dołączył: 15 Sie 2015
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 1/9
 11%
Wysłany: 2015-08-15, 22:00   

Witam. Mam pytanie . Czy możliwe jest wstawienie silnika 3.6 z Camaro do Evandy?
 
     
chevy_power 

Model Samochodu: Chevrolet Aveo, Chevrolet Cruze
Pomógł: 19 razy
Wiek: 33
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 756
Skąd: Kraków
Poziom: 24
HP: 27/1353
 2%
MP: 646/646
 100%
EXP: 58/68
 85%
Wysłany: 2015-08-16, 10:08   

magik1986 napisał/a:
Witam. Mam pytanie . Czy możliwe jest wstawienie silnika 3.6 z Camaro do Evandy?


Tu jest dział Aveo. Pytania o Evandę proszę kierować pod odpowiedni dział:
http://forum.chevrolet.org.pl/viewforum.php?f=89
 
     
Micho_z 

Model Samochodu: Nissan Pathfinder R52 & Sonic LT+ T300
Wiek: 43
Dołączył: 26 Maj 2015
Posty: 47
Skąd: Zamość-->Chicago
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 9/13
 69%
Wysłany: 2015-08-30, 16:30   Re: zmiana silnika

hogi93 napisał/a:
Witam mam takie pytanie posiadam aveo 2004 rocznik i padl mi w nim silnik.... Chciał bym do niego wsadzić coś mocniejszego tylko pytanie z jakiego auta bedzie pasować? słyszałem ze skrzynia jest oplowska wiec mysłalem jakis silnik z opla 16T wsadzić co co tym myślicie? Chyba że macie ciekawsze pomysły?

Pozdrawiam

Jeżeli masz skrzynie F-16/D16 to jesteś w stanie podpiąć większość silników Opla, 2.0, 2.5, 3.0, 3.2. Poza tym potrzebna bedzie wiązka i sterownik, nie wiem jak przepływomierz i wydech. Raczej to juz rzeźba. Kup silnik z Aveo/Sonica 1.8 lub 1.4 T i raczej powinien pasować.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: