Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Kupno Cruza w dieslu 1.7D/2.0D - opinie
Autor Wiadomość
mario78 
BLACK ROOF


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 1104
Skąd: Białystok
Poziom: 29
HP: 64/2142
 3%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 17/94
 18%
Wysłany: 2015-03-03, 21:37   

szczepan810 napisał/a:
Z kosztami wymiany dwumasy przy zakupie diesla trzeba się liczyć ( coś za coś)


Jeśli auto jeździło w trasach i ma ok 150tyś to myślę że dwumas jeszcze kilka lat bez problemu wytrzyma chyba że są jakieś niepokojące objawy zużycia. Ktoś na forum wymieniał ale na używany ale nie dlatego że się zużył tylko była jakaś wada. Nie ma co się martwić na zapas.
_________________

Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie
 
     
byq84

Model Samochodu: Cruze 2.0 VCDI 163 KM
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 70
Skąd: Bydgoszcz
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 5/16
 31%
Wysłany: 2015-03-04, 08:22   

Moim zdaniem daj sobie spokój z tym autem, przebieg jest napewno skręcony i poszukaj zwykłej benzyny :) Rok temu za 2011 sprowadzony z Włoch płaciłem 37 tyś. Aktualnie jestem w trakcie wymiany całego sprzęgła, zobaczymy jak wygląda dwumasa po zdjęciu skrzyni biegów.
 
     
szczepan810 

Model Samochodu: Nie posiadam
Wiek: 30
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 10
Skąd: Gdańsk
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 0/8
 0%
Wysłany: 2015-03-04, 14:49   

Ok. Sprawdzilem dzisiaj cruza na komputerze, u mechanika i ..... kupiłem :-D Musze wykonać wszystkie sprawy zwiazane z dokumentami i będę na bieżąco udzielał się na forum . Mam nadzieję, że będzie to związane raczej z usprawnieniami niż z naprawami. Pozdrawiam
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1422/10164
 14%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2015-03-04, 18:16   

szczepan810, no to oficjalnie witamy Ciebie już jako pełnoprawnego użytkownika Naszego Forum :mrgreen:

<urodziny> <bukiet> :piwo:

Powodzenia i radości z użytkowania nowego nabytku! :-)
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
rafic 


Model Samochodu: Cruze 1.8 LT+ Premium [Finlandia]
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 414
Skąd: Toruń
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 42/45
 93%
Wysłany: 2015-03-04, 23:19   

To gratulacje szczepan810 i życzę zadowolenia i bezproblemowej jazdy nowym nabytkiem :-D
 
     
tw 
tw

Model Samochodu: CRUZE 2.0D
Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 1
Skąd: Łódź
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 0/9
 0%
Wysłany: 2015-03-11, 00:14   Re: 2.0 VCDi 163 KM - opinie

kamix napisał/a:
Witam,

Zastanawiam się na kupnem Cruza z silnikiem 2.0 VCDi 163 KM.

Może ktoś ma wiedzę jak on chodzi. Czy opłaca się za takie pieniądze go kupic?



Przede wszystkim - witam na forum.
Cruze 2.0 D - fajne autko, mam od 2 miesięcy (a kilka razy jechałem z gotówką po auto i, niestety, z gotówką wracałem). Pięknie "spakowane", zgrabnie się zbiera. Czytałem dość sporo dobrych opinii o VM Motori (teraz zdaje się już GM) i wybrałem 2.0 D, (HB, wersja LTZ+), pewnie też dlatego, że miałem 1.7 D Isuzu w Oplu i bardzo niefajną z nim przygodę.

Kupione ?

Pozdrawiam tw
_________________
tw
 
     
Samuraj 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2013 HB / LT 1.7D 130KM
Wiek: 28
Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 25
Skąd: POLSKA
Poziom: 3
HP: 0/44
 0%
MP: 21/21
 100%
EXP: 7/9
 77%
Wysłany: 2015-12-14, 12:47   Zakup Cruza 1.7D 130KM

Witam.
Bardzo proszę o poradę . Po nowym roku chciał bym wymienić samochód , mój budżet to 40 tyś złoty. Interesuje mnie nadwozie typu hatchback. Bardzo mi się podoba wizualnie i pojemnościowo ( pojemność bagażnika ) Cruze 5d hatchback . Pragnę dodać , że na oku też mam FORD FOCUS MK3 oraz Mitsubishi Lancer ( wszystko diesel ).Na koniec chcę też dodać , że rocznie robię od 10 do 13 tyś km. Dlatego proszę Państwa o poradę przy zakupie, jak jest z częściami zamiennymi , naprawą , czy to auto jest awaryjne , jak zachowuje się lakier i blacha .
 
     
luckyluckyluck

Model Samochodu: cruze 2.0 125
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 48
Skąd: krakow
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 10/13
 76%
Wysłany: 2015-12-14, 14:37   

Witaj,
Auto mam już ponad 6 lat - od nowości - cruze 2.0 diesel - poza drobnymi pierdolkami typu styk klapy bagażnika czy czasem wlaczajaca się kontrolka od ABS ESP i ESR (czujnik do wymiany za 150 pln) - nie ma zadnych awarii jak na razie a przejechałem już 112tys. Co do blacharki - pooglądaj dobrze - ale jako ze kupujesz nowy egzemplarz to pewno nic na nim nie będzie. Zobacz najwyżej na kazde drzwi od środka na dole czy nic się nie pojawia - a nawet jak się pojawia to powinieneś mieć 6 lat gwarancji na blache wiec sobie zrobisz (jak w książce serwisowej sa przeglądy nadwozia powbijane)

Auto superowe, tylko zawieszenie głosne na nierównych drogach. Aaa i nie wiem czy by Ci nie było lepiej wybrać diesla ale z silnikiem 2.0
 
     
berpa 

Model Samochodu: Spark 1.0, Cruze 1.8
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 512
Skąd: stąd
Poziom: 20
HP: 8/893
 1%
MP: 426/426
 100%
EXP: 46/52
 88%
Wysłany: 2015-12-14, 15:41   

Samuraj napisał/a:
diesel... rocznie robię od 10 do 13 tyś km
:-> :roll:
 
     
kawski28 


Model Samochodu: Cruze 1.8
Wiek: 34
Dołączył: 19 Lip 2015
Posty: 5
Skąd: Kraków
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: 2015-12-14, 19:39   

W dieslach nie ma problemów z DPF-ami?
 
     
mario78 
BLACK ROOF


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 1104
Skąd: Białystok
Poziom: 29
HP: 64/2142
 3%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 17/94
 18%
Wysłany: 2015-12-14, 20:00   

Jeśli zamierzasz użytkować auto głównie w mieście to diesel z dpf nie jest najlepszym pomysłem, chyba że pozbędziesz się ekologicznego filtra. Inaczej możesz mieć problem z częstym wypalaniem/zapychaniem dpf i rosnącym poziomem oleju.
_________________

Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie
 
     
Samuraj 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2013 HB / LT 1.7D 130KM
Wiek: 28
Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 25
Skąd: POLSKA
Poziom: 3
HP: 0/44
 0%
MP: 21/21
 100%
EXP: 7/9
 77%
Wysłany: 2015-12-15, 08:25   

Na auto mam 40 tyś , więc nie kupie nowego . Auto będzie ściągane z Niemiec . W tej kwocie oszacowałem że mogę dostać 2012 - 2014 rocznik . Co do silnika wole 1,7 ponieważ po raportach spalaniach na różnych stronach , ludzie się wypowiadają że pali mniej niż silnik 2.0 . Ja bym chciał żeby to auto paliło mniej albo tyle samo co moje poprzednie. Seat Ibiza 1.4 tdi czyli ~6l/100 km. Wracając do DPF jeśli auto będzie w taki wyposażony odrazu będzie "wycinany"
 
     
pawelwaw84 
motorniczy


Model Samochodu: Cruze HTB 1,4T RS MY13 + Lacetti HTB 1,4 MY10
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 246
Skąd: Warszawa
Poziom: 14
HP: 4/426
 1%
MP: 203/203
 100%
EXP: 22/33
 66%
Wysłany: 2015-12-15, 10:23   

Przemyśl to na spokojnie, bo robiąc 10kkm rocznie zaoszczędzisz co rok góra 1000zł na paliwie. Jak będziesz miał problemy typowe dla Diesla jak wywalenie filtra, wtryski, dwumas to po dobrych kilku latach użytkowania możesz wyjść na zero. Ja właśnie robię max 15kkm rocznie i sprzedałem Diesla, a kupiłem benzynę. Kolejnym, bardzo ważnym argumentem jest to, że Diesel dużo wolniej się rozgrzewa. Jeśli robisz krótkie odcinki to jeździsz ciągle na niedogrzanym silniku... Nie wiem jak to Twoje 1,4TDI, ale im nowocześniejszy Diesel tym wolniej się nagrzewa, bo silniki są sprawniejsze (wtryski bezpośrednie, common-rail) tam idzie mała precyzyjna dawka paliwa, a większość energii idzie w siłę a mało się "marnuje" na ciepło - to mnie najbardziej wkurzało. W mrozy potrzebowałem nawet i 15km w mieście zrobić by złapać pełną temperaturę. W 1,4T mam ją po 4km, a w lato po 1km! Kolejny plus jest taki, że auto z 1,4T jest lżejsze o 110kg od 1,7D, co jest ważne przy budzie z nadwagą! Silnik benzynowy będzie pracował nieco ciszej, a jak się uprzesz przy ekonomii to i gaz do niego założysz!
Polecam Ci wyszukanie hatchbacka w wersji WTCC czyli być może w D pod nazwą RS - używane są właściwie w tej samej cenie, a zawsze ma trochę ciekawsze zderzaki i dokładane progi (różnice po których je poznasz poniżej):



 
     
mario78 
BLACK ROOF


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 1104
Skąd: Białystok
Poziom: 29
HP: 64/2142
 3%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 17/94
 18%
Wysłany: 2015-12-15, 11:46   

Samuraj napisał/a:
Ja bym chciał żeby to auto paliło mniej albo tyle samo co moje poprzednie. Seat Ibiza 1.4 tdi czyli ~6l/100 km.


Po mieście spali Ci trochę więcej, myślę ~8l/100km ,spalania z ibizy niestety nie osiągniesz, cruze jest znacznie cięższy.

Samuraj napisał/a:
Wracając do DPF jeśli auto będzie w taki wyposażony odrazu będzie "wycinany"


Jak tak to nie ma przeciwwskazań :wink: .
_________________

Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1422/10164
 14%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2015-12-15, 11:51   

Kolego Samuraj, Tobie raczej potrzebny jest 1.8 z LPG a nie jakikolwiek diesel.

pawelwaw84 napisał/a:
Polecam Ci wyszukanie hatchbacka w wersji WTCC czyli być może w D pod nazwą RS


Nie ma takich aut z 1.7
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: