Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Chiptuning 2.2d 185KM
Autor Wiadomość
lamer 

Model Samochodu: CAPTIVA 2013LTZ, 2.2D, automat
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 112
Skąd: Zachód
Poziom: 9
HP: 0/193
 0%
MP: 92/92
 100%
EXP: 12/20
 60%
Wysłany: 2013-11-15, 06:52   Chiptuning 2.2d 185KM

Chipował ktoś? Czuć różnicę? Skrzynia i DPF dają radę?
 
     
mario78 
BLACK ROOF


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 1104
Skąd: Białystok
Poziom: 29
HP: 42/2142
 2%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 17/94
 18%
Wysłany: 2013-11-15, 15:12   

Po chipie powinien mieć ok +15KM i +50Nm więc różnice na pewno czuć ;-) , w wersji 2.2 163KM przybywa +30KM. Tak przynajmniej wynika z tabeli v tech'a . Co do skrzyni i dpf muszą się wypowiedzieć właściciele :-) .
_________________

Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie
 
     
lamer 

Model Samochodu: CAPTIVA 2013LTZ, 2.2D, automat
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 112
Skąd: Zachód
Poziom: 9
HP: 0/193
 0%
MP: 92/92
 100%
EXP: 12/20
 60%
Wysłany: 2013-11-15, 21:08   

O ile mocy wystarcza to "niutków" by się trochę przydało :D
Pierwsza, zasadnicza rzecz to pytanie czy automat jest ten sam w dieslu i 3l benzynie? Bo jeżeli tak, to skrzynia wytrzyma bez problemu.
Co do DPFa to pewnie zależy od wgranego programu. Ale po przejechaniu 16kkm już 2x miałem problem z DPF na fabrycznych parametrach stąd moje obawy.
 
     
heko 
GCS


Model Samochodu: Focus3 ST 2.0eb 250
Wiek: 57
Dołączył: 13 Lut 2014
Posty: 5
Skąd: Kraków
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: 2014-02-13, 22:32   

w obu silnikach (163/185) przyrosty są podobne, ok. 30KM
z momentem bym nie szalał, płaski, nie za duży, będzie mniej obciążał napęd i zdecydowanie zwiększy dynamikę auta, szczególnie w automacie
dpf to problem mniej związany z chipowaniem, a bardziej ze sposobem jazdy, możliwością regeneracji, czyli odległościami/odcinkami drogi jakie robisz za jednym razem...czyli standard, jazda "miejska" krótkie odcinki=dpf problem
_________________
Chip...hippp...hurrra :)
 
 
     
Matt 
Matt

Model Samochodu: Captiva LS 2,2 D 163KM
Wiek: 49
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 36
Skąd: Niemcy
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 9/11
 81%
Wysłany: 2014-06-10, 18:27   

ile to kosztuje? Bo w Niemczech 30KM więcej 600 euro
 
 
     
heko 
GCS


Model Samochodu: Focus3 ST 2.0eb 250
Wiek: 57
Dołączył: 13 Lut 2014
Posty: 5
Skąd: Kraków
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: 2014-06-10, 20:00   

...a tu połowę :D
_________________
Chip...hippp...hurrra :)
 
 
     
Matt 
Matt

Model Samochodu: Captiva LS 2,2 D 163KM
Wiek: 49
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 36
Skąd: Niemcy
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 9/11
 81%
Wysłany: 2014-06-10, 21:58   

A gdzie takie coś można zrobić? Czy ktoś już ma taki tuning? Jakie wrażenia? Czy jest gwarancja na to?
 
 
     
marcinsobi 

Model Samochodu: Captiva 2.2
Wiek: 47
Dołączył: 07 Sie 2014
Posty: 13
Skąd: Police ,SE
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 3/8
 37%
Wysłany: 2015-02-23, 10:46   

jestem już po chipie :-) ,niby mam wersje 184KM ale na wstępie mi powiedzieli ze te auta nie trzymają serii,wyszło 170KM + 378NM seria, a po 195KM +423NM, różnica jest naprawdę odczuwalna,auto zbiera się lepiej i pali ok 1l mniej na 100km ,przejechałem już ok 1000km i jest super
 
     
palinger

Model Samochodu: Captiva 2,2 automat
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 6/8
 75%
Wysłany: 2015-03-24, 19:47   

Wyciąłeś DPF-a?
 
     
Korneliusz 

Model Samochodu: Captiva
Pomógł: 5 razy
Wiek: 57
Dołączył: 17 Lip 2014
Posty: 125
Skąd: Szczecin
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 5/22
 22%
Wysłany: 2015-03-24, 22:08   

Marcin - jesteś z Polic ?
To u kogo robileś pomiar na hamowni i całą resztę ?
A ten tuning polegał na przeprogramowaniu ECU czy na zewnatrz coś dodali - cos na alledro widziałem.
 
     
marcinsobi 

Model Samochodu: Captiva 2.2
Wiek: 47
Dołączył: 07 Sie 2014
Posty: 13
Skąd: Police ,SE
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 3/8
 37%
Wysłany: 2015-03-30, 11:58   

Tak jestem z Polic ale mieszkam w Szwecji
Chipa robiłem V-tech ,golisza,szczecin ,
przeprogramowali ECU przez zlacze OBD ,no i oczywiście hamownia przed i po.
DPF niestety jeszcze jest ,nie miałem czasu na wywalenie,ale to zrobię :-) i to niby przez niego taka niska moc
koszt 1500zl
 
     
lamer 

Model Samochodu: CAPTIVA 2013LTZ, 2.2D, automat
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 112
Skąd: Zachód
Poziom: 9
HP: 0/193
 0%
MP: 92/92
 100%
EXP: 12/20
 60%
Wysłany: 2015-03-30, 19:24   

Masz napęd 4x4? Bo zdaje się nikt w ZS nie ma hamowni na cztery łapy.
 
     
marcinsobi 

Model Samochodu: Captiva 2.2
Wiek: 47
Dołączył: 07 Sie 2014
Posty: 13
Skąd: Police ,SE
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 3/8
 37%
Wysłany: 2015-04-09, 09:31   

tak mam 4x4 i na golisza już maja hamownie na 4x4 wiec nie ma problemu z pomiarem
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: