Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Zakup Lacetti z LPG lub Benzyniak do za?o?enia LPG
Autor Wiadomość
raflooldz 

Model Samochodu: Chevrolet Lacetti 1.8 CDX Hatchback
Wiek: 32
Dołączył: 02 Kwi 2015
Posty: 5
Skąd: Łódź
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: 2015-04-02, 17:17   Zakup Lacetti z LPG lub Benzyniak do założenia LPG

Witam serdecznie na forum. Zbieram się do zakupu Lacettiego i mam parę pytań. Czy w porównaniu do Sedana w HB jest podobnie dużo miejsca z tyłu ? Bo czytałem dużo, że HB ma malutki bagażnik więc chciałbym wiedzieć czy da się 3 osoby w tyłu upchnąć :) Jak wygląda spalanie w Waszych autkach PB/LPG oraz na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie/jakie pytania zadać. Za każdą pomoc będę wdzięczny jak i za linka do jakiegoś fajnego egzemplarza. Szczerze mówiąc dla mnie najważniejsze aby była klima z wyposażenia no i szyby przednie sterowane elektrycznie i centralny zamek. Oglądać niedługo zamierzam ten samochód.


http://otomoto.forumsamoc...-C36495034.html

Głównie dlatego, że z Łodzi to mogę sobie zobaczyć Lacetti na żywo bo póki co nigdy w nim nie siedziałem. Porysowany jest, nie ma tylnego emblematu ale podobno zarzeka się właściciel że technicznie jest perfect. Jaki jest koszt założenia instalacji do tego 1.8 ? Jest różnica w cenie założenia jak do 1.4 ? Chodzi mi o to, że mam 10tys, maksymalnie 11tys na auto i albo kupić taki za 8tys i założyć gaz albo nieco droższy z gazem. Czy znajdę w tych pieniądzach ładny egzemplarz?

Patrzyłem też na ten

http://otomoto.forumsamoc...-C36543136.html

ale nie jestem przekonany do końca, tydzień temu był 1000 drożej dokładnie ten sam egzemplarz. dodatkowo jest wystawiony przez osobę z poznania i jakiś komis jednocześnie... sam nie wiem. można znaleźć do tej pory go za 10900... tylko teraz jakiś inteligent zamazał tablice rejestracyjną tak jakby po znaczku miasta Łodzi pod tablicami nie dało się poznać, że to to samo auto...

Proszę o pomoc a niedługo dołącze do grona posiadaczy Lacetti, myślę że tydzień-dwa po świętach coś się upoluje ;) Pozdrawiam :)
 
     
DominiqeS 
DominiqeS

Model Samochodu: Lacetti HTB
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 12
Skąd: WR / TK
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 2/8
 25%
Wysłany: 2015-04-03, 09:45   

raflooldz napisał/a:
czytałem dużo, że HB ma malutki bagażnik więc chciałbym wiedzieć czy da się 3 osoby w tyłu upchnąć :) Jak wygląda spalanie w Waszych autkach PB/LPG oraz na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie/jakie pytania zadać. Za każdą pomoc będę wdzięczny jak i za linka do jakiegoś fajnego egzemplarza. Szczerze mówiąc dla mnie najważniejsze aby była klima z wyposażenia no i szyby przednie sterowane elektrycznie i centralny zamek.


Witam rok temu kupiłem swojego laczka - Oprócz tego że jest to Daewoo a nie Chevy i kolor srebrny, wersja identyczna jak ten granatowy. Bagażnik rzeczywiście mały, to samo co w lanosie HB miałem poprzednio. Dałem dużą butlę na LPG we wnęce na koło. Wchodzi 45L gazu ale podłoga bagażnika poszła ok 4cm do góry. No i koło zapasowe wizualnie zajmuje z pół bagażnika. Planuję kupić dojazdówkę ale z uwagi na nietypowy rozstaw śrub u laczka dojazdówki są drogie - ze 150zł (do lanosa kosztowała 50zł)
Ilość miejsca w środku to ameryka. Oglądałem też sedana i miejsca tyle samo. Tylko w sedanie bagażnik sporo większy. Widzę że ten granatowy ma Climatronik, tak jak u mnie. Elektrykę widzę że ma na 4drzwi, skaładane elektrycznie lusterka i balupunkta ze zmieniarką. Te zmieniarki są dość awaryjne (u mnie od początku popsuta). Poza tym blaupunkt i seryjne głośniki grają zaskakująco dobrze! Granatowy laczek platinium powinien mieć jeszcze kontrolę trakcji, 6 poduszek, czujnik deszczu i ewentualnie tempomat.
Silnik 1.8 daje radę auto zrywne bo ma krótkie przełożenia. Za to na ekspresówkę przydałby się 6 bieg... W cyklu miesznym pali 10,5 - 11,0 L LPG/100km
Instalacja Auto Gaz Centrum - COMPACT, instalowana u producenta, kosztowała mnie 2100 zł. (do silnika 1.4 byłoby tyle samo) LPG sprawuje się bez zarzutu. Nawet lepiej niż zenit starszej generacji który miałem w Lanosie. Ten srebrny wydaje mi się mniej sensowny. Kosztuje niewiele taniej jak ten granatowy + gaz, a o wiele słabiej wyposażony. Silnik 1.4 to podobno daję radę ale w Aveo. Laczek 1.4 to raczej opcja do miasta niż na trasę. A jak twierdzą inni użytkownicy tego forum nie będzie palił mniej niż 1.8. Poza tym lepiej zgazować auto samemu w zaufanym warsztacie. Oczywiście decydujący niech będzie faktyczny stan techniczny i wizualny a nie to co piszą i pokazują w ogłoszeniach... Pozdrawiam, i życzę udanego zakupu!
_________________
Osoba bez samochodu
(łac) Persona non grata
 
     
kapczur 


Model Samochodu: Chevrolet Lacetti - diesel, 2007
Pomógł: 7 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2012
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 8/16
 50%
Wysłany: 2015-04-03, 10:06   

Zauważyłeś, że srebrny ma kierownicę Daewoo a inne emblematy Chevroleta? To źle wróży.
 
     
MrFabulous 


Model Samochodu: Evanda CDX, Epica LT, Malibu LTZ
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 211
Skąd: Tashkent, UZB
Poziom: 13
HP: 0/370
 0%
MP: 176/176
 100%
EXP: 17/30
 56%
Wysłany: 2015-04-03, 10:29   

Ja bym się tym nie martwił, bo to jest typowy zabieg na zachodzie. Daewoo zbyt mało prestiżowe więc sobie zmieniają znaczki na Chevroleta. :-)
_________________
Evanda

Epica
 
     
kapczur 


Model Samochodu: Chevrolet Lacetti - diesel, 2007
Pomógł: 7 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2012
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 8/16
 50%
Wysłany: 2015-04-03, 17:34   

MrFabulous napisał/a:
Ja bym się tym nie martwił, bo to jest typowy zabieg na zachodzie. Daewoo zbyt mało prestiżowe więc sobie zmieniają znaczki na Chevroleta. :-)

...albo zderzaki miały przygody, ewentualnie kierownica była zniszczona albo wystrzeliła :)

Z ciekawości zapytałbym sprzedającego o co chodzi, ale sam bym już zrezygnował.

Swego czasu (2012) jak szukałem Laczka dla siebie to pojechałem po super sztukę do Kalisza (z Warszawy). Dopiero na miejscu (w ASO) okazało się, że był (calutki) malowany i bity z przodu. Od tamtej pory nigdy już nie uwierzę sprzedawcy, a wszystko co odbiega od normy w wyglądzie dla mnie jest równoznaczne z jakimiś przygodami.

Silniki 1.4 (z tego co czytałem) mają jakieś problemy z silnikiem/uszczelkamu, przezornie szukałbym czegoś innego :)
 
     
DominiqeS 
DominiqeS

Model Samochodu: Lacetti HTB
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 12
Skąd: WR / TK
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 2/8
 25%
Wysłany: 2015-04-04, 06:12   

kapczur napisał/a:
Zauważyłeś, że srebrny ma kierownicę Daewoo a inne emblematy Chevroleta? To źle wróży.

Kiedy ja rok temu szukałem swojego, co drugi z lat 2004-05 tak miał. Pewnie zaraz po "przebrandowaniu" na chevroleta zastało im w magazynach dużo kierownic z logo daewoo to montowali takie, a jak "wyszły" to dopiero chevy. Proponuję obejrzeć pod tym kątem zdjęcia laczków z 2004 i się przekonać
_________________
Osoba bez samochodu
(łac) Persona non grata
 
     
DominiqeS 
DominiqeS

Model Samochodu: Lacetti HTB
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 12
Skąd: WR / TK
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 2/8
 25%
Wysłany: 2015-04-04, 06:54   


Masz kolejnego chevy z kierownicą DU TUTAJ
_________________
Osoba bez samochodu
(łac) Persona non grata
 
     
raflooldz 

Model Samochodu: Chevrolet Lacetti 1.8 CDX Hatchback
Wiek: 32
Dołączył: 02 Kwi 2015
Posty: 5
Skąd: Łódź
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: 2015-04-04, 09:17   

DominiqeS napisał/a:
raflooldz napisał/a:
czytałem dużo, że HB ma malutki bagażnik więc chciałbym wiedzieć czy da się 3 osoby w tyłu upchnąć :) Jak wygląda spalanie w Waszych autkach PB/LPG oraz na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie/jakie pytania zadać. Za każdą pomoc będę wdzięczny jak i za linka do jakiegoś fajnego egzemplarza. Szczerze mówiąc dla mnie najważniejsze aby była klima z wyposażenia no i szyby przednie sterowane elektrycznie i centralny zamek.


Witam rok temu kupiłem swojego laczka - Oprócz tego że jest to Daewoo a nie Chevy i kolor srebrny, wersja identyczna jak ten granatowy. Bagażnik rzeczywiście mały, to samo co w lanosie HB miałem poprzednio. Dałem dużą butlę na LPG we wnęce na koło. Wchodzi 45L gazu ale podłoga bagażnika poszła ok 4cm do góry. No i koło zapasowe wizualnie zajmuje z pół bagażnika. Planuję kupić dojazdówkę ale z uwagi na nietypowy rozstaw śrub u laczka dojazdówki są drogie - ze 150zł (do lanosa kosztowała 50zł)
Ilość miejsca w środku to ameryka. Oglądałem też sedana i miejsca tyle samo. Tylko w sedanie bagażnik sporo większy. Widzę że ten granatowy ma Climatronik, tak jak u mnie. Elektrykę widzę że ma na 4drzwi, skaładane elektrycznie lusterka i balupunkta ze zmieniarką. Te zmieniarki są dość awaryjne (u mnie od początku popsuta). Poza tym blaupunkt i seryjne głośniki grają zaskakująco dobrze! Granatowy laczek platinium powinien mieć jeszcze kontrolę trakcji, 6 poduszek, czujnik deszczu i ewentualnie tempomat.
Silnik 1.8 daje radę auto zrywne bo ma krótkie przełożenia. Za to na ekspresówkę przydałby się 6 bieg... W cyklu miesznym pali 10,5 - 11,0 L LPG/100km
Instalacja Auto Gaz Centrum - COMPACT, instalowana u producenta, kosztowała mnie 2100 zł. (do silnika 1.4 byłoby tyle samo) LPG sprawuje się bez zarzutu. Nawet lepiej niż zenit starszej generacji który miałem w Lanosie. Ten srebrny wydaje mi się mniej sensowny. Kosztuje niewiele taniej jak ten granatowy + gaz, a o wiele słabiej wyposażony. Silnik 1.4 to podobno daję radę ale w Aveo. Laczek 1.4 to raczej opcja do miasta niż na trasę. A jak twierdzą inni użytkownicy tego forum nie będzie palił mniej niż 1.8. Poza tym lepiej zgazować auto samemu w zaufanym warsztacie. Oczywiście decydujący niech będzie faktyczny stan techniczny i wizualny a nie to co piszą i pokazują w ogłoszeniach... Pozdrawiam, i życzę udanego zakupu!


Dziękuję za wyczerpującą wypowiedź. Tak jak myślałem, 1.4 to trochę za mało może być. Osobiście nie jeżdżę jakoś brawurowo, dzięki czemu nie mam punktów ani mandatów nie dostaje raczej (przez 5 lat ponad dostałem tylko jeden za niewłączone światła jeśli chodzi o przewinienia drogowe :P ). Po roku użytkowania już można auto poznać. Zdarzają się jakieś usterki tego wyposażenia? Bo osobiście dość sceptycznie podchodziłem do takiej wersji z racji tego, że lubię prostotę i masa elektroniki nie jest mi w aucie bardzo potrzebna (wystarczą szyby el na przodzie, wspomaganie, centralny z pilota/kluczyka i klimatyzacja)

Czy mógłbyś jeszcze mi napisać na jakich częściach złożyłeś instalacje tak niedrogo? Bo brzmi zachęcająco myśalłem, że ponad 2500 dobrze za założenie lpg będzie trzeba dać.
Ludzie piszą o awariach panelu sterowania nawiewami, czy tyczy się to wersji z klimatyzacją czy klimatronikiem? (czy może wszystkie mają klimatronik?) Proszę w miare możliwości udzielić mi jeszcze jakiś rad przed zakupem i pomóc znaleźć odpowiedzi na nutrujące mnie pytania :))
Czy może ktoś się odnieść do opinii na forum samochodowym, że wnętrze jest bardzo kiepskiej jakości wręcz 'tandetne' oraz że bardzo denerwująca jest głośna praca nawiewów jak i plastiki skrzypią, trzeszczą i w ogóle fotele też są kiepskiej jakości? Ja trochę z przymrużeniem oka traktuję opinie 'zalatuje koreańską tandetą', mnie osobiście produkt koreański kojarzy się dobrze i wydaje mi się, że prezycja wykonania może być podobna do japońskiej, aczkolwiek tak jak w japońcach wnętrza mogą być surowe, oni tak poprostu mają i nie widzę w tym nic złego.

Czy jest ktoś w stanie mi powiedzieć co oznacza, że 'pierwszym właścieielem był salon' ? Jazdy próbne czy co? Da się to ustalić w ASO po VINie ?

Oraz jakie są koszty napraw/części faktycznie są małe w porównaniu chociażby do Renault czy Seata? Nasuwają mi się dziesiątki pytań ale będę Was nimi zamęczał pokolei :)))) Pozdrawiam!
 
     
DominiqeS 
DominiqeS

Model Samochodu: Lacetti HTB
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 12
Skąd: WR / TK
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 2/8
 25%
Wysłany: 2015-04-04, 10:22   

raflooldz napisał/a:
na jakich częściach złożyłeś instalacje tak niedrogo? Bo brzmi zachęcająco

Montowałem kompleksowy zestaw o nazwie COMPACT w radomskiej firmie Auto Gaz Centrum. Jest to następca ich wcześniejszego proudktu ZENIT (miałem w poprzednim aucie) Compact jest zoptymalizowany pod typowe silniki 4-cylindrowe. Mój zaufany gazownik, który serwisował mi zenita w poprzednim aucie (i doprowadził go do ładu po "średnio udanym" montażu przez kogoś innego) aktualnie pracuje właśnie w AGC, polecił mi compacta. Posłuchałem go i nie żałuję. Ale z tego co słyszałem to instalacje z komputerem STAG dobrze zainstalowane i skalibrowane też dają radę i powinny się zmieścić poniżej 2500 zł. Jeśli chodzi o inne wyposazenie auta to zaraz po kupnie musiałem naprawić silnik wycieraczek (opisałem to http://forum.chevrolet.or...pic.php?t=2800) i tzeba było wyczyścić zaciski hamulcowe z wymianą uszczelek tłoczka. Latem zaczął szwankować podnośnik szyby kierowcy - zawieszał się bo szczotki w silniczku się skończyły. Kupiłem z allegro za 50zł i przełożyłem. Najpoważniejsza usterka wyszła niedawno po zimie - uszczelka pod głowicą. Zrobione i silnik jest OK. Zostały do zrobienia tylko zmieniarka (mysle o emulatorze mp3) i czujnik temperatury zewnętrznej który zgłupiał w grudniu i pokazuje +30 - +50 na zewnątrz. Pozatym auto śmiga jak nowe (aha, lakier łuszczy się się na zewnętrzej tylnej lewej klamce). Ogólnie jestem zadowolony :mrgreen:
_________________
Osoba bez samochodu
(łac) Persona non grata
 
     
DominiqeS 
DominiqeS

Model Samochodu: Lacetti HTB
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 12
Skąd: WR / TK
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 2/8
 25%
Wysłany: 2015-04-04, 13:23   

DominiqeS napisał/a:
Czy może ktoś się odnieść do opinii na forum samochodowym, że wnętrze jest bardzo kiepskiej jakości wręcz 'tandetne' oraz że bardzo denerwująca jest głośna praca nawiewów jak i plastiki skrzypią, trzeszczą i w ogóle fotele też są kiepskiej jakości? Ja trochę z przymrużeniem oka traktuję opinie 'zalatuje koreańską tandetą', mnie osobiście produkt koreański kojarzy się dobrze i wydaje mi się, że prezycja wykonania może być podobna do japońskiej, aczkolwiek tak jak w japońcach wnętrza mogą być surowe, oni tak poprostu mają i nie widzę w tym nic złego.

Czy jest ktoś w stanie mi powiedzieć co oznacza, że 'pierwszym właścieielem był salon' ? Jazdy próbne czy co? Da się to ustalić w ASO po VINie ?

Oraz jakie są koszty napraw/części faktycznie są małe w porównaniu chociażby do Renault czy Seata? Nasuwają mi się dziesiątki pytań ale będę Was nimi zamęczał pokolei :)))) Pozdrawiam!

Wprawdzie nigdy nie byłem rozpieszczonym posiadaczem wypaśnej beemki czy audika ale mnie laczek się podoba i z zewnątrz (hatchback :-) i w środku. Plastiki zdecydowanie lepsze niż w lanosie np. Kokpit ma miękkie tworzywo a nie twardy trzeszczący jak w lanku. Jako obecnemu posiadaczowi renówki może powie Ci coś fakt, że mój ojciec który jest daewoosceptykiem i ma lagunę II, po oględzinach bardzo pozytywnie wypowiadał się o moim laczku, w tym o wnętrzu. Słyszałem o kłopotach z panelem klimatronika, ale nie zetknąłem się z nim u siebie. Gdzieś w necie (nie pamiętam czy na tym forum, czy nie) widziałem manual naprawiania zimnych lutów, które to powodują.
Generalnie taki laczek mimo że wygląda nowocześnie i ma bogaty wypas jest elektronicznie dość prosty. Kup sobie auto nowszej generacjii z komputerem komfortu i magistralą CAN, to zobaczysz co to są kłopoty z elektroniką. Tam niczego nie można zrobić czy wymienić bez podłączania pod komputer. Choćby peugeot 307. Laczek niestety ma ceny części trochę droższe niż do lanosa, choćby tylne zawieszenie wielowahaczowe, ale tragedii nie ma. Końcówka drązka kier. 30zł, rozrząd kompletny 1.8 z pompą wodną ok. 250-300 zł, dużo części zgodnych z nubirą, leganzą czy vectrą - to wszystko brałem pod uwagę decydując się na laczka. Fajny kawał auta za skromne pieniądze i rozsądne koszty utrzymania.
_________________
Osoba bez samochodu
(łac) Persona non grata
 
     
piechu 
CHEVROLET


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 316
Skąd: Choszczno
Poziom: 16
HP: 0/556
 0%
MP: 265/265
 100%
EXP: 24/39
 61%
Wysłany: 2015-04-06, 22:30   

raflooldz napisał/a:
Czy może ktoś się odnieść do opinii na forum samochodowym, że wnętrze jest bardzo kiepskiej jakości wręcz 'tandetne' oraz że bardzo denerwująca jest głośna praca nawiewów jak i plastiki skrzypią, trzeszczą i w ogóle fotele też są kiepskiej jakości? Ja trochę z przymrużeniem oka traktuję opinie 'zalatuje koreańską tandetą', mnie osobiście produkt koreański kojarzy się dobrze

Chętnie odniosę się do tego.
Wnętrze wykonane jest na wysokim poziomie. Plastiki nie skrzypią pod warunkiem ,że ktoś je przedtem nie demontował łamiąc przy tym oryginalne zaczepy i nieumiejętnie z powrotem montował. Fabrycznie wszystko jest wykonane perfekcyjnie ,przewody są tłumione gąbką ,fabrycznie doskonale zabezpieczone są otwory montażowe. Całość wykonana jest z wielką starannością. Każde inne nowe auto wykonane na poziomie Chevroleta Lacetti jest o około 15 tys zł. droższe !! !
A jeśli ktoś wypisuje takie bzdety jak powyżej przytoczyłeś to nigdy ten ktoś nie siedział w Chevrolecie ,ponadto nie ma pojęcia o produktach koreańskich. Zapewne myli z północnymi.
Dodam tylko krótko ,że "GM" wchodząc w kooperacje z "Daewoo" i wprowadzając swoją markę "Chevrolet" na produkowane samochody celowo oparł się na ich produktach, ponieważ marka "Daewoo" należy do jednych z czołowych producentów ciężkiego sprzętu inżynieryjnego i jest wysoko ceniona na rynku amerykańskim !! ! O czym niestety większość Polaków nie ma zielonego pojęcia.
Natomiast odnosząc się do linków aut,które podałeś to np: http://otomoto.forumsamoc...-C36543136.html
- z tego auta zrezygnuj od razu bez zastanowienia. Ten niebieski też jest niepewny. Ze zdjęć dobrym autem może być ten czarny co "dominigeS" pokazał.
W każdym bądź razie dokładnie oglądaj auto od środka ,na końcu z zewnątrz. Przede wszystkim spójrz na silnik. Czy spod pokrywy zaworów nie ma śladów wycieku oleju,ciemnego kurzu po oleju ,podobnie z dołu, spójrz na miskę olejową. Jak jest brudna i mokra od oleju to daj sobie spokój z tym autem. Później będziesz miał problem podczas jazdy tym autem. Cały silnik musi być suchy,tak jak go fabryka zrobiła . Innego auta nie kupuj i nie daj się nabrać na żadne opowiadane bajki.
Jak podniesiesz klapę silnika to na podbitce klapy na środku jest mały kwadratowy otwór. Tam powinna być naklejona papierowa tabelka . Jak jej nie widać to znaczy ,że klapa była malowana. A jak była malowana to musiała być robiona blacharka. I nigdy nie spiesz się z kupnem auta. Emocje zostaw w domu i spokojnie oglądaj auto dokładnie. Każdy podejrzany ślad; -inna śruba(nowa) ,nakrętka nie ta albo wszystkie mocno skorodowane (możliwy topielec),nowe opaski na przewodach(?) itd. Przypatrz się zderzakom,czy lakier nie różni się odcieniem od innych elementów karoserii. Jeśli różni się to były malowane i nie słuchaj bajek o plastikach. To wszystko świadczy o poważnych naprawach . A jakich to nie wiesz. Różnie może być skoro właściciel np: trzeci!!! sprzedaje auta za małe pieniądze . Być może w krótkim czasie okaże się ,że Ty będziesz czwartym właścicielem co chce szybko to auto sprzedać. Tak,że dobrze pooglądaj i popytaj się wszystkich zanim dzisiaj auto kupisz.
 
 
     
raflooldz 

Model Samochodu: Chevrolet Lacetti 1.8 CDX Hatchback
Wiek: 32
Dołączył: 02 Kwi 2015
Posty: 5
Skąd: Łódź
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: 2015-04-18, 16:52   

Przepraszam za brak aktywności, ale chciałbym podziękować wszystkim za wyczerpujące wypowiedzi w moim temacie. Zakupiłem Lacetti 1.8 CDX po oględzinach na stacji diagnostycznej gdzie dośc mocno 'przetrzepali' samochód znajomy mechanik ocenił go bardzo pozytywnie jeśli chodzi o stan techniczny. Ma parę rys i obcierek tu i tam ale mnie to nie przeszkadza póki co, z czasem co jakiś czas będę go doprowadzał do stanu taki o jaki mi chodzi :) Póki co po tygodniu i pierwszych 500 km jestem zadowolony. Ktoś wymieniał może klamkę tzn jej obudowe? Bo popularnie lakier na niej zszedł. Oraz czy ktoś brał się za wymiane listwy w tylnych drzwiach i coś może powiedzieć ciekawego na ten temat :)
 
     
piechu 
CHEVROLET


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 316
Skąd: Choszczno
Poziom: 16
HP: 0/556
 0%
MP: 265/265
 100%
EXP: 24/39
 61%
Wysłany: 2015-04-19, 23:04   

raflooldz napisał/a:
Bo popularnie lakier na niej zszedł.

Jak pomalujesz, to po pewnym czasie lakier znowu zejdzie. Ten typ tak ma.Daj sobie z tym spokój.
Jaki przebieg,rocznik i ile dałeś ?
 
 
     
raflooldz 

Model Samochodu: Chevrolet Lacetti 1.8 CDX Hatchback
Wiek: 32
Dołączył: 02 Kwi 2015
Posty: 5
Skąd: Łódź
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: 2015-04-22, 14:44   

TAD napisał/a:
raflooldz napisał/a:
Bo popularnie lakier na niej zszedł.

Jak pomalujesz, to po pewnym czasie lakier znowu zejdzie. Ten typ tak ma.Daj sobie z tym spokój.
Jaki przebieg,rocznik i ile dałeś ?


ale ja nie chcę malować w sumie myślałem nad wymianą, w tym samym kolorze niedaleko mojego miejsca zamieszkania mają to za 30 zł... ale chyba sobie to odpuszcze

2004, 150 tys, a cene zachowam dla siebie :P

na 20 maja zapisałem się na montaż gazu w warsztacie o najlepszej opinii w moim mieście:)
 
     
piechu 
CHEVROLET


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 316
Skąd: Choszczno
Poziom: 16
HP: 0/556
 0%
MP: 265/265
 100%
EXP: 24/39
 61%
Wysłany: 2015-04-23, 22:01   

Cytat:
2004

To były pierwsze egzemplarze jakie pojawiły się w Polsce i chyba najlepiej wykonane.
1,8 l. i benzyna to jest bardzo dobre auto. Powinien mieć bardzo dobre przyśpieszenie. A bym takiego silnika nie truł gazem ...
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: