Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: nieaktualne
2013-02-16, 09:52
Przybywa oleju w silniku
Autor Wiadomość
Komierowski 
Chepica

Model Samochodu: Chevrolet Epica
Pomógł: 12 razy
Wiek: 76
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 389
Skąd: Szwecja Lund
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 17/45
 37%
Wysłany: 2012-09-22, 15:49   

Proces wypalania filtra rozumiecie w zlym znaczeniu.Nalezy powiedziec proces oczyszczania filtra.Temperatura zostaje podwyzszona ale filtr czysci wtedy kiedy temperatura rosnie i kawalki zanieczysczen pod wplyem temperatury odpadaj i uwalniaja filtr.Tam niema spalania jak wpiecu.Filtr jest wylozony specjalnym materialem ktory tak dziala.jak sie názywa nie pamietam zorganizuje troche wiedzy i przekaze.
Najklepsza metoda na utrzynmanie czystosci wyskoczyc na autstrade i dowalic wystarczy 180km/h i pojechac z 10minut albo to samo zrobic na tiptronicu na 4 biegu okolo 120km/h. W filtrze sa porzecioagi podobne jak turbinie odrzutowej i jest czysciutko i autko pieknie chodzi.Zawsze to robilem w bezyniakach aby oczysci katalizator a dieslu wymuchac caala droge wydechowa. W Camrze mojej starej wytrzymal kat i pracuje dalej 500kkm.Pelnosprawny.
Pzdr.Chepika 215

[ Dodano: |22 Wrz 2012|, o 16:57 ]
Drugi aspect;
Uzywac wlasciwe paliwo to znaczy Olej napedowy Euro Diesel EN 590.
Kazdy inny olej doprowadzi do uszkodzen silnika,zadnych eco diesli,nigdy ciezarowkowego
inna liczba cetanowa paliwa.
Tylko tankowac z stacji benzynowej w Polsce takiej ktora znacze z ucziwosci.
Nigdy nie tanowac paliwa przelewanego z niewiadomego pochodzenia pojemnika.
Niestety filtr moze nie zatrzymac pylu krzemowego.
A najwieksza smiercionosna bronia przeciwko waszemu silnikowi jest benzyna spuczana szlauchem.Powod masa zanieczysczen krzemowych dostaje sie do silnika i szlifuje wtryski.
Ten co pisze ma niesamowite doswiadczenie w tej dziedzinie.
Na krotka mete idzie ale nie na dluga.
Pzdr.Chepika 215
_________________
Chepica215
 
     
fastandfurious 

Model Samochodu: chevrolet chrysler
Dołączył: 03 Cze 2015
Posty: 41
Skąd: Radom
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 3/13
 23%
Wysłany: 2015-08-31, 01:08   

Marco napisał/a:
marcinkraw, jeśli obstawiasz na przedostające się paliwo to oznacza że puszcza pierścień. Przy wymianie oleju zwróć uwagę czy się rozwarstwia.


Problem przybywającego oleju pojawia się w wielu samochodach często wyposażonych w DPF. Myślę, że można by było spróbować przejść na klasowy olej typu Shell Helix Ultra i zobaczyć jak wówczas będzie zachowywał się silnik.
 
     
sancho

Model Samochodu: Captiva 2.0 2007 r.
Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 31
Skąd: zachodniopomorskie
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 4/11
 36%
Wysłany: 2015-09-03, 07:54   

Z problemem przedostającego się nadmiaru (niespalonego) paliwa do miski olejowej zetknąłem się osobiście. Jak pisali wcześniej koledzy - konkluzja jest oczywista - jeździsz dużo w trasie - filtr DPF ulega samoczynnemu oczyszczeniu - program awaryjnego przepalania nie jest uruchamiany - paliwo nie miesza się z olejem - problemu nie ma. Jeżeli samochód jeździ po mieście, filtr DPF należy bezwzględnie usunąć. Rozrzedzony olej traci właściwości smarne i w skrajnym przypadku może doprowadzić do zatarcia silnika, groźny jest również fakt przekroczenia jego maksymalnego, dopuszczalnego poziomu.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: